קורס AI בינה מלאכותית בעולמות השירות בג`ון ברייס הדרכה

שירות אישי - צור קשר
קורס AI בינה מלאכותית בעולמות השירות בג`ון ברייס הדרכה

קורס AI בינה מלאכותית בעולמות השירות בג'ון ברייס הדרכה


קורס AI בעולמות השירות בג'ון ברייס הדרכה מיועד לאנשי מקצוע בתחום השירות, ומקנה להם ידע לשילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות בעבודתם, לצורך שיפור חוויית הלקוח, ייעול קבלת ההחלטות, וביצוע אוטומציה של תהליכים. סדנה זו מקנה מיומנויות פרקטיות למשתתפים, בעזרתן יוכלו לייעל את הפעילות השוטפת בתחום שירות הלקוחות באמצעות הבינה המלאכותית.

 

מה לומדים?


הקורס מתקיים במתכונת סדנה, ובמהלכו לומדים המשתתפים כיצד כלי הבינה המלאכותית יכולים לייעל את תהליכי מתן השירות, למשל, באמצעות שימוש ב'צאטבוטים חכמים בתחום שירות הלקוחות, בהפקת תחזיות מנתונים קיימים, או בניהול אינטראקציה אוטומטית. כמו כן, לומדים על תחום עיבוד השפה הטבעית (NLP) לצורך ניתוח נתוני הלקוחות, זיהוי רגשות, וניהול שביעות רצון הלקוחות. מושם דגש על פיתוח אסטרטגיות להטמעתם של הכלים הנלמדים במערכות שירות קיימות.


מטרות הקורס הינן:

  • הקניית ידע פרקטי בנוגע לשילוב הבינה המלאכותית בתחום השירות.
  • פיתוח מיומנויות השימוש בכלים מתקדמים למטרת שיפור חוויית הלקוח.
  • ביצוע אוטומציית משימות שגרתיות, לייעול זרימת העבודה.
  • הטמעת כלי AI לניהול משאבי האנוש ולשיפור חוויית העובדים.
  • חיזוי מגמות לשיפור הזמינות בשירות הלקוחות.
  • בניית אסטרטגיות לשילוב הבינה המלאכותית בתחום השירות, תוך התאמה וגמישות.

 

מה משך הקורס ומתכונתו?


היקפו של הקורס הינו 8 שעות אקדמיות, והוא מתקיים במתכונת לימודי בוקר. ניתן להתאים את מתכונת הקורס לצרכיהם של ארגונים.

 

 

אילו נושאים נלמדים במהלך הקורס?


להלן חלק מנושאי הלימוד:

  • צ'אטבוטים.
  • עיבוד שפה טבעית.
  • ניתוח תגובות לקוחות.
  • אוטומציה של משימות.
  • שירות לקוחות אוטומטי.
  • הפקת תחזיות וזיהוי מגמות.
  • בינה מלאכותית לניהול משאבי האנוש.
  • ועוד.

 

למי מיועד הקורס?


הקורס מיועד לעובדים ולמנהלים בתחום השירות, שברצונם ללמוד כיצד לשלב את טכנולוגיות ה - AI בעבודתם השוטפת.

 

 

איזו תעודה מקבלים?


מוענקת תעודה מטעם ג'ון ברייס הדרכה.

למידע נוסף לחצו: ג`ון ברייס הדרכה | john bryce
עוד מסלולי לימוד - ג`ון ברייס הדרכה