קורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים - CFD בלמבקס אקדמי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שוק ההון? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מסחר מודרני בחוזים עתידיים - למבקס אקדמי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מסחר מודרני בחוזים עתידיים - CFD בלמבקס אקדמי

 

למבקס אקדמי הינה מכללה בעלת היצע קורסים מגוון בתחומי המסחר בשוק ההון. המכללה עצמה נוסדה על- ידי חברת פינקסו מקבוצת למבקס וזאת בכדי להעניק ללקוחותיה המגוונים את הידע והשיטות המקצועיות והבטוחות ביותר, למסחר נכון בשוק ההון.

 

לימודי שוק ההון במכללת פינקסו אקדמי מבוססים על ידע רב של צוות המרצים ועל ותק וניסיון בתחומי המסחר השונים. הסגל הממונה על תכנית הלימודים דואג לעדכנה בהתאם לשינויים והתפתחויות, לפרסום מחקרים חדשים ולפיתוח כלים מתקדמים. היחס שמעניקה המכללה לתלמידיה הינו אישי ותומך ומאפשר להם להפוך מסוחרים מתחילים לסוחרים של ממש. הלימודים מקנים למשתתפי התכנית את הכלים הטובים ביותר להצלחה בשוק הפורקס בפרט, ובשוק ההון בכלל.

 

מה לומדים?

 

אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד ניתן להרוויח מעליית הנסד"ק או איך למכור את מדד ה-S&P500 בשביל לצבור רווחים בשוק יורד. אם תמיד רציתם לדעת לסחור בנפט, זהב או מבלי להוציא את כל הכסף שלכם מהבנק, קורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים של מכללת למבקס אקדמי פותח בייחוד עבורכם! קורס זה פונה לאנשים שברצונם להכיר לעומק את האפיק שסוחף את רוב המשקיעים מאז שנת 1864.

 

בקורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים תקבלו ידע והסברים על אודות החוזים עתידיים, ניתוח חוזים בזמן אמת, טיפים ודגשים למסחר נכון ורווחי, מידע רב על ה- CFD אשר נחשב לכלי יעיל ביותר, וכמובן- על הפרקטיקה באמצעות הדגמות בכיתה.

 

נושאי לימוד

 

ללימודים בקורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים מספר מטרות עיקריות: הלימודים בקורס זה מקים למשתתפים היכרות עם עולם הסחורות והחוזים העתידיים, הקורס מסייע בהבנת היבטי המסחר המקצועיים. כמו כן, הלימודים מקנים ידע אודות ניתוח העסקאות ב-CFD והדגמת מסחר נכון באפיק.

 

להלן התכנים העיקריים הנלמדים בקורס זה:

 

  • מבוא לחוזים עתידיים
  • המסחר ב-CFD
  • אסטרטגיות מסחר
  • המסחר בחוזים עתידיים
  • CFTC
  • טיפים למסחר מעשי בטובין
  • מאפייני חוזים עתידיים
  • ועוד...

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים כוללים 4 שעות לימוד, הנפרשות על- פני מפגש אחד.

 

תנאי קבלה

 

הלימודים בקורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים פונים למועמדים שיש להם ניסיון כלשהו במסחר בשוק ההון.

 

סיום הלימודים

 

בוגרי קורס מסחר מודרני בחוזים עתידיים של למבקס אקדמי מסיימים את לימודיהם לאחר שרכשו ידע שימושי ומעשי לצורך כניסה לאפיקי השקעה רווחיים.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: קבוצת למבקס אקדמי

כלים שיעזרו לך לבחור