רוצה פרטים על קורס אימון ADHD?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי אימון התמחות בהפרעות קשב וריכוז

רוצה לדעת על קורס אימון ADHD? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אימון אישי - התמחות בהפרעות קשב וריכוז

 

הפרעות קשב וריכוז מוגדרות ברפואה ובפסיכולוגיה כהפרעות הנובעות מהתפתחות פתולוגית של מערכת העצבים המרכזית. הפרעות אלו מכונות בשם ( ADHD - Attention-Deficit Hyperactivity Disorder). בעשור האחרון החלו ליישם את שיטת האימון האישי (ה- Coaching) לתחומים של לקויות למידה וגם להפרעות של קשב וריכוז. אנשים הסובלים מבעיות של קשב וריכוז מתאפיינים בקשיים ביכולת הניהול העצמית ובהתארגנות באופן כללי ועל כן, פעמים רבות הם נתקלים בביקורת מבעלי סמכויות ואינן מצליחים לממש את היעדים והמטרות שהגדירו לעצמם.

 

שיטת האימון האישי

 

שיטת האימון האישי הביאה הצלחות מרובות בעקבות העובדה שהכלים והמיומנויות הנרכשים בתהליך של האימון האישי מאפשרים לבעלי הפרעות הקשב והריכוז לארגן את מחשבותיהם ולנווט את עצמם לעבר המטרות והידעים שהוגדרו. האימון האישי מאפשר ליצור סביבה למימוש הרצונות והמטרות לבעלי הפרעות קשב וריכוז. שיטת האימון העצמי מציעה מתודולוגיה לארגון והתייעלות בניהול העצמי ומוביאה לתוצאות מרשימות בטווחי זמן קצרים וארוכים.

 

קהל יעד

 

לימודי אימון אישי עם התמחות בהפרעת קשב וריכוז מתאימים לכל בעלי המקצוע מהתחום הטיפולי ומתחום החינוך (עובדים סוציאלים, פסיכולוגים וכו') המעוניינים להעמיק את בידע שלהם ולהתמחות בתחום אימון הפרעות קשב וריכוז. בנוסף, הקורס מיועד למאמנים מוסמכים המעוניינים להתמחות בתחום.

 

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הלימודים בקורס לאימון אישי התמחות בהפרעות קשב וריכוז שואפת להכשיר מאמנים מוכשרים לאיתור וטיפול בפרעות של קשב וריכוז תוך הקניית כל הכלים והמיומנויות הנדרשים למאמן בתהליך הטיפולי.

 

להלן חלק מהנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • היבטים תיאורתיים ומודלים באימון אישי ופולוסופיית ה- coaching
  • היבטים נוירולוגיים רפואיים של ADHD
  • מאפיינים ללקויות למידה והפרעות קשב וריכוז
  • אבחונים לאיתור ADHD, טיפול תרופתי מקובל וסוגי טיפולים נוספים
  • האימון האישי ככלי העצמה ופיתוח אישי
     

היכן ניתן ללמוד?

 

  • ביראד (אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן) - ביראד הינו קמפוס לימודי התעודה של אוניברסיטת בר-אילן. בקמפוס מתקיים קורס כלים אימוניים להפרעות קשב וריכוז, המיועד למטפלים ולאנשי חינוך המתמחים בעבודה עם ילדים, מתבגרים, ומבוגרים המתמודדים עם הפרעות קשב.

 

  • מכללת יוזמות (פרישה ארצית) - מכללת יוזמות מציעה למאמנים מנוסים להרחיב את סל הכלים המקצועי בקורס אימון הפרעות קשב וריכוז. היקף הקורס כ - 14 מפגשים, הוא כולל תהליך אימון אחד עם סופרוויז'ן.

  

  • אוניברסיטת תל-אביב - ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש בוב שאפל, היחידה ללימודי המשך והשתלמויות – היקף תוכנית הלימודים הינו מאתיים ועשר שעות לימוד הכוללת מאה שבעים שעות לימוד אקדמיות ושולשים וארבע שעות של התנסות מעשית. הלימודים מתקיימים במתכונת חד שבועית.

    בוגרי התוכנית אשר יעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת הכשרה באימון לאוכלוסיות עם הפרעות קשב ולקויות למידה, מטעם היחידה ללימודי המשך של ביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל, באוניברסיטת תל אביב ויוכרו על ידי לשכת המאמנים ויוכלו להירשם כחברים בה, כמו כן יוכלו לעסוק כמאמנים אישיים לאוכלוסיות עם ADHD.
     
  • הטכניון (חיפה) - היחידה ללימודי המשך מציעה לימודי אימון אישי עם התמחות בהפרעות קשב וריכוז. התוכנית כוללת 240 שעות אקדמיות - מפגשים נערגים פעם אחת בשבוע, התוכנית מיועדת לבעלי תואר שני, בעלי תואר ראשון מתחומי הייעוץ, הוראה והדרכה ובמקרים חריגים לבעלי ניסיון של 7 שנים ומעלה ללא רקע אקדמי. הלימודים מתקיימים בשלוחת חיפה.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אימון ADHD?

רוצה לדעת יותר על קורס אימון ADHD?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
בר אילן - אימון הורים וילדים עם adhd
קורס הנחיית הורים לילדים עם ADHD
קורס מאמני adhd - עלות הלימודים
לימודי אימון עם התמחות adhd
קורס אימון הורים וילדים עם ADHD באוניברסיטת בר אילן, היחידה להשתלמות ולהדרכה
אימון הורים וילדים עם ADHD
קורס הדרכת הורים לילדים עם adhd