לימודי סייבר למומחי אבטחת מידע Hands On בג`ון ברייס הדרכה

לימודי סייבר למומחי אבטחת מידע Hands On בג`ון ברייס הדרכה

קורס CSI (Cyber Security Intelligence) Hands On למומחי אבטחת מידע בג'ון ברייס הדרכה

בטוח בהייטק

מעבר לרשת האינטרנט ולטלפונים הניידים שלנו, כיום גם מכשירים חשמליים, מידע רפואי או פיננסי, מסמכים ביטחוניים ועוד – כולם הופכים ממוחשבים באמצעות המערכות המשוכללות ביותר. צדה השני של התפתחות טכנולוגית זו הוא העובדה כי כל המידע המצוי במערכות ממוחשבות ומועבר דרכן, הפך חשוף לעין חיצונית, לפריצות, ואף לפגיעות ולתקיפות.

 

קורס מומחי אבטחת מידע בג'ון ברייס מעניק למשתתפים בו היכרות מעמיקה עם עולם מערכות המידע ועם הדרך לביצוע של תכניות הגנה והתקפה כאחד. התכנית מכינה את התלמידים גם לקראת מבחני הסמכה חיצוניים, שמקנים הכשרה באבטחת מידע בישראל. המסלול מתקיים בשלוחת תל אביב של מוסד הלימוד.

 

ניתן ללמוד במסלולים הבאים: לימוד פרונטלי, לימוד היברידי, למידה אונליין 100% לייב עם מרצה

 

 

תכנית הלימודים

קורס תכנות זה מספק ידע רב בעולם הסייבר שדרוש לתפקידי מומחי אבטחת מידע HANDS ON, כלומר בעלי ניסיון מעשי משמעותי. בין השאר, במסלול זה לומדים להכיר את הטכנולוגיות הקיימות כיום לאבטחת המידע, בוחנים כיצד לבצע הצפנות, ואיך לשלוט בתהליכי אימות זהות. לשם כך, הם מכירים את סביבת מערכת לינוקס, וכותבים סקריפטים בשפת Python. כל אלה מסייעים להם לבצע איסוף נתונים מתוך מחשבים ומערכות מסוגים שונים, לזהות תקיפה של מערכות בזמן אמת, וללמוד כיצד לזהות נקודות תורפה במערכות – הן לצורך הגנה והן לצורך תקיפה.

 


מתכונת הלימוד

הקורס כולל כ - 555 שעות, מתוכן 300 שעות ללימודי פרונטלי, 55 שעות לימוד בערכות מקוונות, וכ - 200 שעות לימוד מוקדשות לעבודה על פרויקטים. התכנית מתקיימת כקורס ערב בה נערכים המפגשים פעמיים בשבוע. קיימת אפשרות ללמוד אונליין או בקורס היברידי.

 

המסלול משלב בתוכו תרגילים מעשיים בהם מתנסים בשימוש במוצרים ובטכנולוגית מוכרות בשוק. מקבלים חומרי עזר דיגיטליים, ומתרגלים את החומר הנלמד לאורך כל שלבי הקורס באמצעות סימולציות בכיתה וכן באמצעות הגשת פרויקטים יישומיים. במסגרתם נדרשים הסטודנטים ליישם הגדרה של תשתית תקשורת, ואף לתקוף אותה ולהגן עליה באמצעים שנלמדו בקורס.

 

נושאי הלימוד

 

  • מיומנויות האקינג
  • תכנות בשפת פייתון
  • איתור נקודות חולשה
  • התקפה והגנה ברשת
  • מערכת הפעלה לינוקס    
  • ריגול וסריקה
  • פרוטוקולי רשת
  • ניטור וחומות אש
  • הגנה לצד השרת    
  • ועוד

 

קהל היעד ותנאי קבלה

הקורס מיועד לבעלי ניסיון בתחום המחשבים שברשותם רקע באבטחת מידע, תקשורת נתונים ובדיקות חדירות. כמו כן יכולים ללמוד בוגרי קורס מגן סייבר.

 

המועמדים נדרשים להפגין ידע בתחומי תקשורת תשתיות אבטחת מידע ותשתיות מחשבים ואינטרנט, להציג שליטה טובה בשפה האנגלית, וכן לעבור מבחן התאמה מטעם בית הספר. מחשב נייד גם הוא בין הדרישות לקבלה לקורס.

 

תעודה

 

כדי להיות זכאים לתעודת גמר יש להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מהמפגשים, עבור את הבחינות בציון "עובר" ולהגיש תרגילים ופרויקטים.


אפשרויות התעסוקה

בפני בוגרי הקורס נפתחות דלתות לתעסוקה בשדות שונים, החל מהייטק ועד תעשיות ביטחוניות בארץ ובעולם. שם, הם יכולים להקים תשתיות תקשורת מתקדמות, לבצע הגנה ואבטחה על מערכות הנתונים של הארגון בהתאמה לצרכיו וכן לתת מענה לתקיפת גורמים חיצוניים בעת הצורך.

 

 

למידע נוסף לחצו: ג`ון ברייס הדרכה | john bryce