לימודי סייעות שיניים בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת תל אביב

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מקצועות פרא רפואיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס סייעות שיניים - אוניברסיטת תל אביב.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס סייעות שיניים בבית ספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב

 

חיונית

 

סייעת לרופא שיניים היא יד ימינו של הרופא ובעת ביצוע הליכים טיפוליים מורכבים, נוכחותה נדרשת במיוחד. מדובר במקצוע פרה רפואי בתחום לימודי הבריאות. בין שאר תפקידיה, הסייעת אחראית גם על ניהול המרפאה, על תפקודה התקין, על הכנת החומרים לטיפולים השונים, ועוד.

 

מתכונת הלימודים

 

קורס סייעות לרופאי שיניים נלמד, בהתאם לדרישות ולתקנים הממשלתיים, בהיקף של כ – 1000 שעות לימוד אקדמיות, והוא נפרש על פני שנה אחת. מתכונת הלימודים היא שלושה ימים מלאים בכל שבוע.

 

תנאי הקבלה

 

לצורך קבלה למסלול זה, על המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד לפחות, לעבור בהצלחה בחינה פסיכוטכנית הבודקת התאמה לעיסוק זה, וכן לעבור בהצלחה את ריאיון הקבלה האישי הנערך בפני ועדה מטעם האוניברסיטה. בנוסף, בעת ההרשמה על המועמדים לצרף הצהרת בריאות וכתב הצהרה על ויתור על סודיות רפואית. שימו לב כי מעל גיל 32, נדרשות רק 11 שנות לימוד, או תעודת בגרות.

 

נושאי הלימוד בקורס

 

מבין הנושאים הנלמדים בקורס סייעות לרופאי שיניים בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, נמצאים גם נושאים כגון: פסיכולוגיה, צילומי רנטגן, מיקרוביולוגיה, לימודים קליניים ופרה-קליניים ברפואת שיניים, ונושאים נוספים.

 

תעודות והסמכה

 

בתום המסלול יקבלו הבוגרים שיעמדו בכל דרישותיו תעודת גמר מטעם בית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת תל אביב, ובנוסף – לאחר העמידה בבחינת הרישוי הממשלתית, יזכו הבוגרים בתעודת הסמכה לעיסוק בפועל במקצוע זה.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: אוניברסיטת תל אביב - לימודי חוץ, המשך ותעודה

עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת תל אביב - קורסים לתעודה

כלים שיעזרו לך לבחור