קורס הקמת חנות אינטרנטית חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חשיפה - קורס הקמת חנות אינטרנטית - האוניברסיטה הפתוחה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס סחר אלקטרוני והקמת חנות אינטרנט עצמאית בבית הספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה

 

עולם חדש של מסחר


כיום כבר יותר ויותר אנשים מאי פעם משתמשים באינטרנט בכדי לקנות מגוון רחב של פריטים, החל מבתים ומצרכי מזון ועד לנעליים וכרטיסי טיסה. לפי מחקר מקיף שנערך, נמצא כי 40% ממשתמשי האינטרנט קונים כמה דברים בכל חודש באינטרנט, בעוד הנתון הזה צפוי להכפיל את עצמו עד 2020 לפי השערות המומחים.


החנות המקוונת שלכם מאפשרת לשרת את הקונים אשר עבורם נוח יותר לעיין ולקנות בזמנם הפנוי, גם כאשר החנויות המסורתיות אינן פתוחות. קניות מקוונות יכולות לחסוך זמן עבור הקונה וגם עבור הקמעונאי, הן מפחיתות את שיחות הטלפון לגביי הזמינות, ההיצע שבחנות וכן שעות הפעילות או כל מידע אחר אותו ניתן למצוא בקלות בחנות המקוונת שלכם.

 


תכנית הלימודים


קורס סחר אלקטרוני - הקמת חנות אינטרנט עצמאית מטעם בית ספר חשיפה מתמקד בשלבי התכנון והאפיון של בניית חנות אינטרנטית עצמאית עבור עסק קיים או עסק חדש, החל משלב בחירת הפלטפורמה לסוג העסק, דרך שלבי ביצוע המחקר וניתוח השוק, חשיבותו של התוכן באתר, אפיון האתר ועד ליצירת חווית משתמש ראויה עבור הצרכנים. בהמשך הקורס לומדים הסטודנטים כיצד מתבצעים שלל התהליכים הלוגיסטיים בעולמו הווירטואלי של הסוחר האלקטרוני , איך מתפעלים משלוח של מוצרים בזירה בינלאומית והמקומית ועוד. סיום הקורס עוסק בתהליך הקידום השיווקי של החנות הווירטואלית של הסטודנטים באמצעות הפלטפורמה שעליה היא נבנתה, הרשתות החברתיות או מנועי החיפוש.


מתכונת הלימוד


הקורס מתקיים פעם בשבוע במתכונת של מסלול ערב הכולל שישה מפגשים בני חמש שעות אקדמיות. הקורס כולל כ - 30 שעות לימוד אקדמיות.


נושאי הלימוד

 

  • היכרות עם גוגל
  • מסחר אלקטרוני
  • מבנה האינטרנט
  • הכנת תקציב למדיה
  • ניתוח נתונים דמוגרפיים
  • ערוצי מסחר בארץ ובעולם
  • כלים לקבלת מידע דמוגרפי
  • דפוסי התנהגות של קהלי יעד   
  • תשתיות
  • סקר שוק
  • תכנון קמפיין
  • קידום אתרים
  • רשתות התוכן
  • בניית באנרים
  • איתור מתחרים   
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


חשיפה זהו בית ספר לאומנויות התקשורת והמדיה. בית ספר זה פועל במסגרת מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה כשהוא מציע מגוון עתיר ורחב של לימודי תעודה, קורסים וכן שלל הסמכות. הלימודים בבית הספר חשיפה מתעדכנים בהתאם להתפתחויות במשק, והם מועברים עבור הסטודנטים בצורה פרונטלית.


בית הספר חשיפה הוקם לפני כ - 15 שנים, במטרה להביא להכשרתם של יוצרים ואנשי מקצוע בשלל תחומי המדיה השונים ובתחום הטכנולוגיה. בתכניות הלימודים מושם דגש על בחירת נושאי לימוד רלוונטיים, פיתוח מיומנויות חשיבה קריאטיבית וכן לימוד מעמיק של הטכנולוגיות.

 


תנאי קבלה


הקורס מיועד עבור מנהלי עסקים, קמעונאים, בעלי חנויות או אנשים פרטיים המעוניינים לקבל הכשרה בתחום.


תעודה


בוגרי הקורס זוכים לתעודת גמר מטעם בית הספר חשיפה מיד עם סיום הלימודים שלהם.


אפשרויות תעסוקה


בוגרי קורס סחר אלקטרוני – הקמת חנות אינטרנט עצמאית של בית הספר חשיפה, יוכלו להשתלב בשוק העבודה בתור מנהלי מסחר אלקטרוני או בחברות אשר שואפות להרחיב את אפיקי השיווק והמכירות הקיימים אצלם, כמנהלי קמפיינים שיווקיים עבור האינטרנט בתור שכירים או כעצמאיים.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה | בית ספר חשיפה - המקום בשבילך!

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה

כלים שיעזרו לך לבחור