רוצה פרטים על מפעילי תיירות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תוכנית לימודים- לימודי מפעילי תיירות

רוצה לדעת על מפעילי תיירות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מפעילי תיירות - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?

מדינת ישראל מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. תיירות הפנים בארץ במגמת עלייה תמידית, למרות מצב המלחמה היחסי בו היא נמצא מאז הקמתה. האתרים ההיסטוריים, העבר המפואר, אתרי שלוש הדתות המרכזיות, יופייה של הארץ , אידיאליזם, וצליינות, הן רק חלק מהסיבות בגינן התיירות לישראל לעולם אינה נפסקת ולהפך. מדינתנו מהווה מוקד משיכה לתיירות מכל העולם ובכל עונות השנה. איש וסיבותיו ומניעיו, אורזים התרמיל ומגיעים ארצה.

 
האנשים האמונים על קליטת התיירות וטיפול במגיעים ארצה על כל המשתמע מכך, הם אלה שלמדו את תחום מפעילי התיירות. חשיבות איכות כוח האדם בתחום זה היא רבה מאוד. בסופו של דבר, מפעילי התיירות, בראש ובראשונה הם אלה שמייצגים את פניה של מדינת ישראלים בפני אנשי התפוצות. אחרי הכל - תייר מרוצה הוא שגריר מעולה. מפעיל התיירות שותף לפיתוח של מוצרי נופש ותיירות, כגון: קבוצות טיול מאורגנות, נופשונים, אטרקציות לילדים ועוד.
 
למה כדאי לי ללמוד?
 
כתוצאה מעובדות אותן הצגנו בפסקה הקודמת, גדל הצורך באנשי מקצוע המתמחים בהפעלת תיירות נכנסת. הם ישתתפו בכל מה שקשור בתכנון, שיווק, מכירות, מוצרי נסיעות וחבילות, ויעשו זאת או כעצמאיים או במסגרת חברות תיירות העוסקות בתפעול.
 
בלימודי מפעילי תיירות תרכשו ידע בקריאת מפות, לימודי מבוא לתיירות, גיאוגרפיה של ארץ ישראל, חוקים ותקנות, יהדות ואסלאם, אפיון קהלי יעד, התאמת המוצר ללקוח, חשבונאות, מונחי יסוד באופרציה תיירותית, תכנון ותמחור חבילות לקבוצות, מלונאות, תעופה, נהלי המשרד הממוחשב, תקשורת בין אישית, ניהול משא ומתן, תכנון ותפעול טיולים מאורגנים, יעדי תיירות בעולם, בנייה ותמחור של מסלולים בארץ ענף התיירות מעניין ומאתגר.
 
לעוסקים בו יוצא לפגוש מגוון אנשים מטווח רחב של מדינות, ללמוד על תרבויות שונות, להעשיר את השפה וליצור קשרים חדשים עם אנשים מהעולם הגדול. תחושת הסיפוק לאחר קבלת התודה או התגובות הטובות והפנים המחויכות של טיילים ששבו ממסלול או חוויה אחרת שארגנת להם, בהחלט מהנה.
 
מהו משך זמן הלימודים?
 
כדי לקבל תעודת מפעיל תיירות יש ללמוד כ-140 שעות.
 
 
כמה זה עולה?
 
 מחירו הממוצע של קורס הפעלת תיירות הוא כ-3800 ₪.  תנאי הקבלה הם תעודת בגרות ואנגלית ברמה בסיסית.
 
 
היכן לומדים?
 
  • דיפלומה - האוניברסיטה הפתוחה (שלוחת תל אביב) - מתקיים קורס הפעלת תיירות נכנסת. דיפלומה הינו בית הספר ללימודי תעודה מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.
 
  • בית הספר לתיירות בישראל (פרישה ארצית) - לבית הספר סניפים בתל אביב, חיפה, ובאר שבע, המאפשרים להשתתף בלימודי תיירות במרכז, בדרום ובצפון. לעומדים בהצלחה בדרישות התוכנית, הכוללת השתתפות בלימודים וכתיבת עבודת גמר, תוענק תעודת מפעיל תיירות מטעם בית הספר הארצי לתיירות בישראל בניהול אוניברסיטת חיפה.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על מפעילי תיירות?

רוצה לדעת יותר על מפעילי תיירות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מפעילי תיירות
שאלות הגולשים בנושא
קורס מפעילי תיירות - איפה לומדים?
קורס מפעילי תיירות - עלות הלימודים