רוצה פרטים על לימודי אימון עסקי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אימון עסקי

רוצה לדעת על לימודי אימון עסקי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אימון עסקי

 

האימון האישי מאפשר לאדם ליצור שינוי חיובי בחיים ולהשיג מטרות ויעדים אישיים והאימון העסקי תורם ליצירת שינוי חיובי בהתנהלות ובתפקוד של ארגונים שונים. יישום והטמעת עקרונות האימון העסקי בארגון מאפשרים לו לקדם מטרות ויעדים, להוביל את הסביבה הארגונית להישגיות, למצוינות ולשיפור המוטיבציה של העובדים ואת התקשורת הארגונית.

 

בשנים האחרונות נראה כי מנהלים ויועצים ארגוניים מכירים באימון עסקי ככלי יעיל ומוכח לשיפור ולקידום מטרות ארגוניות. לכן רבים מהם פונים כיום לקורסים בתחום האימון העסקי במטרה להעמיק, להתוודע וליישם את עקרונות ויסודות האימון העסקי בארגונים בהם הם פועלים.

 

מחקרים הראו כי ארגונים שמיישמים את עקרונות האימון העסקי ומעודדים את עובדיהם לפתח את רמתם האישית והמקצועית, מובילים את הארגון להישגיות, למצוינות ולהצלחה וזוכים ליתרון עסקי בשוק העבודה התחרותי.

 

קיראו על: לימודי אימון אישי

 

תוכנית לימודים

 

לימודי אימון עסקי מוצעים כיום במגוון מסלולים ובמוסדות לימוד שונים ברחבי הארץ ורובם ככולם מעניקים למשתתפים כלי עבודה לשיפור ולניהול מערכות שונות בארגון וחושפים אותם לשיטות חניכה ולטכניקות עבודה מתקדמות בתחום.

 

בלימודים אלה מושם דגש רב על התנסות מעשית וחווייתית, ולכן לצד ההרצאות העיוניות המתקיימות בקורס, משתלבים המשתתפים במשחקי תפקידים, בסימולציות, בשיחות עימות ובהתנסויות מעשיות באימון.

 

 

נושאי לימוד

 

נושאי הלימוד בקורס אימון עסקי משתנים בין המסלולים השונים, אך על פי רוב תוכנית הלימודים מקיפה את העקרונות המרכזיים שבבסיס האימון העסקי ומעניקה למשתתפים את הידע והכלים הנדרשים ליישום עקרונות אלה. המשתתפים בקורס לומדים טכניקות אימון לפיתוח אישי ועסקי, להעצמה ולצמיחה אישית ועוד מגוון נושאים ובהם:

 

  • כלי אימון וכלי חניכה
  • כלי תקשורת למנהלים
  • כלים לבניית מערכת יעדים
  • כלים להעצמה ולניהול משא ומתן
  • שיטות להגברת שביעות הרצון והמוטיבציה
  • שיטות לשיפור תהליכי המשוב בארגון
  • ועוד...

 

קהל יעד

 

לימודי אימון עסקי מיועדים בעיקר למנהלים בדרגים השונים, ליועצים ארגונים, לנושאי תפקידים בתחום משאבי אנוש, לאנשי חינוך, למטפלים ולכל אלו המעוניינים להשתלב בתחום האימון העסקי כעיסוק עיקרי או ככלי נוסף שישמש אותם במסגרת עבודתם.

 

יש לציין כי היצע אפשרויות התעסוקה של המאמנים רחב למדי, וכך גם שכר מאמנים משתנה מארגון לארגון ומהתמחות להתמחות. בתחום העסקי, קואצ'רים מגיעים למשכורות גבוהות במיוחד כאשר הם מייעצים לבכירים ומנכ"לים בחברות גדולות.

 

משך הקורס

 

משך הלימודים בקורס אימון עסקי עשוי להשתנות בין המוסדות והמסלולים השונים, אך ברוב המקרים הקורס מתפרס בממוצע על פני 130 שעות לימוד אקדמיות.

 

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לקורס אימון עסקי יידרשו ברוב המקרים לעבור תהליך מיון שיכלול ריאיון אישי ומילוי שאלונים.

 

מוסדות לימוד

 

בין מוסדות הלימוד בהם פועלים קורסים לאימון עסקי:

 

  • מכללת יוזמות (חיפה) - במכללת יוזמות מתקיים קורס אימון עסקי, שבו יכולים ללמוד מאמנים מנוסים וכן מנטורים ויועצים בעולם הארגוני. היקף תכנית זו הוא כ - 40 שעות לימוד.

 

  • המכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים (רחובות) - במכללה מציעים קורס שמכשיר מאמנים אישיים ועסקיים. הקורס משלב הכשרה מעשית מרובה כדי לאפשר למשתתפים לחוות בעצמם את תהליך האימון.

 

  • המכללה האזורית אשקלון - המסלול מכשיר מאמנים לסיוע בתהליכי אימון אישי ואימון עסקי כאחד. הוא כולל פרקטיקום מעשי באימון כדי לסייע למשתתפים לבנות תכניות אימון מוצלחות ויעילות

 

  • היחידה ללימודי חוץ - המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן) - מוסד זה עורך קורס אשר משלב בין האימון העסקי והאימון האישי ומכשיר מאמנים לסייע למאומנים שלהם בשלל מישורים במהלך החיים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי קורסים ותעודה, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי אימון עסקי?

רוצה לדעת יותר על לימודי אימון עסקי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
קורס אימון עסקי וקואצ'ינג