עד כמה שידוע לי, הקורס היחידה הקשור לתחום באוניברסיטת תל אביב שאינו חלק מתואר אקדמי הוא קורס שיווק דיגיטלי למנהלים בבית הספר להב של האוניברסיטה.
הקורס כולל 10 מפגשים, אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים והוא כולל בין השאר את נושאי הלימוד הבאים: ניתוח פעילות צרכנית ברשת, בחירת אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי, ניהול מותגים, הפצה ברשתות חברתיות ועוד.
הקורס כולל הרצאות אורח רבות מאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום, בעיקר ברשתות החברתיות.
אני ממליצה לך לפנות ישירות לבית הספר להב של אוניברסיטת תל אביב לקבלת מידע על עלות הלימודים, אפשרויות הרשמה ועוד.