רוצה פרטים על לימודי סינית עסקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס סינית עסקית

רוצה לדעת על לימודי סינית עסקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי סינית עסקית

 

עולם של יצרנות

 

ההתפתחויות הטכנולוגיות, טשטוש הגבולות האוניברסליים, וכניסתן של מדינות רבות לשוק הגלובלי, שינו ללא היכר את מפת המסחר העולמית. סין צברה מעמד מוביל בין המדינות הפעילות בסחר הבינלאומי וכיום היא מקיימת קשרים מסחריים ענפים עם מדינות רבות מאוד בעולם כולו, ובכלל זה גם עם מדינת ישראל. בעלי עסקים ויזמים רבים בישראל מבקשים כיום לרכוש ידע ושליטה בשפה הסינית כדי לקדם את עסקיהם וכדי לשפר את התקשורת עם הגורמים שעמם הם נמצאים בקשרי מסחר בסין.

 

השפה הסינית שונה מאוד משפות אחרות וכן מן העברית ובתחום העסקי הדבר מורגש במיוחד – אנשים שעסקיהם בסין, לא מספיק להם לשלוט היטב באנגלית עסקית, שכן הסינים מעריכים מאוד את מי שיודע לדבר בשפתם ורוחשים לו אמון לאין ערוך לעומת מי שאינו דובר את שפתם ואינו מכיר את גינוניהם החברתיים והעסקיים; כך, בדיוק בעבור אותם יזמים ואנשי עסקים, קיימים קורסים ללימוד סינית עסקית – המיועדים במיוחד להקניית שפה המתאימה לשיחות עסקים.

 

תכניות הלימוד

 

לימודי סינית עסקית מעניקים למשתתפים יכולת תקשורת בסיסית בשפה הסינית – המנדרינית המדוברת למעשה – ורכישת אוצר מילים עסקי מקצועי. בנוסף, במהלך הקורס המשתתפים מתוודעים לתרבות הסינית וכן לקודים ולמאפיינים החברתיים והתרבותיים הנחוצים להבנת תפישת העולם ודרכי החשיבה של השותפים העסקיים הסיניים ולצורך ביסוס קשרים עסקיים מוצלחים וממושכים עימם.

 

תכניות הלימוד במרבית הקורסים ללימוד השפה הסינית העסקית נושאות אופי יישומי ומבטיחות למשתתפים ליהנות מלמידה מואצת, מקיפה ומקצועית. בכל כיתה מספר מצומצם של משתתפים וזאת במטרה לאפשר לכל תלמיד לקבל יחס אישי וליווי צמוד וכן תרגול מעשי של הדיבור בשפה.

 

פעמים רבות מעמידים מוסדות הלימוד לרשות התלמידים עזרי לימוד לליווי ולהעשרה בנוסף לחוברת הקורס הרשמית. מלבד זאת, מרכזי הלימוד מספקים סביבה לימודית תומכת גם מעבר לשעות הקורס המוגדרות, בה התלמידים יוכלו להמשיך ללמוד ולצבור שליטה ומיומנויות בשפה. לצורך כך, תלמידי הקורס מקבלים גישה למאגרי מידע אלקטרוניים ובהם מקורות מולטימדיה בסינית, מגוון תרגולים בסינית ופתרונות, סיפורים הכתובים בשפה, פתגמים, מאמרים רלוונטיים ומקורות מידע רבים נוספים.

 

תכניות הלימוד בקורס סינית עסקית משתנות בין מוסדות הלימוד השונים, אך על פי רוב הן כוללות את הנושאים הבאים:

 

  • התנהגות פומבית
  • התחביר הסיני
  • בניית משפטים ושיח סיני
  • אוצר מילים
  • ארבעת הטונים ודרך הגייתם
  • קבלת אורחים מסין
  • המלצות לפיתוח נושאי שיחה עם שותף עסקי מסין
  • מנהג נתינת מתנות
  • דרכים להתנהלות במהלך תהליך של משא-ומתן
  • ועוד

 

מוסדות הלימוד

 

קורס סינית עסקית מוצע במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ ובהם:

 

  • המכון לידידות סין
  • מכללת האקדמיה לסינית
  • המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף בינלאומי

 

הקורסים נפרשים בממוצע על פני 15 עד 20 מפגשים ועלותם הממוצעת היא כ-2,500 ₪; בתום הקורס, בוגריו יהיו זכאים לתעודת סיום קורס מטעם מוסד הלימודים.

 

 

לסיכום

 

קורס ללימוד סינית עסקית יקפיץ – ללא ספק – את יכולותיכם העסקיות במזרח, ישפר את קשריכם העסקיים ולעתים אף יחסוך לכם את עזרתם (ואת שכר טרחתם) של מתווכים למיניהם. בתוך זמן קצר תוכלו לשוחח עם עמיתיכם מסין בשפת האם שלהם וליצור קשרים מועילים, כלכליים ואף מעניינים בתחומים שונים הקשורים במסחר בינלאומי וכן בייבוא מסין.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי סינית עסקית?

רוצה לדעת יותר על לימודי סינית עסקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס סינית עסקית בצפון