בית הספר האמריקאי ללימודי רפואה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מכללות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על בית הספר האמריקאי ללימודי רפואה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


בית הספר האמריקאי ללימודי רפואה

 

לימודי רפואה בארץ ובחו"ל מאופיינים בתחרותיות גבוהה מאוד על כל מקום. לפיכך, יש להתכונן בצורה המיטבית ולרכוש יכולות ככל האפשר לצורך יצירת יתרון מובהק של מועמד אחד על פני האחר.

 

בית הספר האמריקאי ללימודי רפואה הוא גוף גדול בישראל המציע הכנה למבחני כניסה ומיון, מלמד מידי שנה מאות סטודנטים אשר מנסים להתקבל ללימודי רפואה ברחבי העולם. כמו כן, בית הספר מתמחה בהכוונה של צעירים לבתי הספר לרפואה במדינות מזרח אירופה, במוסדות אקדמיים במערב אירופה, בבתי ספר בארצות הברית, בקנדה ובאוסטרליה.

 

בית הספר הינו בעל ניסיון רב בהכנה לכל סוגי מבחני המיון והקבלה למקצועות הרפואה השונים: הכנה למבחנים ממשלתיים להסמכת אחיו/ים ועד למבחנים ממשלתיים לרופאים מוסמכים בארה"ב.

 

בית הספר מספק בין היתר שירותי ייעוץ והכוונה בבחירת מוסדות לימוד לרפואה, לימוד כתיבת קורות החיים, הכנה לכתיבת חיבורי ההרשמה, ובחירת מכתבי ההמלצה. לתלמידים בבית הספר ניתן סיוע צמוד של יועצי בית הספר, ייעוץ זה מגדיל את סיכוייהם של התלמידים באופן משמעותי לקבלתם ללימודים במוסדות הרפואה המובילים בחו"ל.

 

הקורסים הנלמדים בבית הספר

  • מכינה ללימודי רפואה בחוץ לארץ
  • תכניות הכנה לבחינות ההסמכה הבינלאומיות לאחיות CGFNS, NCLEX, וCRNE
  • קורסי הכנה לבחינות רישוי בינלאומיות לרופאים – USMLE
  • קורסי הכנה למבחני GRE BIOLOGY, GRE BIOCHEMISTRY
  • קורס הכנה למבחן MCAT ( מבחן הקבלה האמריקאי ללימודי רפואה)
  • קורסי הכנה למבחני מו"ר, מרק"ם ומירב.
  • הכנה לקראת ראיונות לרפואה בבאר שבע
  • מכינה לרפואה בחול למועמדים ללימודי רפואה במזרח או במרכז אירופה
  • קורס הכנה לקראת מבחן אחיות ממשלתי בישראל
  • קורס הכנה לקראת מבחן רופאים ממשלתי בישראל
  • קורס להכשרת תלמידים למקצועות הפרה-וטרינריים ועוזרי וטרינרים
  • קורס להכשרת סייעים טיפוליים באמצעות בעלי חיים

 

שיטת הלימוד

 

כחלק מתפיסת העולם של בית הספר האמריקאי, מצוינות ואיכות היא לפני הכל. המענה לתלמיד בית הספר הוא אופטימאלי על-מנת לתת להם את כל הכלים להצלחה בלימודיהם בעתיד.

 

התלמידים בבית הספר זוכים לחומרי לימוד איכותיים, מורים מצוינים ומקצועיים, למידה בכיתות לימוד קטנות, תשומת לב אישית לכל תלמיד, התאמה של קצב הלימודים לפי יכולותיו רמתו וקצב התקדמותו של התלמיד וליווי אישי בתהליך עד לקבלה ללימודים באחד ממוסדות הלימוד בחו"ל.

 

בין האוניברסיטאות השונות בעולם קיימת גם שונות בדרישות הסף לקבלה ללימודים, מבחינת ידע אופי בחינות הקבלה ללימודים ואופי התהליך לקבלה ללימודים. בית הספר האמריקאי שהוא המוביל בתחום וצוות המומחים בבית הספר, בעל ידע נרחב המלווה במחקר רב שנים של הדרישות השונות. בעזרת אלו, בית הספר מעניק לתלמידיו את הכלים המתאימים באופן ספציפי לכל מוסד לימודים.

 

למה ללמוד בבית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה?

 

כל מי שחלם להיות רופא, יודע שיעשה הכל כדי להגיע לשם ולהגשים את החלום. עם זאת, כאשר מגיע המועמד לשלב בחירת מוסד הלימודים והגשת המועמדות, כמות המידע העצומה, והקריטריונים הרבים המשולבים בהגשת המועמדות יכולים להיות משימה בכלל לא פשוטה.

 

תחום לימודי הרפואה ידוע בתחרותיות הגבוהה שבו, לנגדי עיניו של המועמד עומדים פרמטרים רבים שעליו להצטיין בכולם על-מנת להבטיח את מקומו בלימודים.

 

כאשר מדובר בלימודים בתחום הרפואה בחו"ל לעיתים הקריטריונים אינם ברורים ויש קושי גדול למועמדים לקבל את כל המידע הדרוש להם על-מנת להתקבל ללימודים.

 

בית הספר האמריקאי ללימודי רפואה למעשה מגשר על הפער שבין המועמד המתעניין לבין מוסד הלימודים במישורים השונים:

  1. יעוץ והכוונה ללימודים בארץ או בחו"ל
  2. הכוונה בבחירה המסלול להכנה לבחינות המיון והקבלה השונות
  3. ליווי אישי של הסטודנט עד לקבלתו ללימודים

 

כל אלו יכולים להקל על המועמד בתהליך המורכב של קבלה ללימודי הרפואה.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.