רוצה פרטים על קורס ניהול מוסך להנדסאים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול מוסך להנדסאים

רוצה לדעת על קורס ניהול מוסך להנדסאים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול מוסך להנדסאים

 

המעוניינים לנהל מוסך נדרשים כיום להשלים קורס ניהול מוסך שיספק להם את ההכנה הנדרשת לקראת הבחינות של משרד התחבורה. העוברים בהצלחה בחינות אלה יזכו בכתב הסמכה לניהול מוסך מטעם משרד התחבורה ויוכלו למעשה לנהל מוסך. באופן כללי לקורס ניהול מוסך מתקבלים מכונאי רכב סוג 3 בעלי רישיון נהיגה 02 ובעלי תעודת יושר. עם זאת, הקורס פותח שעריו גם לבעלי דיפלומה בהנדסאות רכב. בשל ידיעותיהם הקודמות המעמיקות בתחום, הנדסאיי רכב יהיו פטורים בכמה מהשיעורים העיוניים אך יהיו חייבים להשתתף בחלק המעשי של הקורס.

 

הלימודים בקורס ניהול מוסך להנדסאים כוללים תחומים טכניים וניהוליים כאחד. בשל הידע הקודם והנרחב של ההנדסאים בתחום הטכני, המשתתפים אינם נדרשים לרכוש ידע מעמיק בתחום הרכב ומתבקשים אך ורק להשתתף בשיעורי השתלמות שיעמיקו וירעננו את ידיעותיהם בתחום הרכב ומכונאות הרכב. עם זאת, בעלי דיפלומה בהנדסאות רכב, הם אמנם בעלי ידע קודם בתחום הרכב, אולם הם בדרך כלל חסרי ידע קודם בניהול, ולכן תוכניות הלימוד בקורס מקדישות חלק נכבד לתחום זה ומעניקות למשתתפים את כל הידע והכלים הנדרשים לניהול מוסך.

 

 

מה לומדים?

 

מטרת קורס ניהול מוסך להנדסאים הינה הכשרת הנדסאים בעלי דיפלומה לניהול מוסך. הקורס מעמיד אפשרות בפני הנדסאים לרכוש מקצוע יציב ורציני.

 

במסגרת תוכנית הלימודים לקורס ניהול רכב נלמדים נושאים רבים ומגוונים הקשורים לעולם המוסכים והרכב כגון:

 

  • ניהול זמני עבודה
  • הכרת משרד התחבורה
  • תוך דגש על נהלי העבודה
  • תכנון מערך המוסך
  • מערכות רכב שונות
  • ניהול עסקי של מוסך
  • ארגון תכנון ופיקוח
  • ועוד...

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לקורס ניהול מוסך להנדסאים הינם: בעל תעודת דירוג מקצועי סוג 3 במכונאות רכב ובנוסף בעלי רשיון נהיגה ישראלי (תושבי ישראל) סוג 02.

 

סוג ההסמכה

 

בוגרי קורס ניהול מוסך להנדסאים יזכו בתעודת גמר מטעם המוסד הלימוד. תעודה זו תאפשר להם לגשת לבחינות המעשיות מטעם משרד התחבורה מבלי להדרש לבצע בחינות שלב א' במשרד התחבורה. הבחינות של משרד התחבורה כוללות 13 תחנות מעשיות, והמסיימים אותן בהצלחה יהיו זכאים לכתב הסמכה לניהול מוסך במכונאות מטעם משרד התחבורה.

 

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס ניהול מוסך להנדסאים מתפרסים על פני 320 שעות לימוד ומתקיימים בדרך כלל בשעות אחר הצהריים והערב. 

 

היכן לומדים?

 

  • המכללה הטכנולוגית לרכב בע"מ - המכללה הטכנולוגית לרכב הוקמה בשנת 1994 ומאז היא שמה לה למטרה להעניק הכשרה, העשרה וקידום מקצועי של בעלי המקצוע בתחומי השרות לרכב. קורס ניהול מוסך של המכללה הטכנולוגית לרכב בע"מ הינו מוכר על ידי משרד התחבורה ובסיומו זכאים הבוגרים שעברו את מבחן ההסמכה לתעודות ההסמכה אשר חתומה ומאושרת על ידי משרד התחבורה. היקף הקורס הינו 180 שעות אקדמיות והוא מתקיים אחת לשבוע בתל אביב.

 

  • המכללה הטכנולוגית רופין - המרכז להשתלמויות - המרכז להשתלמויות של מכללת רופין הוקם בשנת 1949 ומציע מבחר קורסים הנותנים הכשרה מקצועית. קורס ניהול מוסך להנדסאים פונה לקהל היעד של הנדסאי מכונות. בוגרי הקורס שיעמדו בהצלחה במבחני משרד התחבורה זכאים לתעודה מטעם מכללת רופין ולתעודה המסמיכה את הבוגר לניהול מוסך מטעם משרד התחבורה. היקף הקורס הינו 320 שעות והוא מתקיים ארבע פעמים בשבוע למשך מספר חודשים.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי הנדסאי, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול מוסך להנדסאים?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול מוסך להנדסאים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול מוסך להנדסאים