רוצה פרטים על קורס גבס?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב ובניה בגבס - קירות, מחיצות ועבודות גבס

רוצה לדעת על קורס גבס? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מומחה לבניה בגבס

 

בסיס יציב לעבודה בענף הבניה

 

גבס מופק ממחצבים טבעיים שמקורם בסלעים, והשימוש בו לצרכי בניה מתועד כבר לפני אלפי שנים. כיום, הגבס הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בענף התשתיות והשיפוצים. משתמשים בו לצרכים שונים בעת הקמת בתים ודירות וכן לעיצוב של חללי הפנים, באמצעות קירות ומחיצות הפרדה.

 

בשנים האחרונות נכנסו לענף קבלנות השיפוצים חידושים טכנולוגיים שונים, שהופכים את הבניה וההתקנה של לוחות הגבס לקלה ולמהירה יותר. קורס מומחה לבניה בגבס מספק למשתתפיו את הכלים הדרושים כדי לשלב בפרויקטים הקיימים את היישומים המשוכללים ביותר, ולאפשר להם לבחור את חומרי הגלם המובחרים.

 

 

קהל יעד

 

קורס מומחה בגבס מיועד לעוסקים בענפי השיפוצים, התשתיות והבניה, כמו קבלני שיפוצים ומנהלי פרויקטים בבניה

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת הקורס מתוודעים המשתתפים לענף הבניה בגבס, מכירים את סוגי הפלטות השונים ואת אופן השימוש בכלי העבודה הייעודיים. לאחר מכן הם סוקרים היבטים בעיצוב פנים ובתכנון פרויקטים בעבודות גבס וכך לומדים איך קוראים תכניות בניה, וכיצד מפיקים שרטוטים במערכות ממוחשבות מתקדמות. בהמשך, הם פונים לבחון מקרוב את סוגי העבודות שנעשות בשטח, כמו בניית תקרות, עמודים ומחיצות והתקנת יישומי חשמל. בהקשר זה גם מעמיקים בתקנות הקשורות לבניה בגבס ולהנחיות לבטיחות בעבודה. לבסוף, הם רוכשים כלים לתמחור עבודות ולשיווק עצמי בשוק הבניה ולהתנהלות יעילה מול לקוחות וספקים.

 

מתכונת הלימוד

 

חלק ממוסדות הלימוד מציעים תכנית בת 6 חודשים, ויש גם קורסים קצרים יותר בני 3 חודשים וחצי בלבד. המפגשים נערכים אחת לשבוע בשעות אחר הצהרים והערב. הדגש העיקרי בקורס הוא על הפן המעשי של עבודות הגבס ורוב השיעורים מוקדשים להתנסות בהפעלת הציוד במעבדה. בנוסף לוקחים המשתתפים חלק בהרצאות עיוניות ובהדרכות אישיות של הצוות.

 

נושאי הלימוד

 

  • איטום באמצעות גבס
  • בניית מחיצות
  • עלותם של מוצרי גבס
  • קביעת חוזק יציקות
  • תעלות לחיבורי חשמל
  • צביעת עבודות גבס
  • בניית סינרי גבס מודרגים
  • עמודי גבס מעוגלים
  • שמירה על יציבות מבנים
  • תיקוני גבס נקודתיים
  • התקנת תקרות אקוסטיות
  • תהליכי הנמכת קירות   
  • חיתוך מסלולים ופרופילים
  • שרטוט ממוחשב וידני
  • ועוד

 

תנאי קבלה

 

על מנת להתקבל לקורס בניה בגבס, נדרשים המועמדים להיות בוגרי 12 שנות לימוד לפחות, אם כי חלק מן המוסדות מסתפקים ב - 9 שנות לימוד בלבד. בנוסף, עליהם להוכיח ניסיון מעשי בעבודה טכנית בקבלנות שיפוצים ובבניה, בעדיפות למנוסים בעבודות גבס. בחלק ממוסדות הלימוד הם נדרשים גם לעבור מבחן לפני פתיחת הקורס, שמטרתו לקבוע את התאמתם לתכנית. מועמדים שעומדים בדרישות הסף מוזמנים לראיון קבלה אישי.

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם זכאים לקבל תעודת מקצוע "בניה בגבס", המוענקת מטעם מוסד הלימוד. חלק מן הקורסים מוכרים על ידי התאחדות קבלני השיפוצים בישראל. על מנת לקבל את תעודת הגמר, נדרשים המשתתפים להפגין נוכחות בלפחות 80 אחוזים מן השיעורים, להשתתף באופן פעיל בסדנאות המעשיות ולעבור בהצלחה את בחינות הגמר בסיומו. 

 

 

מוסדות

 

  • מלט"ש - מכללה לטכנולוגיה שימושית (ברחבי הארץ) - הקורס מתפרש על פני כחצי שנה, המפגשים מתקיימים אחת לשבוע בשעות הערב. הוא מספק למשתתפיו היכרות מעמיקה עם חומרי הבניה השונים והשימוש הפרקטי שלהם בפרויקטים. הם לומדים כיצד מתקינים יישומים שימושיים בבתים, כגון תעלות חשמל, מדפים ומזנונים ועוברים על שלבי תהליך הפרויקט מתחילתו ועד לביצוע עבודות הגמר. למכללה ארבעה סניפים, בירושלים בבאר שבע, בחיפה ובתל אביב.

  

  • מכללת מישלב (פרישה ארצית) - מכללת מישלב להכשרה מקצועית עורך קורס קבלן גבס, שהיקפו כ - 16 מפגשים. הקורס מתקיים בשעות הערב והוא מתאים במיוחד לקבלנים ולמנהלים בענף הבניה שמעוניינים לרכוש כלים מקצועיים לעבודה עם גבס.

 

  • מכללת נשיא (רמת גן) - הקורס, שכולל בסך הכל כ - 120 שעות אקדמיות, מורכב ברובו מעבודה מעשית לתרגול מיומנויות התקנות גבס ובסיומו נדרשים המשתתפים לבצע סטאז' ופרויקט גמר, בליווי צוות המדריכים. השיעורים נוגעים הן לענף הבניה וכן לעולם עיצוב הפנים, וכך יכולים הבוגרים לגשת לעבודות מורכבות ומגוונות.

 

  • מרכז הבניה הישראלי (געש) - אורכו של הקורס הוא כ - 3 חודשים וחצי והוא נערך בשיתוף עם חברה מובילה בתעשיית הגבס. הוא מיועד לקבלני שיפוצים בכירים, המעוניינים להרחיב את היכרותם עם חומרי הגלם והשימוש בהם. השיעורים מספקים היכרות עם החידושים בענף הבניה, ועם מגמות בולטות בשוק הישראלי.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס גבס?

רוצה לדעת יותר על קורס גבס?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס גבס
שאלות הגולשים בנושא
איפה לומדים קורס קבלן גבס?
קורס בנייה בגבס