תואר ראשון באמנות רב תחומית במכללת שנקר

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מדעי הרוח? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על תואר ראשון באמנות רב תחומית - שנקר.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תואר ראשון באמנות רב תחומית בשנקר
 
פניה הרבים של האמנות
 
כידוע, השפה החזותית בעידן המודרני הולכת ומתעצמת כל העת, וכיום היא כבר תופסת מקום מרכזי בכל תחומי החיים. ככל שמציאות חיינו הופכת לרב תרבותית ולמורכבת יותר, כך הולך ומתגבר מעמדה של האמנות הרב תחומית ככלי מרכזי להבעה עצמית, להבניית הזהות הקולקטיבית, ולהגדרת הביקורת החברתית. אמנות רב תחומית כוללת בתוכה אמצעי ביטוי רבים, הכוללים – ציור, צילום, רישום, פיסול, הדפס, צילום וידאו, ועוד. לפיכך, לימודי אמנות, המציעים מבט רב תחומי, מפגישים את הסטודנטים עם כל תחומי הידע וסגנונות היצירה הרלוונטיים לעבודתו של האמן המודרני.
 
על לימודי אמנות רב תחומית בשנקר
 
המחלקה לאמנות רב תחומית בשנקר מציעה סביבת לימודים תומכת, מרובדת ומשולבת, שבמסגרתה באים לידי ביטוי הנושאים הנחוצים ללמידה ולעשייה מתקדמת בתחום, החל בעבודת הסטודיו, דרך העיבוד הדיגיטלי, ועד לימודי תולדות האמנות ולימוד התיאוריה של האמנות. הסטודנטים במחלקה זו מקבלים מענה נרחב לשלל השאלות התיאורטיות העומדות בלבו של השיח התרבותי כיום. בנוסף, היכולת לערוך מחקרים ולהתנסח ברמה גבוהה נחשבים במחלקה לכלים חיוניים ונחוצים לכל אמן, ועל כן – לימודי היסטוריה, תיאוריה וביקורת האמנות משולבים במחלקה זו כחלק בלתי נפרד מלימודי הסטודיו.
 
נושאי הלימוד
 
במהלך לימודי תואר ראשון באמנות רב תחומית בשנקר מרחיבים הסטודנטים את ידיעותיהם בששת המבואות התקופתיים בתולדות האמנות, והם רוכשים ידע מקיף בנושאים שונים כאמנות ישראלית וכקריאה ביקורתית של טקסטים. כחלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים נדרשים התלמידים להשתתף בשיעורי בחירה, ואף לבצע פרוסמינר ושני סמינרים. כהשלמה לידע הנרכש במסלול זה קיימת גם תכנית הנחייה אישית, המלווה את הסטודנטים בעבודתם האישית. במהלך הלימודים מקבלים הסטודנטים עידוד לחבור לזיכרונותיהם האישיים ביותר ולפתח נקודת מבט ייחודית, יצירתית ועצמאית.
 
מתכונת הלימודים וייחודיות המסלול
 
לימודי תואר ראשון באמנות רב תחומית בשנקר נמשכים ארבע שנים ומקנים לבוגרי המסלול תואר ראשון באמנות (BFA). הלימודים מתקיימים בתוך הסביבה ההנדסית והעיצובית של המכללה, ובכך הם בעצם חושפים את התלמידים למגוון רחב של מושגים ושל טכנולוגיות חדישות. הללו מעשירים את הידע ואת הכלים העומדים לרשות הסטודנטים, ומרחיבים את ההקשר המגוון והרב תחומי של האמנות. גם מיקומה של המכללה, בתוך האיזור הסואן של גוש דן, הופך את העיר – על כל מוסדות האמנות שבה ועל אוכלוסיותיה השונות – לסביבה הדינמית והטבעית של לימודי האמנות.
 
זאת ועוד, בלב החוויה הלימודית של המחלקה לאמנות רב תחומית בשנקר ניצב הסמינר הרב תחומי. סמינר זה מתפקד כפורום קבוצתי מתמשך ורציף, שבו מתרכזים תחומי ידע שונים ובו מתפתחת קהילת לומדים פעילה, המעלה דיונים ביקורתיים ומעניינים בכל הקשור לסוגיות תיאורטיות שונות.
 
 
לסיכום
 
הסטודנטים בתכנית ללימודי תואר ראשון באמנות רב תחומית בשנקר מוכשרים להתמודד עם שלל אתגריה המורכבים של התרבות העכשווית של ימינו, ולשם כך עומדת לרשותם מסגרת לימודים תומכת, רחבה ואינטגרטיבית, המביאה לידי ביטוי את כל תחומי הידע והיצירה הרלוונטיים לאמן המודרני. האמנות הרב תחומית מתבטאת, כידוע, באמצעים רבים, ולכן מתנסים הסטודנטים במחלקה זו בעבודת הסטודיו הידנית ובעבודת העיבוד הדיגיטלי הממוחשב מחד גיסא, ובלימוד המעמיק של ההיסטוריה, התיאוריה וביקורת האמנות מאידך גיסא.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת שנקר | שנקר - בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב

עוד מסלולי לימוד - שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב
חוות דעת של סטודנטים על תואר ראשון באמנות רב תחומית - שנקר
התקבלו 42 דירוגיםבציון ממוצע: 4.3 מתוך 5
גיא אלכסנדר

גיא אלכסנדר

28/10/2018
5/ 5

שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לימודים מגוונים ומעניינים המרצים, מרביתם מעולים שיטת הלימוד מאתגרת יש מרכז הלה לעזרה לסטודנטים ע קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס קטן, אינטימי ונעים. פינות עבודה רק משנה ב, והיה רצוי לקבל פינת עבודה גם בשנה א אין קפיטריה ל קרא עוד...

טיפים

מוסד ממש כייפי, שווה לעשות את המאמץ ולהתקבל, חוויה מעשירה ומלמדת

ליובוב

ליובוב

27/10/2018
5/ 5

שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

קורסים מעניינים ומקצועים מרצים עוזרים ומקצוענים בתחום

על הקמפוס

חדרים מרווחים הרבה ציוד לעבודה, יש את הכל מה שצריך חנות חומרים נגישה

טיפים

לא להעתכב עם עשיית שיעורי בית ועבודות לא להבריז מהשיעורים

ויקטוק

ויקטוק

26/10/2018
5/ 5

שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

את המקצועיות והאפשריות הרבות שהסגל האקדמי מאפשר. מקום נהדר ומקצועי

על הקמפוס

מקום נהדר ללמוד, להכיר חברים לחיים וללמוד מהטובים ביותר

טיפים

לחסוך כסף לפני תחילת הלימודים מכיוון שהשנתיים הראשונות מאוד אינטנסיביות ולא פשוט לשלב עבודה.


לכל חוות הדעת

כלים שיעזרו לך לבחור