רוצה פרטים על קורס קבלת החלטות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שיפור תהליך קבלת החלטות עסקיות

רוצה לדעת על קורס קבלת החלטות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס קבלת החלטות עסקיות


מקבלים את ההחלטה הנכונה


מחקרים רבים שנערכים לאחרונה מנסים לעשות סדר בתחום קבלת ההחלטות. חוקרים ויועצים עסקיים שואפים לנתח דפוסי התנהגות של עובדים, מנהלים ולקוחות במטרה לייעל את תהליכי העבודה ולהפיק מהם את המרב. הזירה העסקית הבין לאומית של ימינו מזמנת למנהלים בכירים אתגרים רבים ומעמידה בפניהם דילמות והתלבטויות שונות. למרות שהם שואפים לקבל את ההחלטות באופן שקול ורציונאלי, לא תמיד הדבר נעשה כך והתהליכים שמתבצעים בעסק מתגבשים לפי גורמים רבים נוספים אותם לא הביאו בחשבון. האם אינטואיציה יכולה להנחות בבטחה את עבודתם של מנהלים? האם אפשר לנבא תוצאות של קבלת החלטה מסוימת?


קורס קבלת החלטות עסקיות בא לענות על שאלות אלו ועל רבות אחרות. התכנית מקנה כלים פרקטיים למנהלים מתחומים כמו כלכלה, פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות וסטטיסטיקה, שיכולים לעזור להם בעבודתם השוטפת. דרך הידע שהם צוברים בקורס, הם יכולים לייעל את התכנון האסטרטגי של הארגונים והחברות שלהם.

 


למי מיועדים הלימודים


קורס קבלת החלטות עסקיות מתאים למנהלים, לדירקטורים, למנכ"לים ולעובדים אחרים בדרגות בכירות, שברצונם לייעל את תהליכי קבלת ההחלטות העסקיות שלהם ושל העובדים שלהם בארגונים ובחברות, בכל מגזרי המשק.


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מכירים דפוסים שונים של התנהגות אנושית ודרכים שבהן מתעצבת קבלת החלטות בעולם העסקי, במטרה למצות את הסיטואציה באופן המיטבי. בהמשך, הם בוחנים דרכים בהן מנהלים מקבלים החלטות בארגונים ואת הדרך בה התוצאות חורגות לפעמים מהציפיות. בהמשך, הם מנתחים מגוון בעיות עסקיות ותהליכי קבלת החלטות באמצעות תיאוריות כלכליות ופסיכולוגיות וגישות מתחום מדעי ההתנהגות. לאחר מכן, הם לומדים איך אפשר לנבא התנהגות של עובדים או לקוחות במגוון מצבים עסקיים וכך לשפר את התפקוד של מנהלים מול דילמות ומצבים חדשים ולא ידועים.

 


מתכונת הלימוד


קורס קבלת החלטות עסקיות מתפרש על פני פרק זמן של כחודשיים וכולל כ - 8 מפגשים שבועיים, שנערכים בשעות אחר הצהריים והערב. השיעורים כוללים הרצאות עיוניות, דיונים קבוצתיים, סימולציות ותרגולים מעשיים ליישום העקרונות שנלמדים בכיתה.

 


נושאי הלימוד

 

  • החלטות נורמטיביות
  • מימון התנהגותי
  • ניבוי התנהגות צפויה
  • תורת המשחקים
  • מוסר ואתיקה בעסקים
  • תיאוריות כלכליות
  • מודלים הדסקריפטיביים
  • תהליכים אוטומטיים
  • התנהגות במצבים חדשים
  • תהליכים דורשי קשב
  • מגבלות רציונליות למנהלים
  • היבטים נוירולוגיים של קבלת החלטות    
  • ועוד


תנאי קבלה


לקורס קבלת החלטות עסקיות מתקבלים מועמדים בעלי ניסיון וותק במקצועות הניהול. במקרים מסוימים, המועמדים צריכים לעבור ראיון אישי כחלק מתנאי הקבלה למסלול.


תעודה


משתתפים שמסיימים את הלימודים ועומדים בהצלחה בכל דרישות הקורס מקבלים תעודת גמר שמוענקת מטעם מוסד הלימוד.

 


מוסדות


אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן מתקיימים קורסים אלה, מהי עלות המסלולים והאם מתקיימים ימים פתוחים בקרוב. נציגי השירות האישי נמצאים כאן כדי לענות על כל שאלותיכם ולתת לכם את כל המידע שאתם צריכים. דרכם תקבלו בקלות ובזמן קצר מידע על הקורסים.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס קבלת החלטות?

רוצה לדעת יותר על קורס קבלת החלטות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור