קורס פסיכומטרי במכון הטכנולוגי HIT

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פסיכומטרי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על HIT - קורס פסיכומטרי .

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה לפסיכומטרי במכון הטכנולוגי חולון HIT

 

מלבד היצע עשיר ומגוון של מסלולי לימוד במקצועות מבוקשים, HIT - המכון הטכנולוגי בחולון מציע גם קורס פסיכומטרי. מדובר בקורס יוקרתי, אשר ידוע ברמתו הגבוהה ובהכנת התלמידים על הצד הטוב ביותר לבחינה שכולם חוששים ממנה...

 

הבחינה הפסיכומטרית הינה כלי למיון וסיווג המועמדים ללימודי תואר ראשון. למרות שבעיני רבים בחינה זו אינה נחשבת לכלי המיון "המושלם", עדיין מדובר בכלי המיון העיקרי ובשל כך יש להתכונן אליה ברצינות רבה ולהשקיע בקורס איכותי אשר יסלול את דרככם לעתיד אקדמי מוצלח.

 

הבחינה הפסיכומטרית אשר נערכת על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה מודדת את כישורי הנבחנים בשלושה תחומים:

  • חשיבה כמותית
  • חשיבה מילולית
  • חלק באנגלית

 

מדובר בשלושת התחומים ההכרחיים ביותר להצלחה בתחום האקדמי. חשוב לציין כי הציון של הבחינה הפסיכומטרית בפרק האנגלית מהווה מדד לרמת הקורסים בה נדרשים הסטודנטים להשתלב ומספרם.

 

קראו על: לימודי אנגלית

 

מבנה הבחינה הפסיכומטרית

 

כל בחינה פסיכומטרית מונה 8 פרקים, אשר סדרם אינו קבוע ויכול להשתנות בין הבחינות. התלמידים נבחנים בשמונה פרקים, אם כי רק ששה מהם (שניים באנגלית, שניים בחשיבה מילולית ושניים בחשיבה כמותית) משמשים לקביעת ציון הבחינה האמיתי. שני הפרקים מבטיחים את הגינות הבחינה, רמתה ואיכות ציוניה.

 

הבחינה הפסיכומטרית מורכבת מ "שאלות ברירה" בלבד, כאשר לכל שאלה מספר אפשרויות תשובה, מתוכן נדרשים הנבחנים לבחור את התשובה הנכונה ביותר. ציוני הבחינה נעים בין 200 ל - 800.

 

תוכנית קורס פסיכומטרי במכון הטכנולוגי חולון?

 

קורס פסיכומטרי מכון HIT כולל שעות לימוד ושעות תרגול רבות, חומר הלימוד מעודכן ככל האפשר, המדריכים הינם מיומנים ומקצועיים, נערכות סימולציות רבות המדמות את הבחינה, ישנם תגבורים, מרתונים וסיוע אישי לכל התלמידים הזקוקים לכך.

 

מועדי הקורס

 

מועדי קורס פסיכומטרי של המכון הטכנולוגי חולון מתקיימים בהתאם למועדי הבחינות עצמן. בדרך כלל נפתחים שלושה מחזורים בשנה אחת: קורס הנפתח בחודש ינואר ומכין את התלמידים לקראת הבחינה באפריל, קורס הנפתח באפריל ומכין את התלמידים לקראת הבחינה ביולי, קורס הנפתח ביולי ומכין את התלמידים לקראת הבחינה באוקטובר.

 

מהם מועדי הבחינות הפסיכומטריות?

 

לבחינה הפסיכומטרית חמישה מועדים בשנה אחת: פברואר, אפריל, יולי, אוקטובר ודצמבר.

 

משך הלימודים ומבנה הקורס

 

הלימודים בקורס פסיכומטרי של המכון הטכנולוגי חולון כוללים 300 שעות לימוד אקדמיות. הקורס נערך במתכונת תלת- שבועית כאשר כל מפגש נפרש על פני 5 שעות. במשך הקורס מספר המפגשים יורחב וכמו כן יתווספו מרתונים ותגבורים.

 

מהו מחיר הקורס?

 

מחיר קורס פסיכומטרי של המכון הטכנולוגי חולון עומד על כ- 4000 ש"ח. חיילים משוחררים ותלמידי המכינה הקדם - אקדמית של המכון יוכלו לקבל הנחה מיוחדת.

 

הערות

 

מספר המקומות בקורס הכנה לפסיכומטרי של המכון הטכנולוגי חולון הינו מוגבל. המקדימים להירשם לקורס יבטיחו את קבלתם.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.