רוצה פרטים על קורס צילום אירועים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס צילום אירועים

רוצה לדעת על קורס צילום אירועים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס צילום אירועים

 

צילום אירועים הוא תחום שמחייב ידע רב ומיומנות גבוהה בצילום ולכך נדרש לעבור קורס צילום מקצועי. צלם האירועים הוא האדם שאחראי להנציח את הרגעים המרגשים ביותר בחיינו ולכן אחריות גדולה מוטלת על כתפיו. הצלם צריך להיות דינאמי, מהיר תגובה ולהכיר היטב את כל סוגי הצילום, התאורה והציוד הנלווה.

 

בנוסף, כדי לבצע את עבודתו נאמנה ולהמנע מתקלות, על הצלם לתפקד באופן מקצועי ולהערך היטב לכל אירוע. עליו להגיע למיקום האירוע לפני הגעת האורחים כדי להערך טכנית לצילום, להיות עירני וקשוב להתנהלות האירוע ולארגן מראש את כל הציוד הנדרש לאירוע כגון: מצלמת גיבוי, כרטיסי זכרון ומבזק רזרבי.

 

מהי מטרת הקורס צילום אירועים?

 

קורס צילום אירועים נרכש לרוב במסגרת קורס צילום דיגיטלי. מטרת הקורס היא להקנות למשתתפים ידע תיאורטי בנושאים שונים הקשורים לצילום כמו: יסודות הצילום הדיגיטלי, יסודות התאורה ,מבנה המצלמה הדיגיטלית, והתנסות מעשית שנרכשת תוך כדי תירגול צילומי חוץ ופרוייקט גמר. הקורס בא להקנות ידע והבנה של מיומנות צילום ושימוש נכון במצלמה. כמו כן לומדים המשתתפים להכיר את טכניקות הפיתוח ויצירת אפקטים מיוחדים.

 

מה הם נושאי הקורס?

 

נושאי קורס צילום אירועים כוללים: טכניקות צילום מקצועי- צילום נייח לעומת צילום בתנועה, הכרות ותפעול המצלמה, סדנאות צילומי שטח, צילומי דיוקאן ומאקרו ועוד. בנוסף, נלמדים נושאים ייחודיים לתחום צילום האירועים כמו: עבודה עם פלאש חיצוני, סוגי האלבומים הדיגיטאליים, טכנולוגיות הדפסה והכנה להדפסה דיגיטאלית.

 

 

באילו מוסדות לימוד ניתן ללמוד קורס צילום אירועים?

 

מכון לנדר, קמרה אובסקורה, חשיפה, המכללה האקדמית ספיר, המרכז להשתלמויות אוניברסיטת בר-אילן, מנטור, הטכניון, מכללת הדסה ירושלים.

 

מה הם תנאי הקבלה?

 

ברוב הקורסים אין דרישות קדם מיוחדות וכל אחד בעל ידע בסיסי בצילום יכול להרשם לקורס. עם זאת, המשתתפים נדרשים לרכוש מצלמה דיגיטאלית שתתאים לצרכי העבודה העתידית שלהם.

 

מה עלות הקורס?

 

עלות קורס צילום אירועים נע בין 2700 ₪ ל- 4000 ₪. ונקבע בהתאם לאורך הקורס ותכניו.

 

מה משך הקורס?

 

רוב ההכשרות אורכות בין שלושה חודשים לשנה. אורך הקורס ותכניו משתנה ממוסד אחד למשנהו.

 

 

איזו הסמכה מקבלים בסיום הקורס?

 

בוגרי קורס צילום אירועים מקבלים תעודת גמר ותיק עבודות הכולל את הצילומים שצולמו במהלך הקורס.

 

מה הן אפשרויות התעסוקה של בוגרי הקורס?

 

תוכנית הלימודים בקורס זה היא רחבה וכוללת נושאים רבים שמקנים למשתתפים ידע בטכניקות צילום, בשימוש במצלמה, בפיתוח סרטים ובאפקטים. לכן, מלבד מהשתלבות בתחום צילומי האירועים, בוגרי קורס צילום דיגיטאלי יכולים להשתלב במגוון תפקידים ביניהם: צלמים בחברות פרסום / עיצוב וגרפיקה, עובדי מעבדות צילום או צלמים עצמאיים.

 

מה השכר המוצע במשק לצלם אירועים?

 

צלם אירועים צפוי להשתכר באלפי שקלים ליום צילום מלא.

 

לסיכום, בקורס צילום אירועים תוכלו לרכוש רוכשים השכלה מסודרת בתחום הצילום בכלל ובתחום צילום האירועים בפרט. בעלי האירוע יעדיפו להעסיק צלמים מקצועיים שלמדו את רזי המקצוע על פני צלמים חובבניים, מאחר ואלה מופקדים על תיעוד האירוע שלהם והנצחתו.

 

צלמי האירועים המקצועיים משתמשים בכלים שנלמדו בקורס צילום אירועים בכדי לבצע עבודתם נאמנה ולתעד בהצלחה את רגעי האושר וההתרגשות של החוגגים. הם מצליחים לייצר מצבים מיוחדים וללכוד אותם בתזמון המושלם ביותר, הם משכילים לעבוד בחוכמה עם נותני השירות החיצוניים שאיתם הם משתפים פעולה כמו צלמי הוידאו, מעצבי האלבומים, עורכים ומאפרים והם אינם מתפשרים על איכות המוצר המוגמר שמוגש ללקוחותיהם.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס צילום אירועים?

רוצה לדעת יותר על קורס צילום אירועים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס צילום אירועים