רוצה פרטים על קורס ניהול עסקי בכיר?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול עסקי בכיר - רוצה להתקדם בניהול?

רוצה לדעת על קורס ניהול עסקי בכיר? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול עסקי בכיר

 

מטרת הקורס בניהול עסקי בכיר היא להקנות למשתתפים ידע נרחב וכלים על מנת לנהל עסק בצורה הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים להשתלב במשרות ניהוליות בכירות, או לפתוח עסק עצמאי, קורס ניהול עסקי בכיר יעניק לכם את כל המיומנויות אשר יסייעו בקבלת ההחלטות הניהוליות. הקורס עוסק בנושאים רבים עמם מתמודד המנהל הבכיר בעסק כגון: הניהול הפיננסי, הגדרת מטרות ויעדים, ניהול עובדים, ניהול פרוייקטים ועוד.

 

בעולם העסקים של ימינו, המנהל מתמודד עם שינויים סביבתיים כמו גם שינויים פנים ארגונים רבים המחייבים אותו להיות מעודכן באופן שוטף. על כן, הלימודים בקורס לניהול עסקי בכיר יכולים להיות יעילים גם למי שבפועל עובד במשרות ניהוליות בכירות ועליו להתעדכן במודלים החדשים שפותחו ובעדכונים מעולם העסקים. כל מנהל טוב יודע שעבודת הניהול מצריכה למידה מתמדת. לעיתים, קשה להתבונן על התמונה הכללית מבלי לצאת ממסגרת העבודה השוטפת, הקורס מעניק לכל מי שמעוניין להשתלב במשרה ניהולית בכירה, או למנהלים בפועל יכולות רחבות והתבוננות בתהליכים ברמה הרחבה תוך חשיפה להיבטים השונים מעולם העסקים.

 

 

למי מיועד הקורס?

 

קורס ניהול עסקי בכיר מיועד למנהלים בפועל, לאקדמאים המעוניינים להשתלב במשרה ניהולית, לבעלי עסקים פרטיים או לבעלי תפקידים עם אפשרות קידום למשרות ניהול המעוניינים להעמיק את הידע הניהולי שלהם. חברות רבות מוציאות את העובדים המיועדים לקידום או מנהלים בפועל להשתתף בקורס לניהול בכיר על מנת לשפר את יכולות הניהול שלהם, מה שיבוא לידי ביטוי בעבודה המעשית היומיומית.

 

 

תוכנית הלימודים

 

מטרת תוכנית הלימודים לקורס ניהול עסקי בכיר הינה הקניית ידע וכלים בתחום הניהול העסקי והפיננסי, הכרת תחום הניהול לעומק על ידי תרגול יישומי של החומר הנלמד דרך מקרי בוחן ובאמצעות מרצים אשר משמשים או שימשו בעבר כמנהלים בכירים.

 

להלן חלק מהנושאים הנלמדים בקורס:

 

כתיבת תוכנית עסקית ניתוח דוחות פיננסיים סגנונות ניהול
חשיבה עסקית שוק ההון דיני עבודה
ניהול אסטרטגי מודיעין תחרותי ניהול משא ומתן
ניהול השיווק דיני חוזים ועוד..

 

 

היכן ניתן ללמוד קורס ניהול בכיר

  

  • המכללה למינהל (ערים שונות בארץ) - במכללה מתקיים קורס שהיקפו 100 שעות לימוד, במתכונת ערב. בקורס ניתן לרכוש ידע וכלים החשובים למנהלים ולמועמדים לתפקידים בכירים בעולם הארגוני.

 

  • המכללה האקדמית ספיר (שער הנגב) - במרכז לימודי החוץ של המכללה מתקיים קורס שבו משלבים גם את תחום היזמות.

 

  • מכללת רמת גן - היחידה ללימודים חוץ אקדמיים של מכללת רמת גן מציעה קורס ניהול עסקי, שבו יכולים מנהלים ועובדים שמעוניינים להתקדם לדרגות ניהול לרכוש מיומנויות מעשיות ליישום בעולם הארגוני. המסלול מתקיים בשעות הערב והוא שם דגש על הקנייה של כישורי ניהול פרקטיים.

 

  • חברת ביז טק (תל אביב) - חברת ביטק מתמחה בייזום וארגון ימי עיון,הדרכות,ייעוץ ומידע ניהולי וטכנולוגי חדשני,בכל תחומי הניהול. היקף קורס ניהול בכיר בחברת ביז – טק הינו שלוש מאות שעות המתפרסות על שלושים ושלושה מפגשים, מחיר הקורס הינו 18,200 ש"ח והוא מתקיים בשכונת בבלי בתל אביב.

 

  • המרכז הישראלי לניהול - היקף קורס ניהול עסקי בכיר במכללה הישראלית לניהול הינו שלושים ושלושה מפגשים המכילים שלוש מאות שעות אקדמיות. השתתפות בקורס ניהול בכיר של המכללה הישראלית לניהול פתוחה לכולם אך ישנה עדיפות לבעלי תואר ראשון. בוגרים אשר יעמדו ב – 80% נוכחות ממפגשי הקורס זכאים לתעודה מטעם המרכז הישראלי לניהול.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול עסקי בכיר?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול עסקי בכיר?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול עסקי בכיר
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול עסקים קטנים ובינוניים
איפה הכי טוב בקורס ניהול עסקים?
המלצה על קורס ניהול עסקי
איפה עדיף ללמוד קורס ניהול עסקים?
קורס ניהול עסקים במסלול בוקר
קורס ניהול עסקי בבאר שבע
קורס ניהול עסקים בספורט