רוצה פרטים על לימודי תפירה בחיפה וסביבתה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס תפירה - חיפה והסביבה

רוצה לדעת על לימודי תפירה בחיפה וסביבתה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תפירה בחיפה והסביבה
 
לא צריך לגור בתל אביב כדי ללמוד אופנה, ולא רק בירושלים אפשר לקבל הכשרה מתאימה. אם ביקשתם ללמוד את המלאכה, תוכלו למצוא גם בחיפה, בכרמיאל ובקרית חיים קורסים בתפירה, בשיטות מגוונות, למתחילים ולמתקדמים. הנה לפניכם רשימה של מסגרות לימוד אפשריות בהן תוכלו להכשיר את עצמכם - קרוב לבית.
 
מסגרות לימוד בחיפה
 
המדרשה לאופנה ומקצועות היופי
 
המדרשה לאופנה ומקצועות היופי מפעילה סניפים בכמה מוקדים בארץ. בין ההכשרות המוצעות במדרשה תוכלו למצוא גם קורסים בעיצוב אופנה, שבהם מקדישים זמן ותשומת לב ללימוד תפירה. הקורס למתחילות מיועד לנשים שאין להן כל ידע או ניסיון במלאכה זו, והן מעוניינות להעשיר עצמן בשיטות בסיסיות בגזירה, שרטוט ועיצוב. יש גם קורס למתקדמות, המתמקד בעיצוב שמלות ערב וכלה, המתאים לאלו שעברו את קורס המתחילות או לנשים שיש להן כבר ידע וניסיון רב בתחום.
 
שולמית כהן – קורס בשיטת סיטם
 
סיטם היא שיטת תפירה שפותחה על ידי אישה איטלקית מפדובה, אשר באמצעותה כל אדם יכול לשרטט גזרות פשוטות ומסובכות ככל שתהיינה. העבודה בשיטה זו כוללת סרגל ביצוע מיוחד במינו, בעל מידות ומתווים מדויקים שנועדו להקל ולייעל את מלאכת השרטוט של גזרות, ולקצר באופן משמעותי את הזמן המוקדש לה. כשהגזרה מוכנה אפשר להתחיל בהכנת הבגד.
 
שולמית כהן היא מעצבת אופנה ותדמיתנית העובדת בשיטת סיטם, ומלמדת תדמיתנות בבית אבא חושי במסגרת קורסים שונים. קורס בסיסי של שולמית כהן כולל 14 מפגשים, כשכל מפגש אורך שעתיים. קורס תדמיתנות כולל 16 מפגשים בני שלוש שעות. מסלול לימוד בסיסי משולב ומקיף 96 שעות ב – 32 מפגשים. תכנית משולבת ללימוד מקצועי, שבה נלמדות שיטות עבודה שונות, כוללת גם היא 96 שעות, הנפרשות על פני 32 מפגשים. תכניות ההכשרה של שולמית כהן מוצעות גם בבית נגלר בקרית חיים ובקרית מוצקין במתנ"ס בן גוריון.
 
Loren. K המרכז ללימודי אופנה וסטיילינג
 
במרכז ללימודי אופנה וסטיילינג מציעים קורס בשיטת בורדה, החוסכת את מלאכת שרטוט הגזרות. בחוברות בורדה ניתן למצוא דגמים מוכנים של בגדים וטבלאות מדידה, שכאשר יודעים לעבוד איתם במשולב, אפשר להכין כל בגד בהתאם לפרופורציות הרצויות. בקורס של Loren. K לומדים להכין, באמצעות גזירת בדים ותפירתם, פריטי לבוש כגון: חצאיות, חולצות, טוניקות, שמלות, מכנסיים ועוד.
 
סטודיו לאופנה VL STUDIO
 
ב – VL STUDIO מציעים קורסים בהם לומדים ועובדים בקצב אישי ובאווירה רגועה. בסטודיו לומדים גם איור אופנה ועבודה בשיטת בורדה, ומקבלים טיפים וכלי עזר המסייעים במלאכה. הקורסים מתאימים למתחילים ולמתקדמים, והלימוד מתבצע בקבוצות אינטימיות של עד חמישה משתתפים. הלימודים מתקיימים במרכז תרבות דתי לנוער, בשעות הבוקר או בשעות הערב.
 
 
מסגרות לימוד בסביבה
 
קנגורו – סטודיו ללימודי תפירה ואומנות
 
בקרית חיים מתקיימים בסטודיו קנגורו קורסים במסלולי בוקר או ערב. התלמידים עובדים על מכונות אוברלוק, שולפים גזרות מירחוני אופנה המצויים בשפע בסטודיו, גוזרים ומתקנים. קיים קורס מתחילים המורכב מ – 14 מפגשים, באורך שלוש שעות כל אחד. בנוסף, מוצע קורס למתקדמים בשיטת בורדה, הנמשך לאורך 12 מפגשים. לבסוף, ישנם קורסים ממוקדי מטרה, כגון: קורס הכנת תיקים או קורס סריגים, הכוללים שמונה מפגשים. הלימודים מתקיימים פעם אחת בשבוע. הגישה לסטודיו נוחה גם עבור אנשים המגיעים בתחבורה ציבורית.
 
אביגיל הקטר
 
מעצבת האופנה אביגיל הקטר מציעה קורסים בתפירה בכרמיאל. כל קורס כולל 16 מפגשים, כשכל שיעור אורך שעתיים. הקבוצות קטנות, ולומדים בהן שיטות בסיסיות בתפירה ומפתחים חשיבה פרקטית ויצירתית. הקורס מתאים ופתוח לכל מי שרוצה ללמוד, ולא נדרש ידע קודם או ניסיון בתחום. 
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי תפירה בחיפה וסביבתה?

רוצה לדעת יותר על לימודי תפירה בחיפה וסביבתה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי תפירה בחיפה וסביבתה
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תפירה בירושלים - מחפשת המלצות
לימודי תפירה באזור הדרום
קורס תפירה באיזור חיפה
מה העלות של קורס תפירה?
לימודי תפירה ועיצוב במכללת מרים
קורסי תפירה ותדמיתנות - איפה יש?
קורס תפירה למתחילים - איפה יש?