רוצה פרטים על תואר בעסקים ומזרח אסיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בלימודי מזרח אסיה ועסקים

רוצה לדעת על תואר בעסקים ומזרח אסיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון במנהל עסקים ולימודי מזרח אסיה

 

דיל בסינית

 

לפני עשר שנים, אם הייתם אומרים להורים שלכם שבחרתם בתואר ראשון בלימודי אסיה הם היו עונים לכם – "מה תעשו עם זה?" היום תוכלו להשיב להם בחזרה – "אמא ואבא היקרים, אני הולך ללמוד על סין ולהיות איש עסקים ומנהל." בכמה מוסדות לימוד אקדמיים בישראל מציעים מסלולים מיוחדים, המשלבים לימודי מנהל עסקים עם לימודים על מדינות מזרח אסיה.

 

למסלולים אלה יתרון כפול הנובע מהשילוב המיוחד בין שני חוגים שונים; מצד אחד, הסטודנטים רוכשים כלים בניהול, בשיווק ובכלכלה. מצד שני, הם רוכשים בקיאות בשפות מזרח אסיה, במורשת התרבותית של עמי האזור ובחיי החברה והעסקים המודרניים במדינות אלו. היתרון הכפול הזה מאפשר להם בתום הלימודים לנהל חברות בינלאומיות, שעיקר פעילותן במזרח הרחוק, או המקיימות יחסים עסקיים כאלה או אחרים עם סין, יפן, הודו, קוריאה וארצות אחרות. כמו כן, הבוגרים יכולים לנהל קשרים דיפלומטיים עם מדינות אלו, לייצג את ישראל ולערוך משא ומתן מול ארגונים ומנהיגים במזרח הרחוק.

  

מה לומדים?

 

תכנית לתואר ראשון במנהל עסקים וסין כוללת קורסים המקנים לסטודנטים ידע בפוליטיקה, בכלכלה, בביטחון, בחברה ובתרבות עמי ארצות המזרח הרחוק, בעבר ובהווה. כמו כן, המשתתפים בתכניות אלו נדרשים להגיע במהלך הלימודים לרמת ידע משביעת רצון באחת מן השפות הלאומיות באזור. בתכניות השונות נכללים גם היבטים הנוגעים ליחסי ישראל עם מדינות אסיה, וליחסים הבינלאומיים השוררים בין עמים שונים בחלק זה של העולם.

 

במסלולים השונים מעודדים את התלמידים לצאת לסמסטר בחו"ל במסגרת תכנית חילופי סטודנטים כדי לקבל פרספקטיבה רחבה יותר ועל מנת להגדיל את מערכת הקשרים הבינאישיים, בעולם ההולך והופך לכפר גלובלי קטנטן. העידוד נעשה באמצעות מלגות לימוד הניתנות לסטודנטים, שהולכים לעבור את הסמסטר הבא שלהם באחת מן האוניברסיטאות שבערים שונות במזרח הרחוק.

 

כמה זמן לומדים?

 

אורך התואר הוא בדרך כלל שלוש שנים. תכניות הלימוד משלבות סיורים בחו"ל, השתתפות חווייתית במופעי תרבות, חשיפה לתכניות כלכליות ושיתופי פעולה בין ישראל ובין מדינות אסיה, מפגשים עם סטודנטים מכל העולם ועוד.

 

 

נושאי לימוד

  • שוק העבודה
  • התנהגות ארגונית
  • בין יפנים ליהודים
  • ניהול משאבי טבע בסין
  • חיי החברה והמשפחה ביפן
  • יחסי חוץ בדרום וצפון קוריאה
  • כלכלת סין במאה העשרים ואחת
  • תקשורת ושינויים חברתיים בסין העכשווית
  • לאומיות סינית, סוגיות ביטחוניות וקביעת מדיניות
  • ועוד
     

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה ללימודי מזרח אסיה בתכנית זו, על פי רוב, זהים לדרישות הסטנדרטיות בחוג הכללי במוסד האקדמי הרלוונטי. דרישות אלו כוללות ציון סכם שנע סביב 560. לעיתים ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי, אם ממוצע הבגרות גבוה מ – 97. לעתים יש להשתתף בראיון כניסה על מנת להתקבל.

 

לימודי מזרח אסיה ללא פסיכומטרי אפשריים בכמה מוסדות לימוד. לרוב הקבלה נעשית לפי ההישגים של המועמדים בתעודת הבגרות. במקרים מסוימים ניתן לקחת חלק במכינה או ללמוד קורסי קדם.

 

היכן לומדים?

 

  • אוניברסיטת חיפה - תכנית תלת שנתית המקנה לסטודנטים גם תשתית ידע בניהול ובכלכלה. הבוגרים ממשיכים ללימודי תואר שני במנהל עסקים, במדעי המדינה ובחוגים נוספים, או מפתחים את עצמם בעסקים משלהם או בחברות בינלאומיות.
     
  • האוניברסיטה העברית (ירושלים) - התכנית משותפת לבית הספר למנהל עסקים ולמחלקה ללימודי מזרח אסיה, וכוללת מגוון חוויות תרבותיות מעשירות, וידע אקדמי רחב ומעמיק על אודות סוגיות עכשוויות, לצד מבואות היסטוריים, במזרח הרחוק.

 

  • אוניברסיטת תל-אביב - זהו אחד השילובים הדו חוגיים האפשריים עם החוג לניהול של אוניברסיטת תל-אביב. שילובים נוספים אפשריים הם עם החוג לכלכלה, חשבונאות, פסיכולוגיה, מדעים וכדומה.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


הידע המשולב הנרכש במהלך התואר יכול לסייע לבוגרים המעוניינים לנהל קשרי מסחר ויזמות עם מדינות שונות כגון סין, יפן, הודו, קוריאה ועוד. הכלים הניהוליים והידע בשפות שונות יכולים לסייע לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות, לפתח מיזמים ופרויקטים משותפים בעולם, להתנהל באופן יעיל יותר מול קולגות ולקוחתו מחו"ל ועוד. הלימודים יכולים לפתוח דלת גם לקריירה במסגרות בסקטור הציבורי כגון משרד התיירות, משרד התעשייה והמסחר או משרד החוץ.


בוגרים המעוניינים לפתח הלאה את הידע שברשותם יכולים להמשיך לתארים מתקדמים. תואר שני בתחומים אלה יכול לסייע לבנות כישורי מחקר, להכיר שיטות ניהוליות מתקדמות ולפתוח הזדמנויות לנטוורקינג וקשרים מקצועיים עם עמיתים מחו"ל.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר בעסקים ומזרח אסיה?

רוצה לדעת יותר על תואר בעסקים ומזרח אסיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
תואר בניהול ולוגיסטיקה דו חוגי עם מזרח אסיה בבר אילן