רוצה פרטים על קורס מדריכי פילאטיס מכשירים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

רוצה לדעת על קורס מדריכי פילאטיס מכשירים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

 

 

לתרגל באמצעות שיטה אפקטיבית


שיטת אימון פופולרית זו, הוכיחה עצמה כאפקטיבית בעשורים שבמהלכם מתרגלים אותה, ועל כן זכתה לתפוצה רחבה בישראל ובמדינות שונות ברחבי העולם. השיטה, אותה הגה יוזף פילאטיס, פותחה על ידו בזמן ששהה במחנה שבויים, בו עבד עם פצועים וחולים. פילאטיס חיבר למיטות במחנה קפיצים שיאפשרו לחולים לתרגל את התרגילים בעצמם, מה שמהווה את הסיבה לשיטה המוכרת כיום בשם קאדילק או "wall unit" שהתבררה כשיטה אפקטיבית במיוחד: באותו הזמן פרצה מגפה במחנה שגבתה את חייהם של רבים, אך אף אחד מהחולים שתרגלו את השיטה לא חלה.

 

ייחודה של שיטת התעמלות זו הוא בשימוש במיטות מכשירים, המבוססים על קפיצים שיוצרים התנגדות אשר אינה מעמיסה על המפרקים, ומאפשרת לנוע בטווחי תנועה מלאים.

תחום זה זוכה לעלייה מתמדת במספר המתאמנים ובכל שנה נפתחים מכונים חדשים המציעים אימונים בשיטת תרגול זו. במהלך הלימודים, המדריכים מלמדים את המשתתפים לרכוש שליטה בשימוש בארבעת סוגי המכשירים העיקריים באימון: High barrel, Reformer, Cadillac ו- Wanda chair.

מסיבה זו, הדרכת התחום הפכה להיות מקצוע מבוקש, שאותו ניתן ללמוד במגוון מוסדות הדרכה ומרכזי ספורט.

 

 

קראו גם על: 

 

 

תנאי קבלה

 

 

תנאי הקבלה לקורס ההדרכה בתחום ספורטיבי זה הם מעבר ראיון אישי וכן מעבר מבחן מעשי.


מעבר לכך, ישנם מוסדות אשר דורשים תעודת מדריך או מאמן מוסמך על מנת להשתתף בקורס.

 

 

נושאי הלימוד:

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

תרגול באמצעות השיטה טכניקות ושיטות הדרכה
תולדות התחום מכשירים וציוד
עזרה ראשונה ועוד...

 

היכן ניתן ללמוד?

 

  • ביה"ס B.Education - בבית הספר מוצע קורס בהיקף של שלוש מאות עשרים שעות לימוד אקדמיות המתפרסות על גבי ארבעה חודשים במתכונת חד שבועית, כל מפגש באורך שש שעות לימוד אקדמיות. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת סיום מטעם בית הספר ובנוסף ישנה אפשרות לגשת לבחינות חיצוניות ולקבל תעודה בינלאומית מטעם ה - Physical Mind Institute.

 

  • בית ספר אוקסיג'ן - בית הספר מציע קורסים להכשרת מדריכים בתחום זה, מטעם Balance Body University. הבוגרים זכאים לקבל תעודת הסמכה בינלאומית להדרכת התחום.
     
  • הולמס פלייס - במרכז ספורט זה, מוצע קורס בהיקף של תשע מאות עשרים ושבע שעות לימוד הכוללת: מאה ארבעים ושבע שעות לימוד עיוניות, שלושים שעות לימוד קורסים במדעים ושבע מאות וחמישים שעות של לימוד מעשי.

 

  • CONTROLOGY, האקדמיה לפילאטיס - באקדמיה ניתן להשתתף בקורס הכולל עשרים ואחד מפגשים במתכונת חד שבועית שאורך כל מפגש הינו חמש שעות לימוד. תוכנית הלימודים כוללת מלבד לימודים עיוניים עשרים שעות אימון באמצעות השיטה, חמישים שעות צפייה בשיעורים, עשרים שעות תרגול אישי ושמונים שעות סטאז', במהלן עובדים לצד מדריך מנוסה.

 

  • מכון וינגייט, בית הספר למאמנים ומדריכים - מציע קורס בהיקף של שבעה חודשים. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות זכאים תעודת הסמכה "מדריך פילאטיס מכשירים" מטעם מכללת וינגייט.

 

  • אינפינטי, סטודיו לפילאטיס ותנועה - בסטודיו זה, מוצעת הכשרה להדרכת התחום שהיקפה שש מאות שעות לימוד הכוללות לימודים עיוניים, לימודים מעשיים, תרגול פילאטיס, צפייה בשיעורים ובהדרכות, וכן התלוות למדריך מוסמך.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מדריכי פילאטיס מכשירים?

רוצה לדעת יותר על קורס מדריכי פילאטיס מכשירים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מדריכי פילאטיס מכשירים / מזרון
קורס פילאטיס מכשירים - איפה לומדים?
קורס מדריכי פילאטיס מכשירים
קורס מדרכי פילאטיס מזרן ופילאטיס מכשירים