קורס פיתוח לאנדרואיד ב - SELA - בית הספר למקצועות התוכנה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס תכנות - תוכנה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על פיתוח אפליקציות אנדרואיד - סלע.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסמכה לפיתוח תוכנה ANDROID ב - SELA – בית הספר למקצועות התוכנה
 
האם באנדרואיד חולמים על אפליקציות מנצנצות?
 
סביבת אנדרואיד היא הנפוצה ביותר וקצב התפשטותה הוא המהיר ביותר, בקרב מכשירי הטלפון החכמים. כיום, השפעה גדולה זו מציעה למפתחי תוכנה לסביבת אנדרואיד חשיפה לקהל עצום של משתמשים בעולם, וביחד עם תמיכתה ופיקוחה של גוגל מובטחת למפתחים סביבת עבודה מתעדכנת באפשרויות חדשות, SDK חדשים, ואינטראקציה מעולה עם הרשת ושלל יישומי גוגל השונים.
 
לחברת גוגל שוק אפליקציות Google Play, בו המפתחים יכולים להציג לגולשים ומשתמשים, אפליקציות חדשות לצרכים שונים. ב – SELA – בית הספר למקצועות התוכנה מציעים מסלול הסמכה לפיתוח תוכנה בסביבת אנדרואיד, במהלכו נלמדים צדדיה השונים של פלטפורמת הפיתוח לאפליקציות מובייל ולשרתים. ראוי להזכיר, כי SELA מוסמכים מטעם חברת מיקרוסופט להדרכה.
 
תכנית הלימודים
 
תכנית ההסכמה לפיתוח תוכנה בסביבת אנדרואיד נשענת על לימוד שפות JAVA ו- PHP. הלימודים מקיפים 380 שעות אקדמיות ונחלקים לשני סמסטרים. קיימות חמש חטיבות לימוד והתנסות בסמסטר הראשון, וארבע חטיבות לימוד והתנסות נוספות בסמסטר השני. בסיום כל סמסטר נדרשים התלמידים להגיש פרויקט סיום, המסכם את הנושאים שנלמדו. בבית הספר מציעים גם שירותי ייעוץ והכשרה לקראת ראיונות עבודה עבור בוגרי התכנית.
 
 
מתכונת הלימוד
 
הלימודים מתקיימים לאורך חמישה ימים בשבוע. ישנה אפשרות להשתתף במסלול ערב האורך שבעה חודשים, או במסלול בוקר מואץ הנמשך כארבעה חודשים. הלימודים מועברים בכיתה המכילה עמדת מחשב אישית לכל תלמיד ותלמידה. החומר מועבר על ידי מרצים, הנעזרים גם בסימולציות, מעבירים תרגולי כיתה ונותנים שיעורי בית לתרגול נוסף.
 
נושאי לימוד
 
  • עבודה עם חיישנים ומפות
  • תכנות מונחה עצמים
  • הקמת שרת PHP והגדרתו
  • הכרת סביבת העבודה
  • יצירת ממשק משתמש
  • יצירת API למכשירים מגוונים
  • בניית שאילתות מורכבות     
  • היכרות עם מסד נתונים SQL / MYSQL
  • ועוד
  • בניית בסיסי נתונים - תרגום תהליכים ודרישות     
 
 
קהל יעד ותנאי קבלה
 
הלימודים במסלול ההסמכה לפיתוח תוכנה באנדרואיד מיועדים לבעלי רקע בעבודה בתחום פיתוח התוכנה, שיש להם 4 שנות ניסיון לפחות. מועמדים בעלי תואר ראשון במדעי המחשב יוכלו להתקבל גם עם ניסיון מועט יותר, ובלבד שלמדו שפת JAVA ותרגלו בה במהלך לימודיהם לתואר. כל המועמדים צריכים לעבור מבחן ידע. עליהם גם להוכיח שליטה טובה באנגלית. חלק מהמועמדים, בהתאם לנתוניהם, יידרשו גם לעמוד בראיון אישי ולעבור מבדק ממוחשב.
 
אפשרויות תעסוקה
 
היות ובית ספר SELA הוא חלק מחברת תוכנה בינלאומית המעסיקה מאות מתכנתים ובודקי תוכנה, בוגרים מצטיינים יוכלו להשתלב בעבודה בחברה עצמה (מרכז טכנולוגי סלע) כמפתחים. המצטיינים יעברו סדנה מיוחדת להכשרה במסגרת פרויקט יהלו"מ, הנמשכת כחודש. בסופה ייקלטו במשרת הייטק.
 
מלגות והטבות
 
אנו ממליצים לכם לבדוק מול המכללה אם מגיעים לכם הטבות ומלגות. אם השתחררתם מהצבא לפני פחות משנתיים, ייתכן שתוכלו להשיג 30% הנחה בשכר הלימוד. אם אתם בוגרי תואר ראשון, אולי תוכלו לבקש לקבל מלגת עידוד לאקדמאים. בררו אם מגיעה לכם הטבה, על כך שהבאתם לקורס חבר או חברה. הרשמה בימים פתוחים ובאמצעות האינטרנט יכולה להקנות לכם הנחות נוספות.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת סלע | לימודי מחשבים | היי טק

כלים שיעזרו לך לבחור