רוצה פרטים על קורס ערב - עיצוב אופנה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב אופנה בערב

רוצה לדעת על קורס ערב - עיצוב אופנה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי עיצוב אופנה בערב

 

תופרים ערב מושלם

 

סדנאות לייצור נעלי עקב, הכשרות בתפירה של תיקים נוחים במיוחד, קורסי סטיילינג, לימודי תפירה למתחילים, ואף תכניות מקיפות שלמות בעיצוב אופנה – כל אלה זמינים גם במתכונת של לימודי ערב לתעודה מקצועית. במגוון מכללות באזורים שונים בארץ מוצעים מסלולים הכוללים מפגש או שני מפגשים בכל שבוע, המתחילים לא לפני ארבע אחר הצהריים. תוכלו לעצב בערב את הסט שאיתו תופיעו בעבודה למחרת בבוקר. קראו על האפשרויות:

 

 

מכללת ביטוי

 

במכללת ביטוי שבמתחם הבורסה ברמת גן מציעים לימודי אופנה במסלול ערב הנמשך עשרה חודשים, וכולל מפגש אחד בכל שבוע. המסלול מתאים לאנשים עם ידע קודם בתדמיתנות ובתפירה, וכולל התמחויות לבחירה כגון: הלבשה תחתונה, שמלות ערב וכלה, ביגוד ילדים, לבוש מחויט או לבוש לפנאי. הסטודנטים משכללים את תפישת האופנה והעיצוב שלהם, מרחיבים את הידע שלהם על תעשיית הייצור, ומפתחים את מיומנויותיהם באיור אופנה, בתפירה ועיבוד טקסטיל ובתדמיתנות. המשתתפים עובדים על פרויקטים, כאשר לאורך התכנית רמת המורכבות של העשייה הולכת וגדלה.

 

לימודי חוץ בויצו חיפה

 

במחלקת לימודי החוץ של המרכז האקדמי ויצו חיפה מציעים שני מסלולי ערב באופנה - האחד מיועד למתחילים, והשני מתאים לבעלי מיומנויות קודמות הרוצים להגיע לרמה גבוהה יותר. המסלול "אופנה כמקצוע" אורך שנתיים, נערך פעמיים בשבוע, ומוצע בשלוש מתכונות לימוד – בוקר, צהריים או ערב. המשתתפים בו זוכים להיכרות עם עולם האופנה, מפתחים כישורי תפירה, סטיילינג ודיגום חופשי, ומעודדים להביא רעיונות חדשים וליישמם.

 

המסלול "תדמיתנות מתקדמת" אורך שנה אחת, וכולל מפגשים חד שבועיים החל משעות אחר הצהריים. המשתתפים בו משכללים את רמת הביצוע שלהם, ועוסקים בעיצובים מורכבים של שמלות כלה, לבוש ערב וביגוד מחויט לגברים. לקורס זה מתקבלים אנשים שיש להם רקע בתפירה, בתדמיתנות ובגזרות, וכן בוגרי המסלול "אופנה כמקצוע".

 

FA29 האקדמיה לעיצוב

 

באקדמיה לעיצוב FA29 בראשון לציון מתקיים מסלול רב תחומי בעיצוב אופנה, המאפשר בחירה בין שלוש אפשרויות: לימודי יום, לימודי ערב או לימודי שישי בבוקר. במסלול הערב לומדים פעמיים בשבוע, החל משעות אחר הצהריים. הסטודנטים רוכשים כלים בתפירה, בגזרות, בדירוג ובדיגום. הם מכירים סוגים שונים של בדים, ומוכשרים בדרכי העבודה איתם. מעבר לכך, הם מכירים תהליכים עסקיים בשוק האופנה הישראלי והבינלאומי, ומקבלים הכנה למגוון אפשרויות תעסוקה. התכנית נמשכת לאורך 14 חודשים, ובסיומה מגישים המשתתפים פרויקט גמר מעשי.

 

קווים – בית הספר למקצועות העיצוב

 

בבית הספר קווים ניתן ללמוד עיצוב אופנה בשתי צורות – במהלך יום מרוכז אחד בשבוע או במסגרת שני מפגשי ערב בכל שבוע. המסלול מוצע בסניפי קווים בערים: חיפה, רעננה, תל אביב, ראשון לציון ובאר שבע. מסלול האופנה אורך 16 חודשים, ומשלב גם מפגשי הנחייה אישיים עם מעצבים.

 

בלב התכנית עומדים שיעורי הסטודיו, שבהם המשתתפים לומדים להתאים מוצר ללקוח ומפתחים שפה ייחודית משלהם. מעבר לכך, המסלול כולל מגוון סדנאות בתחומים כגון: סטיילינג, אביזרי אופנה, עיצוב מחוכים, צילום ועוד. נלמדות התוכנות: פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, וקיימים קורסים הדנים בהיבטים עסקיים ושיווקיים. בסיום הלימודים המשתתפים יוצאים עם קולקציית ביכורים, תיק עבודות מקצועי ותעודה.

 

Concept – המכללה לעיצוב

 

לצד מסלול הבוקר, במכללת קונספט בתל אביב מציעים גם תכנית לימודי ערב בעיצוב אופנה. המפגשים בה נערכים אחת לשבוע, וכוללים שבע שעות אקדמיות כל אחד. בסך הכל, הלימודים נפרשים על פני ארבעה סמסטרים (17 חודשים). לפי אתר המכללה, בוגריה השתלבו בחברות ידועות כקסטרו, הוניגמן, גולף ודיזל. מסיימי המסלול זוכים בתעודה בינלאומית מוכרת. במהלך התכנית הסטודנטים לומדים לעבוד עם תחזיות אופנה, לשלב בין חומרים, לתכנן בגדים מחמיאים לכל גוף, לסגנן, לתמחר מוצרי אופנה ועוד. הם מתנסים בתפירה, בתדמיתנות, בעיצוב למטרות שונות, בהכנת מצגת שיווקית ועוד.

 

קורסי תפירה, סטיילינג ואביזרים

 

המדרשה לאופנה

 

המדרשה לאופנה מקיימת קורסים בערים: תל אביב, ירושלים, אשדוד וחיפה. למי שפנוי רק בשעות הערב היא מציעה שני קורסים לבחירה: קורס תפירה וקורס סטיילינג. קורס התפירה מתאים למעוניינים להתחיל את דרכם בתעשיית הביגוד, ולכן אין צורך בידע קודם. התכנית נמשכת כעשרה חודשים, וכוללת גם סיורים בשווקי הבדים בתל אביב, סדנת יזמות ושיווק, לימוד שיטת מילר, עיסוק באקססוריז ועוד.

 

קורס הסטיילינג אורך כ – 14 חודשים, וכולל היכרות עם סגנונות שונים וטכניקות לחיזוי אופנה. המשתתפים לומדים על אמצעים שונים להבלטת אזורים יפים בגוף, ולטשטוש של אזורים פחות יפים. הם מוכשרים ביצירת מראה שלם בעזרת בגדים, אביזרים נלווים ואיפור מתאים. הבוגרים מקבלים תעודה מטעם המדרשה.

 

סטודיו A – מכללה לאופנה ותפירה

 

סטודיו A בירושלים מציע קורסים למתחילים ולמתקדמים בתפירה, תכניות בתדמיתנות ודיגום חופשי, ואף מסלול בעיצוב אופנה. הסטודנטים יכולים לבחור בין לימודי יום ובין לימודי ערב, הנפתחים בשעות אחר הצהריים. קורס המתחילים מכשיר את המשתתפים בטכניקת בורדה, ובקורס המתקדמים עובדים על יכולות התפירה ועוברים לעיצובים מורכבים של ז'קטים ושמלות ערב. במסלול לעיצוב אופנה לומדים להרכיב קולקציה משלב הרעיון, דרך השרטוט ועד שלבי הביצוע והגימור.

 

Short Cut – סדנה למעצבים

 

הסדנה למעצבים Short Cut ממוקמת בלופט תל אביבי, ומציעה למעצבים אפשרויות שונות להתפתחות מקצועית. הקורסים העיקריים המוצעים גם במתכונת ערב עוסקים בטכניקות הדפסה על בד, וקיים גם מסלול ערב בעיצוב תיקים. המפגשים מתקיימים אחת לשבוע, ואורכים בין שלוש לארבע שעות כל אחד. בקורסי ההדפס המשתתפים לומדים כיצד להעביר אל הבד דימויים ממקורות מגוונים: ספרים, אתרי אינטרנט, תוכנה גרפית, צילום, איור ועוד. במסלול לייצור תיקים וארנקים, הכול 14 מפגשים, הסטודנטים לומדים על סוגי עורות ועיבודים, עובדים על מכונות תפירה, ומשלבים רוכסנים, ביטנות וכיסים.

 

הגילדה – ביה"ס לעיצוב וייצור נעליים

 

בגילדה בתל אביב תוכלו ללמוד ליצור כובעים, תיקים ונעליים. כל המסלולים מתקיימים בשעות הערב, כאשר קיימות סדנאות קצרות של שניים או שלושה מפגשים, ולעומתם תכניות ארוכות יותר של תשעה עד 12 מפגשים. הסטודנטים לומדים לבנות מודלים, להכין גזרות, להשתמש בחומרים מתאימים, לתכנן, להרכיב, לחתוך ולתפור.

 

מכינה לעיצוב אופנה

 

שורשים - מכינה ירושלמית לעיצוב ואדריכלות

 

במכינה הירושלמית שורשים תוכלו להשתתף במסלול ערב הנערך פעמיים בשבוע, אשר נועד להקנות למשתתפיו כלים חיוניים ומושגים בעיצוב כדי לשפר את סיכויי הקבלה במכללות ובבתי ספר לעיצוב. הסטודנטים מגבשים תיק עבודות, נחשפים לתהליכי המיון אותם יצטרכו לעבור בהצלחה, רוכשים מיומנויות פרזנטציה ועוד. קיימת התמחות מיוחדת של מסלול מכינה בעיצוב אופנה.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ערב - עיצוב אופנה?

רוצה לדעת יותר על קורס ערב - עיצוב אופנה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מה השכר של מורה בתיכון
מה ההבדל בין ציון סכם לציון התאמה?
הנדסאי בניין - האם זה מקצוע מבוקש?
שנת ההשלמה ראיית חשבון
הסבה לחשבונאות אחרי תואר ראשון בכלכלה
הסבה מקצועית לאחר תואר ראשון
תואר בתקשורת - איפה כדאי?