מכללת גישות - מרכז הדרכה, הנחייה וניהול

שירות אישי - צור קשר
מכללת גישות - מרכז הדרכה, הנחייה וניהול

מרכז גישות - מכללת גישות
 
מודל למצוינות
 
מרכז גישות הוקם בשנת 1987 מתוך כוונה להעניק לארגונים אפשרות לפתח תפישה מערכתית רחבה יותר, המושתתת על גישות שונות מתחומי הניהול ומדעי ההתנהגות. מרכז גישות פועל בפרישה רחבה בכל הארץ, כאשר מטה החברה, הממוקם ברחובות, כולל אנשי ניהול, אנשי פיתוח הדרכה, ואנשי תמיכה ושירות. בבסיס פעילותו של המרכז עומד מודל המצוינות שפותח על ידי ד"ר צבי ברק; הנחת המודל היא שכל מוצר או שירות, באיכות גבוהה ככל שתהיה, נדרש להתחרות על מקומו בשוק המודרני ועל תחרות זו, כך על פי המודל, לעבור למגרש ההתנהגותי.
 
במילים אחרות, ארגונים עסקיים הפועלים בזירות השונות, צריכים לבדל עצמם מארגונים אחרים באמצעות גיבוש של דפוסי התנהגות יעילים של מנהלים ועובדים בארגונים וחברות. מכאן, על פי מודל גישות – כל ארגון בעצם נדרש לאמן את הצוות הפועל בו, למצוינות ולמימוש הפוטנציאל האישי והארגוני.
 
שיטת ההדרכה והאימון הפועלת במרכז גישות מבוססת על פיתוח ועל יישום של מיומנויות התנהגותיות שונות, והיא מתקיימת בשני מישורים עיקריים: במסגרת סדנאות התנסות הכוללות שיעורי למידה, ניתוחי אירועים, תרגולים ואימון, ובמסגרת שיטת ליווי ואימון אישי בשטח העשייה עצמו. ליווי זה כולל גם מתן משוב, תחקור, יישום והפקת לקחים.
 
סניפים - היכן לומדים?
 
סניפי המכללה פועלים בערים באר שבע, רעננה, ירושלים, רחובות, רמת אפעל, חיפה.
 
על מכללת גישות
 
במרכז גישות פועלת מכללת גישות, הנחשבת לאחת המכללות המובילות ללימודי תעודה. מכללה זו פועלת בפיקוח משרד החינוך, והיא מפעילה מספר סניפים בערים שונות בישראל – סניפים מאובזרים בציוד הדרכה מתקדם, ובמגרשי חנייה לנוחיות הסטודנטים.
  
בין השאר, ניתן למצוא בה מבחר של מסלולי הכשרה בתחומים כהנחיית קבוצות, מכירות ומשאבי אנוש, כאשר כל המסלולים מונחים על ידי מרצים מומחים עם ניסיון רב בתחומם. הניסיון הרב של צוות ההוראה במכללה מאפשר לה להציע ללקוחותיה רמת מקצועיות גבוהה, ולהתאים את פעילותה לצרכיו הספציפיים של כל אחד מהם.
 
הקורסים במכללה
 
הקורסים במכללה זו מתקיימים בשעות הבוקר ובשעות הערב, לנוחיות התלמידים. מסלולי הלימוד מיועדים לקהלים שונים ומגוונים כגון: אקדמאים, מנהלים, עובדי הוראה ואנשי חינוך, ולכל מי שמעוניין לרכוש ידע ולהתמחות בתחום.
 
תכני הלימוד בקורסים השונים הם עדכניים וייחודיים, והם כוללים בתוכם גם תכנית אימון יישומית. הדגש במסלולי הלימוד הוא על הקניית עקרונות האימון האישי והאימון הקבוצתי של הסטודנטים, בין אם באופן תיאורטי ובין אם מתוך שילוב של כלים מעשיים ויישומיים. שיטות הלימוד היישומיות כוללות בין היתר גם משחקי תפקידים, סימולציות, דיונים והדמיות.
 
לסיכום
 
מכללת גישות, הפועלת במרכז גישות, מציעה ללומדים בה לרכוש ידע מעשי בתחומי הניהול ובהיבטים התנהגותיים. המכללה הוותיקה והמובילה, מבוססת על התפישה כי ארגונים עסקיים שונים הפועלים בעידן המודרני, חייבים להפגין מצוינות ולבדל עצמם מארגונים אחרים באמצעות פיתוח מיומנויות התנהגותיות בקרב מנהלים ועובדים בארגון.  לשם כך, מכללה זו מציעה מגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה בהיקפים שונים ובהתאמה אישית, המועברים על ידי מיטב המרצים בתחומם.