רוצה פרטים על קורס ניהול מלכ"ר?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול מלכ"ר

רוצה לדעת על קורס ניהול מלכ"ר? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור

 

עם התחזקות המגמת התפתחות חברה אזרחית בישראל, עלה משמעותית מספר העמותות והמלכ"רים שנפתחו בשנים האחרונות. גופים אלו, הינם עסקים ככל עסק, הפועלים למטרות ציבוריות של תרומה ושיפור החברה הישראלית. על מנת להקים עמותה, יש צורך להרשם בפנקס העמותות של רשם העמותות במשרד המשפטים תוך הגשת תקנון המפרט את מטרות פעילותה ודרך התנהלותה.

 

בישראל כיום פועלות כ 30,000 עמותות והמספרים רק הולכים וגדלים. על מנת לפתוח עמותה או כל חברה אחרת לתועלת הציבור, ראשית נדרש ידע מעשי בניהול עסק, בפיתוח דרכי חשיבה עסקית כמו גם מיומניות ניהוליות. בהמשך יש צורך להבין לעומק את דרכי הפעולה של העמותה, שפועלת על בסיס כלכלי שונה מכל עסק, כיוון שמטרותיה הן חברתיות ציבוריות ללא תועלת כלכלית.

 

 

מטרת הקורס

 

הלימודים בקורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור מקנה לתלמידים ידע עיוני ומעשי בניהול כמו גם ידע והכרה של המגזר השלישי בישראל. התלמידים ילמדו על דרכי ההתמודדויות של עמותות ומלכ"רים עם האתגרים הניהוליים העומדים בפניהם, על הדרכים לגייס משאבים ולנהלם באופן יעיל על מנת להשיג את המטרות הרצויות.

 

תנאי קבלה

 

הקורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור מיועד לכל מי שעוסק בפועל בתפקידי ניהול בעמותות, מלכ"רים, חברי וועד מנהל, הנהלה, דריקטריונים או כל פעילי הציבור העוסקים בעמותות, תורמים ומנהלי קרנות, יועצים משפטיים, מבקרים פנימיים, רואי חשבון ופעילי ציבור למיניהם.

 

מטרות קורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור הינן הקניית ידע וכלים לניהול וקידום מלכ"ר מהבחינה המשפטית, מהבחינה הפיננסית ומהבחינה השיווקית. בנוסף, הקניית ידע והכרות עם מבנה עמותות, חברות לתועלת הציבור ומלכ"ר.

 

תוכנית הלימודים

 

להלן חלק מרשימת הנושאים הנלמדים בקורס:

 

סביבת עבודה של המלכ"ר הצבת יעדים לעמותה ביקורות
אסטרטגיות לשיווק דרכים לגיוס משאבים וכספים הנעה והפעלות של מתנדבים
הכנת פרזנטציות ועוד...  

 

היכן לומדים?

 

  • מכללת הי טק - מקבוצת Matrix נוסדה ב-1992 והינה מרכז הדרכה בתחומי טכנולוגיית המידע והאלקטרוניקה. תוכנית הלימודים לקורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור של מכללת הי טק גובשה באמצעות מומחים ממשרדי הממשלה ויועצים שונים למלכ"רים ועמותות. היקף הקורס הינו 60 שעות אקדמיות.

 

  • המרכז הישראלי לניהול, המי"ל - תוכנית הלימודים לקורס לניהול עמותות וחברות לתועלת הציבור של המרכז הישראלי לניהול שמה דגש על התמודדות המלכ"רים עם המשבר הכלכלי. הקורס מתקיים בכפר המכבייה והיקף הקורס הינו חמישים שעות הלימוד המתפרסות על פני עשרה מפגשים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול מלכ"ר?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול מלכ"ר?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול מלכרים - מועד פתיחה קרוב
ניהול מלכרים - תכנית הלימודים
קורס לניהול מלכ"רים - היכן מתקיים?