רוצה פרטים על כלכלה ומדעי המחשב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי כלכלה ומדעי המחשב

רוצה לדעת על כלכלה ומדעי המחשב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


כלכלה ומדעי המחשב

השילוב בין לימודי כלכלה ולימודי מדעי המחשב מיועד למעוניינים להשתלב בסיום הלימודים בעבודה בתחום הפיננסי או בתחום הטכנולוגיה ולאייש משרות מפתח בעולם העסקים ובענף ההיי-טק. הלימודים מעניקים למשתתפים ידע מעמיק וכלים לניתוח ולאבחון סוגיות כלכליות כמו גם ידע נרחב ומעשי בתחום המחשבים.

 

למי מיועדים הלימודים?

 

מסלול דו חוגי זה מתאים לאנשים עם זיקה למקצועות הריאליים ויכולות אנליטיות חזקות. המסלול מתאים לבעלי אהבה לעולם המחשבים והטכנולוגיה, שמתעניינים גם בתמורות פיננסיות וסוגיות עסקיות ומסחריות. יש לציין כי הלימודים כוללים לא מעט עיסוק במתמטיקה ומצריכים שליטה בחישובים מורכבים.

 

מה לומדים?

 

הכלכלה עוסקת בחקר של תהליכים כלכליים שונים ובהם תהליכי מסחר, ייצור, הפצה וצריכה של מוצרים ושירותים. היא שייכת למדעי החברה ומתמקדת בפן החומרי בחברה ובבחינת התשתית בהם קשרים חברתיים וחוקתיים מתקיימים. הסטודנטים רוכשים את כל הידע הנדרש לניתוח סוגיות כלכליות הן ברמת הארגון היחיד והן ברמת המשק.

 

הסטודנטים בתוכנית לומדים לבחון את היחסים שבין הביקוש הקיים בשוק להיצע הקיים בו וכן את קיומו של שיווי המשקל התחרותי בשוק. הם נפגשים גם עם מושגים רלוונטיים כגון צריכה, חיסכון והשקעה ונחשפים לנושאים הנוגעים בבעיות של יצרנים וצרכנים בודדים ושל כלל המשק.

  

לימודי מדעי המחשב עוסקים בהקניית ידע מעמיק בפיתוח תוכנות, בהקמת תשתיות מחשב ובשפות תיכנות. נלמדים גם נושאים מרכזיים בענפים כגון אלגוריתמים, מסדי נתונים, מערכות מידע ועוד.

 

הסטודנטים רוכשים כלים להבנת התהליכים הפועלים בתחום המחשוב והטכנולוגיה ולכן לימודי מתמטיקה מהווים חלק משמעותי מהתוכנית. בוגרי התוכנית שיהיו מעוניינים לפנות לתחום המחשבים יוכלו להשתלב בתעשיית ההיטק המתקדמת ולעסוק בתחום הפיתוח, התכנות, או ניהול הרשתות.

 

נושאי הלימוד

 

מכיוון שמדובר במסלול דו חוגי, הסטודנטים לומדים נושאים משני החוגים. הנה כמה מהם:

  • מימון
  • מבני תוכנה
  • שפות תכנות
  • ביקוש והיצע
  • ניצול משאבים
  • מיקסום רווחים
  • לקיחת סיכונים
  • מערכות הפעלה
  • מעגלים משולבים
  • מודלים של תחרות
  • מערכות מסדי נתונים
  • ועוד

 

היכן לומדים?
 

  • האוניברסיטה הפתוחה (ברחבי הארץ): מתקיימת תכנית לתואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב - מערכות ויישומים במסלול מדע הנתונים וכלכלת רשת. הלימודים מתאפיינים בגמישות ומותאמים גם לאנשים עובדים.

 

  • האוניברסיטה העברית (ירושלים): זהו מסלול דו חוגי שבו מפתחים מיומנויות פיננסיות ומדעיות כאחד. אורך הלימודים שלוש שנים.

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן): במסלול כלכלה ומדעי המחשב של אוניברסיטת בר אילן ניתן לשלב גם חטיבת לימוד בתחום החשבונאות.

 

  • אוניברסיטת תל-אביב: סטודנטים באוניברסיטת תל-אביב יכולים לשלב שני מקצועות אלה במסגרת דו חוגית.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


הביקוש לאנשי הייטק הולך וגדל עם השנים, במקביל להתפתחויות הטכנולוגיות. גם הביקוש לכלכלנים גדל, בעקבות השינויים שחלים בשוק ההון ובמערכות הפיננסיות. בתקופת משבר נדרשים אנשי מקצוע איכותיים במיוחד, יותר מתמיד.

בוגרי התואר יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בתחומים הנלמדים או להשתלב מיד בתום הלימודים בשוק העבודה ככלכלנים בתחומי ניהול הפיננסים או ההשקעות. הם יוכלו גם להשתלב בעולם ההייטק כאנשי מערכות מידע, אנשי חקר ביצועים, מתכנתים, אנשי חומרה, מנהלי רשתות ועוד. אחד התחומים הפופולריים הנוגעים לשילוב בין שני הענפים הוא פינטק (טכנולוגיה פיננסית), הבוגרים יכולים להשתלב במגוון חברות וסטארט אפים שבהם מפתחים פתרונות בענף מתפתח זה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על כלכלה ומדעי המחשב?

רוצה לדעת יותר על כלכלה ומדעי המחשב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב
כלכלה בשילוב עם מדעי המחשב או מערכות מידע?
כלכלה וחטיבה במדעי המחשב - ביקוש בשוק העבודה
כלכלה במסלול דו חוגי - מדעי המחשב או מערכות מידע?
התלבטות בין מסלולים - כלכלה עם ניהול, חשבונאות או מדעי המחשב?
עבודה כעצמאית - תואר ראשון בכלכלה או מדעי המחשב?
ייעוץ בנוגע לתואר דו חוגי בכלכלה/ניהול ומערכות מידע/מדעי המחשב