לימודי מכינה קדם אקדמית במכללת בית ברל

לימודי מכינה קדם אקדמית במכללת בית ברל

לימודי מכינה במכללת בית ברל

 

תכנית זו אינה פעילה, למסלולים נוספים במכללה האקדמית בית ברל לחצו כאן

 

מה זה מכינה קדם אקדמית?

 

מכינה קדם אקדמית היא בעצם תהליך של שיפור והשלמת בגרויות ונועדה להקל על הסטודנטים בכדי שיוכלו לשפר את נתוני הבגרויות שלהם ובכך יגדילו את סיכויי קבלתם ללימודי תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר בארץ. חלק מהסטודנטים נדרשים להשלים מקצועות לימוד אותם הם לא למדו כלל או לא ניגשו לבחינת הבגרות, חלק מעוניינים בשיפור הציונים ואילו השאר מעוניינים לעלות מ-3 יח"ל ל- 4 יח"ל או ל-5 יח"ל. ישנן מכינות הומאניות וישנן מכינות ריאליות, כמו כן ישנן מכינות ספציפיות אשר מותאמות לתואר הראשון אותו מעוניין ללמוד הסטודנט.

 

קצת על מכללת בית ברל...

 

מכללת בית ברל הינה מכללה אקדמית מוכרת הנחשבת לאחת המכללות האקדמיות הגדולות, המוכרות והותיקות בארץ. מכללת בית ברל ממוקמת באזור השרון ומאפשרת לסטודנטים לימודי תואר ראשון, לימודי תואר שני, לימודי תעודה ולימודי הוראה בתחומי החינוך, ההוראה, האמנות, מדעי הרוח, מדעי ההתנהגות, מדעי החברה, מדעי הסביבה, מדעים ועוד.

 

המכללה כוללת ארבעה בתי ספר עיקריים: בית הספר לחינוך, המדרשה- בית הספר לאמנות, המכון האקדמי להכשרת מורים ערביים ובית הספר ללימודים רב תחומיים.

 

מכינה קדם אקדמית וקורס הכנה לפסיכומטרי במכללת בית ברל

 

המכינה הקדם אקדמית שמציעה מכללת בית ברל מיועדת למועמדים בעלי זכאות לתעודת בגרות ללא ציון פסיכומטרי או מועמדים שציון פסיכומטרי שאינו מספיק לקבלתם. תלמידי המכינה ילמדו במשך שנה קורסים מהשנה הראשונה ללימודי התואר אליו הם מתכננים להירשם במכללת בית ברל וכמו כן ילמדו קורס הכנה לפסיכומטרי. המכינה בעצם מהווה את שנת הלימודים הראשונה ללימודי התואר והסטודנטים יהיו זכאים להמשיך לשנת הלימודים השנייה אם וכאשר ישיגו ממוצע ציונים של 80 ומעלה, תנאי המעבר להמשך הלימודים במכללת בית ברל.

 

עלות שנת המכינה במכללת בית ברל זהה לעלות שכר לימוד אוניברסיטאי וכוללת בתוכה גם את תשלום קורס הפסיכומטרי. קורסי הפסיכומטרי במהלך שנת המכינה ייערכו במכללת בית ברל וייפתחו מספר פעמים בשנה, בהתאם למועדי הבחינה פסיכומטרית. את קורסי הפסיכומטרי תעביר חברת לוגיקה, חברה בעלת ניסיון ומוניטין של 20 שנים בהכנת תלמידים לבחינה הפסיכומטרית.

 

 

מכינות נוספות במכללת בית ברל

 

למועמדים ללימודים לתואר שני במכללת בית ברל מוצעות מכינות מרוכזות אשר מתבצעות בקיץ, מכינות אלו הן בתחומי האומנות והפסיכולוגיה.

 

  • מכינה באומנות: מכינה זו מומלצת לכל הסטודנטים אשר מחויבים בהשלמות שונות במקצועות האומנות. המכינה עוסקת ברישום, ציור ופיסול. הסטודנטים יכולים ללמוד 3 מכינות במקצועות האומנות, כאשר כל מכינה הינה בהיקף של 100 שעות לימוד.

 

  • מכינה בפסיכולוגיה:
    מכינה זו מתאימה לכל הסטודנטים בעלי תואר ראשון אשר חייבים להשלים קורסים שונים מתוך לימודי פסיכולוגיה. הלימודים במכינה זו כוללים את הקורסים הבאים: מבוא לפסיכולוגיה – קורס בהיקף של 60 שעות לימוד, פסיכופתולוגיה – קורס בהיקף של 30 שעות לימוד, פסיכולוגיה התפתחותית - קורס בהיקף של 60 שעות לימוד ותיאוריות אישיות – קורס בהיקף של 30 שעות לימוד.
     
למידע נוסף לחצו: המכללה האקדמית בית ברל
עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית בית ברל