רוצה פרטים על תקשורת ומדעי המחשב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בתקשורת ומדעי המחשב

רוצה לדעת על תקשורת ומדעי המחשב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תקשורת ומדעי המחשב

 

בעקבות המגמה הרווחות בעולם האקדמיה להקנות לסטודנטים השכלה רחבה ורב תחומית, אוניברסיטאות ומוסדות לימוד רבים מציעים תוכניות לימודים אשר כוללות שילוב מעניין בין דיספלינות שונות ממדעי החברה, החיים, הטבע והמדעים המדוייקים. השילוב בין לימודי תקשורת ומדעי המחשב מעניק לסטודנטים ידע נרחב בשני התחומים בתוכנית לימודים מגוונת ומרתקת.

 

לימודי תקשורת, אשר נחשבים לדיסציפלינה במדעי החברה, מקנים לסטודנט הבנה מעמיקה על "מאחורי הקלעים" של עולם המדיה, תוך הקנייה של מיומנויות קריאה ביקורתית וניתוח תוצרים תקשורתיים תוך התייחסות להיבט הכלכלי, התרבותי, החברתי ועוד.

 

השילוב עם התואר במדעי המחשב יכול לסייע להבין מגמות טכנולוגיות עכשוויות, בייחוד בזירת הדיגיטל.

 

תוכנית הלימודים המשולבת פותחת בפני הבוגרים מגוון של אפשרויות תעסוקה וקריירה עתידית. דגש מיוחד מושם על נקודות ההשקה בין התחומים הללו, הסטודנטים לומדים בהרחבה על האינטרנט כאמצעי תקשורת.

 

 

 

מה לומדים?

 

לימודי מדעי המחשב עוסקים בפן התיאורטי והמעשי של בניית מערכות ממוחשבות ותוכנות מתקדמות. תוכנית הלימודים כוללת לימודי תשתית במדעי המתמטיקה והפיזיקה לצד ידע מעמיק בענפים שונים כגון: תשתיות מחשוב, שפות תכנות, אלגוריתמיקה ועוד. במהלך הלימודים הסטודנטים לומדים להתמודד עם בעיות שונות שנגרמות בכשלים יישומיים, וכן רוכשים כלים מתודולוגיים לפתח ולחקור את התחום.

 

הקורסים השונים בתואר בתקשורת חושפים בפני הסטודנטים את המושגים הבסיסיים בתחום לצד הכרה של תופעות מרכזיות בחברה המודרנית, השפעת המדיה על החברה בדגש על החברה הישראלית, הכרת ההיסטוריה של טכנולוגיות והתפתחותה של מפת המדיה והתרבות בישראל.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים כוללת קורסי חובה, קורסי בחירה וסמינרים רבים כגון:

  • אלגוריתמים
  • מערכות הפעלה
  • פסיכולוגיה חברתית
  • תכנות בשפת JAVA
  • מערכות בסיסי נתונים
  • המסך הקטן בחיי ילדים
  • סוציולוגיה של האינטרנט
  • פיתוח אפליקציות מובייל
  • מדיה פוליטית בעידן הדיגיטלי
  • ועוד
     

היכן לומדים?

 

תוכנית הלימודים לתואר דו חוגי נלמדת במוסדות הלימוד הבאים:

 

  • האוניברסיטה הפתוחה (מרכזי לימוד בפריסה ארצית) - תוכנית הלימודים נלמדת באופן עצמאי תוך ליווי והנחייה של אנשי סגל באוניברסיטה. הלימודים מתקיימים בשלוחות השונות של האוניברסיטה הפתוחה אשר פרוסות בכל הארץ.

 

  • המכללה האקדמית תל אביב יפו - מציעה תוכנית לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב בשילוב עם תקשורת ואינטרנט.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

  

מהם תנאי הקבלה?


המועמדים נדרשים לעמוד בדרישות שמציבים שני החוגים, בדגש על הגבוה ביניהם.


מכיוון שמדובר על מסלול ריאלי באופיו, המועמדים נדרשים להישגים גבוה בחלק הכמותי של הפסיכומטרי ולציונים גבוהים בבגרות במתמטיקה ובפיזיקה. כמו כן, יש צורך בבגרות באנגלית ברמת 4 או 5 יחידות. במוסדות שונים מציעים מכינות שמיועדות למי שמעוניינים לשפר את סיכויי הקבלה ולהשלים פערים במתמטיקה. בחלק מן המקרים ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרות גבוה, גם ללא פסיכומטרי.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

בוגרי התואר יוכלו להשתלב במגוון של אפשרויות תעסוקה בתחום המדיה, ככתבים, עורכים, פרשנים, מפיקים בעיתונות הכתובה, המשודרת, המקוונות ועוד. במשרדי הפקה, במשרדי פרסום ושיווק ובעוד מגוון של אפשרויות. בתחום מדעי המחשב יכלו הבוגרים להשתלב בתעשיית ההייטק, בתעשיות נוספות, כטכנאים, מפתחים ומפקחים על תהליכי ייצור ושדרות של תוכנות מתקדמות, בדגש על פיתוחים בתחומי האינטרנט ועוד. בנוסף, הבוגרים יכולים להמשיך ללמודי תואר שני בתקשורת או במדעי המחשב.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תקשורת ומדעי המחשב?

רוצה לדעת יותר על תקשורת ומדעי המחשב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תקשורת ומדעי המחשב
שאלות הגולשים בנושא
תואר ראשון בתקשורת ומדעי המחשב