קורס קופירייטינג- כתיבה שיווקית ודיגיטל חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חשיפה האוניברסיטה הפתוחה - קופירייטינג.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס קופירייטינג- כתיבה שיווקית ודיגיטל בבית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה


מדמיון לרעיון


קופירייטינג הוא עיסוק מעולם השיווק והפרסום, המתמקד בכתיבה של טקסטים פרסומיים. קופירייטרים יכולים לעבוד באופן עצמאי או כחלק ממשרד פרסום. על אנשי מקצוע העוסקים בכתיבה שיווקית ופרסומית להפגין שלל מיומנויות שונות כחלק מעבודת הקופירייטינג. עליהם ראשית לחקור ולנתח דפוסי התנהגות צרכנים, תוך הבנת רצונותיהם של קהל היעד המתאים. בהמשך, עליהם לדעת מה מציעים המתחרים המציעים מוצר דומה.


לאחר מכן, הקופירייטרים מגבשים מסר עיקרי שעתיד לעבור באמצעות הפרסומת ודרכו בונים את הקמפיין השיווקי כולו. לבניית קמפיין מצליח על הקופירייטרים להכיר היטב סגנונות כתיבה שונים ולהתאימם לסוג המוצר ולקמפיין. כניסת המדיה הדיגיטלית לעולם הפרסום מחייבת התאמת קמפיינים שיווקיים לאינטרנט ולפלטפורמות אחרות בתחום הניו מדיה. על כן, העיסוק בקופירייטינג הוא מגוון מאוד וכולל מדיה מודפסת, שלטי חוצות, דיוור ישיר ומובייל.


בית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס כתיבה שיווקית בו עוסקים גם בקופירייטינג. תכנית זו יכולה להתאים לכל המעוניינים להשתלב בעולם השיווק, בדגש על אלו החפצים לעסוק בפרסום דיגיטלי.

 

הקורס מתקיים בשלוחת מכון מופ"ת (תל אביב) - ובאופן מקוון


תכנית הלימודים


מטרת המסלול היא להקנות לתלמידים את ארגז הכלים הנחוץ להשתלבות בעולם השיווק והפרסום. במהלכו, הם דנים בהיבטים השונים שבעבודת הקופירייטינג, לרבות ביצוע ניתוח מוצר, תחקיר התנהגות צרכנים, ועבודה מול ארט דיירקטור. בנוסף, הם רוכשים ידע מעמיק בעולם הפרסום והשיווק ולומדים טכניקות כתיבה שיווקית במרחב הדיגיטלי, בניית קמפיינים ועוד. כמו כן, התלמידים מקבלים כלים לפיתוח כושר היצירתיות.


מתכונת הלימוד


היקף קורס כתיבה שיווקית וקופירייטינג 48 שעות לימוד אקדמיות, הנפרשות על פני 16 מפגשים. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע, בשעות הערב.


נושאי הלימוד

 

  • אינטרנט וניו מדיה
  • ניתוח מוצר
  • עולם השיווק והפרסום
  • בניית קמפיין
  • כתיבה במדיה דיגיטלית
  • פיתוח יצירתיות
  • כתיבה פרסומית ושיווקית
  • התנהגות צרכנים    
  • קופירייטר וארט דיירקטור    
  • ועוד


סגל הוראה


מרצה הקורס הוא קופירייטר בכיר שעבד במשרדי פרסום גדולים ושימש כמנהל קריאייטיב. כמו כן, הוא מתמחה בכתיבה שיווקית לאינטרנט ובכתיבה מקדמת אתרים בדיוור ישיר ובמנועי חיפוש.

 


על מוסד הלימוד


בית הספר חשיפה לאמנויות הטלוויזיה והמולטימדיה מציעה מבחר קורסים בתחומי התקשורת. בין התכניות המוצעות ניתן למצוא קורס שיווק דיגיטלי, פרסום וקריאייטיב, המקנה התמחות מקצועית בתחום האסטרטגיה וניהול קמפיינים דיגיטליים; וקורס ניהול מדיה חברתית, המעניק למשתתפים כלים לניהול ערוצי מדיה שונים, לצורך קידום עסקים.


תנאי קבלה


למסלול זה מתקבלים מועמדים העוברים ראיון אישי ועומדים בהצלחה במבחן כתיבה. קורס זה יכול להתאים לכל המבקשים להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי, לא נדרש ידע קודם בתחום השיווק והפרסום כדי להתקבל.


תעודה


לתלמידים העומדים בדרישות התכנית מוענקת תעודת גמר מטעם בית הספר חשיפה, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.


אפשרויות עבודה


בוגרי קורס כתיבה שיווקית וקופירייטינג יכולים להשתלב במגוון משרדי פרסום, כמו כן הם יכולים לפתוח חברת פרסום עצמאית משלהם.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה | בית ספר חשיפה - המקום בשבילך!

עוד מסלולי לימוד - בית ספר חשיפה

כלים שיעזרו לך לבחור