קורס עיצוב ותכנון תאורה במרכז השתלמויות בר אילן

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי עיצוב? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על עיצוב ותכנון תאורה - השתלמויות בר אילן.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי עיצוב ותכנון תאורה במרכז השתלמויות בר-אילן

 

המסלול אינו פעיל.

 

עיצוב הבית והאדריכלות הוא תחום המתפתח ומשתכלל כל העת, וזאת בעיקר כתוצאה מהשפעתן של המגמות המקומיות והבינלאומיות, המביאות עמן חידושים והמצאות בכל ההיבטים הנוגעים לעיצוב הפנים והחוץ. בשנים האחרונות עלתה בציבור המודעות לתחום התאורה, הן בכל הקשור בעיצוב פנים והן בקשור בעיצוב החוץ, וכיום כולם כבר מבינים כי התאורה היא מרכיב חשוב ועיקרי בתכנונו של כל חלל.

 

עיצוב הפנים ועיצוב החוץ מקיימים דיאלוג שוטף עם תחום עיצוב ותכנון התאורה – יחד, הם משרתים את החלל ומשדרגים את עיצובו. שימוש מושכל במרכיבי העיצוב השונים ובתכנון מקצועי של התאורה מאפשר למעצב להגדיר את האווירה הרצויה בחלל, ולהתאים את התכנון בצורה מושלמת לדרישות הבית ולדרישות הלקוח.

 

היכולת לעצב ולתכנן תאורה דורשת מן המעצבים לגלות ידע רב והבנה ייחודית ומקצועית בתחום; שפע האפשרויות הקיימות בענף זה, המגוון העצום של סוגי התאורה הקיימים בשוק והבנת כלל הצרכים הפיסיולוגיים ואף הפסיכולוגיים הנחוצים לתכנון תאורה – כל אלה מחייבים אותם ללמוד היטב את הנושא ולהתוודע לכלל המגמות המשפיעות על התחום.

 

לימודי עיצוב ותכנון תאורה במרכז השתלמויות בר-אילן מעניקים למשתתפים ידע מקצועי ומקיף בתחום עיצוב התאורה ומספקים להם כלים מעשיים ויישומיים, שבאמצעותם יוכלו לעצב ולתכנן את התאורה בחלל ולהשתמש בה כגורם תומך, המשדרג את מראהו של החלל האדריכלי ללא היכר.

 

על הלימודים

 

הקורס מיועד לאנשים המגיעים מעולם העיצוב, המבקשים להעמיק את ידיעותיהם בנושא התאורה, וכן לאלו המעוניינים להשתלב בענף המקצועי כיועצי תאורה, אדריכלים, מעצבי פנים ויועצים בתחום גופי התאורה. אלה יוכלו ללמוד רבות על אודות נושא התאורה ולהשתמש בו כאלמנט עיצובי משלים ורב השפעה.

 

תכנית הלימודים בקורס, הנלמדת בהיקף של 90 שעות אקדמיות, היא מגוונת ורב- תחומית וכוללת שילוב של הרצאות עיוניות, של מפגשי חוץ ושל התנסויות מעשיות. במהלך הקורס ייחשפו התלמידים למגוון רחב של נושאים רלוונטיים לעיסוק, ובהם מושגים מקצועיים מעולם עיצוב ותכנון התאורה.

 

בין השאר ילמדו המשתתפים על הרכב האור, על כמותו ועל איכותו, יערכו הכרות עם הנורה ועם הבסיס להארה נכונה, עם סוגי גופי התאורה הקיימים ועם נושאים כהארת החלל ואיכות האור המופקת מגופי תאורה שונים. בנוסף, יסקרו התלמידים את נקודות הציון העיקריות בהיסטוריה של התאורה וילמדו על צרכי התאורה הנחוצים. הם יבינו מהם הצרכים הפיסיולוגיים והפסיכולוגיים הקיימים בתחום ויבינו את משקלן של המגמות האופנתיות בענף.

 

 

לסיכום

 

עיצוב ותכנון תאורה הוא מרכיב חשוב ועיקרי בעיצוב פנים ובעיצוב חוץ; לא בכדי אנשים רבים העוסקים בתחומי עיצוב הפנים ובייעוץ ומכירת גופי תאורה מבקשים להעמיק את ידיעותיהם בנושא, ולרכוש כלים מעשיים שייסעו בידם לתכנן ולעצב תאורה במקצועיות רבה. קורס עיצוב ותכנון תאורה במרכז להשתלמויות בר-אילן מאפשר לציבור זה להשלים את הידע העדכני ביותר בתחום ולהתוודע לשלל המגמות והטכנולוגיות החדשות המצויות כיום בענף.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: ביראד אוניברסיטת בר-אילן

עוד מסלולי לימוד - ביראד אוניברסיטת בר-אילן

כלים שיעזרו לך לבחור