רוצה פרטים על קורס בניה ירוקה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס בניה ירוקה

רוצה לדעת על קורס בניה ירוקה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תכנון בניה ירוקה

 

הבנייה הירוקה מהווה גישה מערכתית מקיפה לתכנון, בנייה ותפעול של בתים ירוקים החוסכים אנרגיה, חומרי גלם ומים. בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לכל הנושאים הקשורים לשמירה על איכות הסביבה, התפתחה גישה המשלבת בנייה ירוקה למטרות של סביבת מגורים בריאה, נוחה ונמנעת, ככך הניתן מפגיעה במשאבים טבעיים ופגיעה באיכות הסביבה. על מנת לנקוט בגישה זו יש צורך לקבל את שיתוף הפעולה של כל הגורמים העוסקים בתכנון הבית מהשלב הראשוני ועד שלב המגורים.

 

בנוסף להיותה של הבנייה הירוקה בנייה חכמה השומרת על איכות הסביבה, היא מציעה יתרונות נוספים כגון: הוצאות תפעול נמוכות, נוחות גבוהה בסביבת הבית ועוד. עקרונות התכנון של בנייה ירוקה כוללות מספר מרכבים כגון, שימוש בבידוד תרמי בכדי שהבית ישמור על אקלים נוח בכל ימות השנה, מערכת השקיה אוטומטית וחסכונית באמעות חסכמים, שימוש באנרגיה סולארית, המספקת אנרגיה טבעית ללא שימוש בחשמל, דבר שמאפשר גם חיסכון כלכלי ועוד.

 

 

הלימודים בקורס בניה ירוקה הינם תוכנית לימודים מקצועית המותאמת לצורך של סביבה ירוקה בעולם כולו. הקורס מעניק לסטודנטים ידע נרחב בעקרונות בנייה ואדריכלות מתחשבת בסביבה תוך הענקת כלים ליישום.

 

תנאי קבלה

 

בעלי תואר אקדמי בתחומי הנדסה, אדריכלות, עיצוב, הנדסאים ועוד.

 

מטרת הלימודים

 

מטרת תוכנית הלימודים לקורס בניה ירוקה היא להקנות ידע מדעי, טכנולוגי והנדסי, וליצור הבנה מקיפה ומעמיקה אודות העקרונות בתכנון לבניה ירוקה כגון: בידוד ושימוש מושכל באנרגיה, פינוי פסולת ממבנים, חסכון במים, טיפול בבעיות רעש, שמירה על איזון בין השטח חיצוני לשטח הבנוי ואיכות אויר במבנים.

 

 

נושאי לימוד

 

להלן חלק מנושאי הלימוד בקורס:

 

  • שימור משאבים טבעיים בתכנון בנייה תוך הקטנת הפגיעה בסביבה
  • תכנון עירוני רגיש למים
  • דרכים למזעור הפגיעה בסביבה
  • תיכנון מערכות אגירה למי גשם
  • ניצול מסה תרמית לחיסכון באנרגיה לצורכי קירור או חימום
  • אוורור טבעי ואנרגיית השמש

 

היכן לומדים?

 

  • המכללה הטכנולוגית רופין (עמק חפר) - במכללה הטכנווגית רופין מתקיים קורס מלווה בניה ירוקה, שמתאים לעובדים בתחום ההנדסה והבניה ומותאם לתקן הישראלי העדכני.

 

  • הטכניון, היחידה ללימודי המשך - היקף קורס בניה ירוקה הינו כארבעה חודשים.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי - היקף קורס בנייה ירוקה הינו שבעים שעות אקדמיות המתפרסות על גבי חמישה עשר מפגשים במתכונת דו שבועית.

 

  • העמותה הישראלית לבניה ירוקה בשיתוף מכון התקנים - הקורס יתקיים במכון התקנים הישראלי בתל אביב והוא מיועד לאנשי מקצוע בתחום הבניה, הנדסה ייעוץ סביבתי ועוד.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס בניה ירוקה?

רוצה לדעת יותר על קורס בניה ירוקה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס בניה ירוקה
שאלות הגולשים בנושא
קורס עקרונות בניה ירוקה - מועדי פתיחה
קורס בניה ירוקה - איפה מתקיים?
איפה ניתן ללמוד קורס בניה ירוקה?