לימודי תואר ראשון במכללה האקדמית נתניה

שירות אישי - צור קשר
לימודי תואר ראשון במכללה האקדמית נתניה

תואר ראשון במכללה האקדמית נתניה

במכללה האקדמית נתניה נלמדים מספר מסלולים לתואר ראשון בתחומי לימודי מבוקשים, ביניהם:

בית הספר למשפטים

תואר ראשון LL.B. במשפטים

הלימודים בחוג למשפטים מתנהלים באישור המועצה להשכלה גבוהה ומקנים לבוגרים תואר ראשון במשפטים. התכנית מאשפרת להתמחות במשפט פלילי, מסחרי או בדיני נדל"ן. סטודנטים מצטיינים יכולים להשתלב בהתמחות מעשית במשרדי עורכי דין גדולים.

 

בית הספר למינהל עסקים

תואר B.A במנהל עסקים

 

לימודי מנהל העסקים באים להכשיר את הבוגרים לאיוש תפקידים בכירים בארגונים ובחברות. בפני הסטודנטים מוצעות ארבע התמחויות: מימון, שיווק, מערכות מידע או ניהול כללי. המכללה האקדמית נתניה מציעה גם תכנית לימודי ערב במנהל עסקים שמיועדת לעובדים בעלי ניסיון בשוק העבודה.

בית הספר לתקשורת

תואר B.A בתקשורת

 

במהלך התכנית לתואר ראשון בתקשורת רוכשים הסטודנטים כלים תיאורטיים ומעשיים אשר פותחים בפניהם דלתות להמשך לימודים לתארים המתקדמים בתחום ולהשתלבות מקצועית בתחומי התקשורת השונים בארץ. הלימודים משלבים התנסות מעשית וסדנאות המתקיימות באולפני מוסד הלימוד.


בית הספר למדעי ההתנהגות

תואר B.A במדעי ההתנהגות

התוכנית ללימודי מדעי ההתנהגות משלבת ידע מתחומי הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה והאנתרופולוגיה. הלימודים חושפים את הסטודנט לידע תיאורטי במדעי ההתנהגות לצד גישות יישומיות הרלוונטיות לחברה בעידן הנוכחי. מטרת התוכנית היא הקניית השקפה מקצועית מקיפה במדעי החברה לציבור הסטודנטים והעמקה בתחומי ההתמחות. התוכנית מאפשרת לסטודנט להתמחות באחד משני המסלולים הבאים: מסלול בניהול משאבי אנוש, מסלול בפסיכולוגיה.

בית הספר לבנקאות ושוק ההון

תואר בוגר B.A. בבנקאות ושוק ההון

המכללה האקדמית נתניה מעניקה לסטודנטים מסלול לימודי בנקאות ושוק ההון, בהסמכת המועצה להשכלה גבוהה. ענף הבנקאות הינו אחד מעמודי היסוד של הכלכלה המודרנית ותחום זה עובר שינויים רבים ועל כן גם תוכנית הלימודים חייבת להיות עדכנית ורלוונטית. בתכנית לומדים להכיר חידושים בשני ענפים אלו ומנתחים גם את המערכות בישראל.

בית הספר למדעי המחשב

מטרת לימודי מדעי המחשב היא הכנת הסטודנטים באופן אופטימאלי להשתלבות בתעשייה הטכנולוגית עתירת הידע בישראל. לצד בסיס תיאורטי נרחב, מעמיקים הסטודנטים בסוגיות מתקדמות בתכנות ובפיתוח תוכנה. תכנית הלימודים כוללת בסיס תיאורטי חזקה לצד הכשרה מעשית בהנדסת תוכנה ובתכנות. המסלול גם מקנה ידע במתמטיקה גבוהה.

בית הספר לביטוח

תואר ראשון BA בביטוח

תכנית הלימודים במסלול זה מכשירה את הבוגרים לעסוק בתפקידי ניהול בתחום הביטוח ושוק ההון. התוכנית כוללת: לימודים מתחום הביטוח, לימודי תשתית אקדמית, חטיבה במשפטים וחטיבה עסקית - כלכלית. הסטודנטים גם לומדים בקורסי הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, שהכרחיות לקבלת רישיון שיווק או ייעוץ פנסיוני.

תנאי קבלה

 

כדי להתקבל למרבית המסלולים לתואר ראשון, יש צורך בתעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים של 90 לפחות. הצגת ציון בפסיכומטרי אינה חובה, אך ציון גבוה יכול לשפר את סיכויי הקבלה. המכללה האקדמית נתניה מקבלת גם בוגרי מכינות 30+ בציון גבוה.


בתכניות מסוימות שמים דגש על הציון בבגרות במתמטיקה או הבגרות באנגלית. בנוסף, חלק מהמועמדים ללימודים (למשל במסלולי לימודי מדעי המחשב, לימודי בנקאות, לימודי ביטוח ולימודי מנהל עסקים) צריכים לעבור קורס הכנה במתמטיקה כחלק מתנאי הקבלה.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית נתניה
חוות דעת של סטודנטים על תואר ראשון - המכללה האקדמית נתניה
התקבלו 28 דירוגיםבציון ממוצע: 3.7 מתוך 5
פרטמה

פרטמה

02/03/2019
5/ 3

המכללה האקדמית נתניה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לימודים מסתיימים ב גיל 19 הלימודים מעניינים אני מעוניינת לעבוד בהייטק

לואי

לואי

24/12/2018
5/ 4

המכללה האקדמית נתניה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הלימודים במכללה הם ברמה גבוהה מאוד צריך להשקיע כמובן ולבת ללמוד למבחנים אבל בסך הכול אווירה טובה ממל קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס ברמה גבוהה לגבי המזכירות מאוד נחמדים ודואגים לכל הסטודנטים ללא יוצא מן הכלל

טיפים

אל תהססו הלימודים פה ברמה גבוהה משכילים אותך ברמה גבוהה

שרונה

שרונה

26/10/2017
5/ 5

המכללה האקדמית נתניה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת הכל..מגשימה את חלומי..לאחר כל שנות הסבל שעברתי..רוצה לתת את כל כולי מהמקום הנמוך שהייתי בו.

על הקמפוס

אחרי מסע קשה בחיי..כאשה מוכה ולידת ילד c.p..אני מגשימה את החלום.

טיפים

תלמדו, זה הדבר הנכון לעשות..הלוואי ויכותי בגיל מוקדם יותר לעשות זאת.


לכל חוות הדעת