רוצה פרטים על תואר ראשון בצרפתית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בצרפתית

רוצה לדעת על תואר ראשון בצרפתית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


צרפתית לתואר ראשון

 

צרפתית הינה אחת השפות הנפוצות ביותר בעולם וכ-77 מיליון איש מדברים אותה מדי יום בתור שפת אם. כמו כן, צרפתית הינה השפה הרשמית בכ-30 מדינות מכל קצוות תבל, החל מקנדה אשר במערב, דרך בלגיה וצרפת באירופה ועד למדינות אפריקאיות כגון קונגו, קמרון וחוף השנהב. מלבד תפוצתה הרחבה, צרפתית נחשבת בעיני רבים לאחת השפות היפות בעולם ויש אשר יכנו אותה שפת האהבה, היופי והאופנה.

 

האם תמיד חלמתם לשלוט בניב הצרפתי המשובח? מה בנוגע לאפשרות להבין את השירים הצרפתיים הקסומים או לצפות בסרט צרפתי טוב מבלי להזדקק לכתוביות? לשמחתכם, שפתה של ארץ היין נלמדת במספר מוסדות להשכלה גבוהה בישראל במסגרת לימודי תואר ראשון.

 

תוכנית לימודים

 

תוכנית הלימודים מתחקה אחר התפתחותה של התרבות הצרפתית והשפה הצרפתית לאורך השנים. התפיסה האקדמית בעניין זה גורסת כי לימודי השפה אינם יכולים להתבצע בחלל הריק ובמנותק ממקורותיה. לימודים מעמיקים אלו מעניקים בידיו של הסטודנט ידע רב בשפה הצרפתית על בוריה. כמו כן, הקורסים השונים מאפשרים רכישת צרפתית ברמה הגבוהה ביותר. כפי שצוין, שיעורים רבים בתואר נערכים בשפת המקור והסטודנטים נדרשים להתמודד גם עם טקסטים אומנותיים ואקדמיים בשפה הצרפתית.

 

הלימודים לתואר ראשון בשפה הצרפתית מעניקים לסטודנטים ידע עיוני ומעשי של הלשון הצרפתית הכתובה והמדוברת ומפגישים אותם עם יצירות מופת בספרות הצרפתית ועם אסכולות וזרמים בספרות הצרפתית. במהלך התוכנית הסטודנטים רוכשים ידע בנושא התרבות הצרפתית בתקופותיה השונות כמו גם למרכיבים שונים בתרבות הצרפתית לרבות פוליטיקה, מוסדות, אמנות והיסטוריה. לימודי התואר מתמקדים גם בפיתוח יכולות מעשיות של הסטודנטים בשימושים שונים בשפה כמו לדוגמא יכולת תרגום טקסטים לשפה הצרפתית וממנה.

 

מסלולי לימוד

 

לימודי צרפתית לתואר ראשון מוצעים ובמגוון מסלולי לימוד:

  • מסלול מורחב
  • מסלול ראשי - תרבות צרפת בעברית
  • דו ראשי מובנה
  • דו ראשי לא מובנה
  • משני
  • משני - תרבות צרפת בעברית
  • מסלול לתעודת הוראה בצרפתית

 

לימודי צרפתית במסלול החד חוגי מיועדים לסטודנטים המבקשים להתמחות בשפה, בתרבות ובספרות הצרפתית ומעניקים להם את מגוון הכלים הדרושים בכדי לשלוט בשפה הצרפתית ברמה אקדמית מלאה.

 

תואר דו חוגי לעומת זאת, מאפשר לסטודנט לצבור ניסיון רב בשפה הצרפתית וידע בתחום לימודי אחר. שילובים נפוצים הם: לימודי קולנוע וצרפתית, משפטים וצרפתית, מדע המדינה וצרפתית ועוד.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים המגוונים הנלמדים בתוכנית לתואר ראשון בשפה הצרפתית: לימוד הלשון הצרפתית:

 

  • הבעה בכתב ובעל פה
  • לימודי דקדוק
  • תולדות הלשון הצרפתי
  • תרבות הרנסנס
  • סוגים ספרותיים מרכזיים
  • תרבות ימי הביניים
  • פרקים בתורת ההגה
  • לימודי תרבות צרפת
  • אסכולות וזרמים בספרות הצרפתית
  • ועוד...

 

תנאי הקבלה

 

מוסדות הלימוד האקדמיים השונים דורשים מהמועמדים להפגין שליטה בשפה צרפתית ברמה נדרשת, וזאת מאחר ומרבית השיעורים מתנהלים בשפה הצרפתית. יתקבלו למסלול מועמדים בעלי ציון מוגבר בבחינת הבגרות בצרפתית או מועמדים שעמדו בהצלחה בבחינה במסגרת קורס הקיץ.

 

מועמדים חסרי ידע קודם בשפה הצרפתית נדרשים להשתתף בקורסי מבואות של השפה הצרפתית.או להצטרף למגמה לתרבות צרפת אותה ניתן ללמוד במסגרת דו-חוגית. מגמה זו מקנה לסטודנטים ידע ביסודות השפה הצרפתית וכן רקע על תרבות צרפת ותולדותיה.

 

קיראו עוד על: תנאי קבלה

 

היכן לומדים?

 

לימודים לתואר ראשון בצרפתית נערכים במספר מוסדות מובילים להשכלה גבוהה. בין מוסדות אלו ניתן למנות את אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר אילן, האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת בן גוריון.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי שפות, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

אפשרויות תעסוקה לאחר לימודי תואר בצרפתית?

 

תואר בצרפתית פותח בפני הבוגר אפשרויות תעסוקה רבות. במידה ומדובר בתואר דו חוגי, יכול הבוגר להשתמש ביכולותיו בשפה הצרפתית בכדי לזכות בייחודיות בתחום אותו למד. לדוגמא, סטודנטים אשר למדו תקשורת בשילוב עם צרפתית יכולים לפנות לענף המדיה מבחינת העיתונות הצרפתית (לדוגמא, פרשנות או תרגום של טקסטים בצרפתית בדסק חדשות).

 

סטודנטים אשר צרפתית היוותה עבורם תוכנית לימודים חד חוגית הינם מומחים בתחומם היכולים להתפתח לכיוונים שונים. ראשית, בוגרים אלו שולטים בשפה הצרפתית על בוריה ויכולים לפנות ללימודים מתקדמים בארץ ובעולם. כמו כן, השליטה בשפה מאפשרת גם התפתחות במגוון רחב של מוסדות, החל ממשרדי ממשלתיים (כגון משרד החוץ או משרד התיירות), דרך כתיבה עצמאית, וכלה בהתרחבות למגזר העסקי מול הכלכלה הצרפתית בארץ ובעולם.

 

כמו כן, מקומות עבודה רבים מעניקים יתרון למועמדים לעבודה השולטים בשפה הצרפתית. בוגרי תואר בצרפתית משתלבים אפוא בתפקידים רבים ומרתקים ונהנים מיתרון משמעותי על פני מועמדים מקבילים בשוק העבודה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר ראשון בצרפתית?

רוצה לדעת יותר על תואר ראשון בצרפתית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תואר ראשון בצרפתית
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים