רוצה פרטים על לימודי ערב - משאבי אנוש?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי משאבי אנוש במסלול ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב - משאבי אנוש? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב משאבי אנוש

  

עם התגברות ההבנה והמודעות כי ניהול יעיל של ההון האנושי מהווה מפתח להצלחה כלכלית של כל ארגון, לימודי משאבי אנוש לתואר הפכו לתחום לימודים פופולארי ומבוקש בקרב סטודנטים רבים ברחבי הארץ. תוכנית הלימודים מעניקה ידע תיאורטי מקיף במדעי ההתנהגות וכן, ידע מקצועי והקנייה של כלים ניהוליים בתחום.

 

בעקבות הביקוש הרב ללימודי משאבי אנוש, מוסדות שונים מציעים לימודי משאבי אנוש במסלול לימודי ערב. תוכנית הלימודים הגמישה מאפשרת להשתלב בלימודים אקדמיים לצד עבודה. הלימודים מיועדים לסטודנטים עובדים, להורים, ולבעלי תפקידים המעוניינים לשפר את כישורי ניהול משאבי האנוש שלהם ולהתקדם במקום עבודתם הנוכחי. הלימודים במסלול זה מתקיימים בעיקר בשעות הערב ואחר הצהריים, ולעיתים גם בימי שישי בבוקר.

 

מה לומדים?

 

תכני הלימוד במסלול ללימודי ערב אינם שונים מהתכנים הנלמדים במסלול ללימודי יום. במהלך הלימודים, הסטודנטים נחשפים לעקרונות ושיטות מיון וגיוס של כוח אדם מיומן ואיכותי, שיטות להדרכה והכשרת עובדים בארגון, ניצול הפוטנציאל הטמון בכל אחד מהם ופעילויות שיש לנקוט לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולדאוג לרווחתם של העובדים.

 

תכנית לימודים רב תחומית זו מעניקה ידע בדיסציפלינות רבות ומגוונות ממדעי החברה כגון: כלכלה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, מינהל ומדיניות ציבורי, משפטים, מדעי המדינה ועוד. התכנית חושפת את הסטודנטים להתנהגויות ולאופנים שבהם ניתן להתמודד עם צורכי העובדים בחברה, תוך הקנייה של כלים ניהוליים אפקטיביים.

 

 

כמה זמן לומדים?

 

משך הלימודים לקראת לימודי ערב במשאבי אנוש משתנה ממוסד למוסד, אך לרוב הלימודים לקראת תואר בוגר נמשכים שלוש שנות לימוד אקדמיות מלאות, 3 סמסטרים בשנה במסגרת לימודים של יומיים בשבוע בשעות אחה"צ והערב, ובימי שישי בבוקר. הלימודים בשלושה סמסטרים רצופים, לרבות סמסטר קיץ, מאפשרים לסיים את התואר בפרק זמן זהה ללימודי היום. נוסף על כך, ישנם מסלולים לתואר ראשון בשנתיים בתחום זה, כגון באוניברסיטת בר אילן.

 

נושאי לימוד

 

במהלך לימודיהם הסטודנטים לוקחים חלק בקורסים ובסמינרים במגוון נושאים, כגון:

  • גיוס והשמה.
  • תורת הריאיון.
  • ניהול עובדים.
  • רווחה ארגונית.
  • יסודות הגישור.
  • קבלת החלטות.
  • מדיניות ציבורית.
  • התנהגות ארגונית.
  • ניהול ושימור כישרונות.
  • ועוד.

 

היכן לומדים?

 

הלימודים נערכים באזורים שונים בארץ. ניתן למצוא לימודי משאבי אנוש במרכז, לימודים בחיפה והצפון, לימודים בדרום ועוד. בין המוסדות המציעים מסלולי ערב בתחום זה, נכללים:

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן) - באוניברסיטת בר אילן פועלת תכנית "ינשופים" לאנשים עובדים, במסגרת המדור לתכניות מובנות. מדובר על מסלול לימודים רב תחומיים במדעי החברה במיקוד ניהול ומשאבי אנוש. משך הלימודים הינו שנתיים, הלימודים מתקיימים אחר הצהריים ביום שבועי אחד וכן בימי שישי.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות) - במרכז האקדמי פרס ניתן ללמוד במסלול לאנשים עובדים בתחום משאבי האנוש, שהיקפו 3 שנים.

  

  • המכללה האקדמית כנרת (עמק הירדן - צפון) - במכללת כנרת מתקיימת תכנית לאנשים עובדים שבה לומדים יומיים בשבוע בערב וכן בימי שישי בבקרים.

 

  • המכללה האקדמית רמת גן - במכללה מתקיימים לימודי אלו במתכונת דו חוגית, והיקפם הוא שלוש שנים, הבנויות מתשעה סמסטרים רצופים. ניתן לשלב את הלימודים עם תואר בניהול, תואר בחדשנות ויזמות, תואר בכלכלה, ועוד.  

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן) - במרכז האקדמי למשפט ולעסקים מתקיים תואר בתחום זה, אשר הערך במתכונת היברידית ומשלב לימודים מקוונים בזום. התכנית שמה דגש על תחום הטכנולוגיה ועל פיתוח ראייה מערכתית גלובלית.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה זהים לאלו הנהוגים במסלול היום, לרוב מסתמכים על ציון ההתאמה, כלומר על שקלול הציון בפסיכומטרי עם ממוצע הבגרויות. כמו כן, ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרויות גבוה במיוחד (אשר נע בין 80 – 90 ומשתנה ממוסד למוסד) וציון גבוה במבחן אמי"ר באנגלית. מועמדים אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה, וכן מועמדים מעל גיל שלושים ללא תעודת בגרות, יכולים ללמוד במכינות ולשפר את סיכויי קבלתם.

 

 

איזו תעודה מקבלים?

 

עם סיום הלימודים ועמידה בכל הדרישות השונות של מוסד הלימודים תוענק לבוגרים תעודת תואר ראשון B.A במשאבי אנוש.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

בוגרי התואר יוכלו להשתלב במגוון של תפקידי מפתח בארגונים שונים כגון: תפקדי הדרכה, בחברות השמה וכוח אדם, במשרדי ממשלה, במחלקות משאבי האנוש של ארגונים מהמגזר הפרטי והציבורי ועוד. הבוגרים יכולים להמשיך ללימודים תואר שני בניהול משאבי אנוש, בייעוץ ארגוני או בתחומים משיקים.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב - משאבי אנוש?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב - משאבי אנוש?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב - משאבי אנוש