רוצה פרטים על קורס חדשנות עסקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס חדשנות עסקית

רוצה לדעת על קורס חדשנות עסקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פיתוח חדשנות עסקית


הדבר הגדול הבא


העולם העסקי של ימינו מאופיין בתחרות רבה ובשינויים מתמידים. מתחרים עסקיים מחדשים ללא הרף כדי לענות על דרישותיהם וצרכיהם של הלקוחות. כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלה, מנהלים כבר לא יכולים להסתפק רק בשיטות הניהול המסורתיות והמוכרות. עליהם לסגל דפוסי חשיבה יצירתיים במיוחד ולהיות בעלי ראייה רב תחומית.


בכל חברה וארגון קיימות אפשרויות רבות לחדשנות, אפילו באלו שנתפשות שמרניות. דרך חידושים בשירותים, במוצרים ובדפוסי העבודה, אפשר להגדיל את קהלי היעד ולהגיע ללקוחות רבים. ההצלחה השיווקית נמצאת ברובה בזירה הדיגיטלית, בה יצירה של 'באזז' ולהיטים משתלמת לטווח הקצר והארוך.


קורס פיתוח חדשנות עסקית בא לספק למנהלים ולבכירים היכרות עם הסודות של זירת השיווק העכשווית. התכנית באה להקנות תפיסות של יצירתיות וחדשנות בעסקים בענפים שונים ובדגש על עולם האינטרנט. במהלכה מכירים מודלים עסקיים חדשניים ושיטות לשיווק ולפרסום שמותאמות לצרכי השוק.

 


למי מיועדים הלימודים


קורס פיתוח חדשנות מתאים לעובדים בכירים ולמנהלים בחברות ובמוסדות במגזר הפרטי והציבורי. התכנית מתאימה, בין היתר, למנכ"לים, לדירקטורים, לבעלי עסקים ולכל המנהלים שאחראים על תהליכי חדשנות במסגרת עבודתם השוטפת.


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתוודעים למגמות מובילות בשוק ובוחנים מחקרים שעוסקים בגורמים פסיכולוגיים וחברתיים שמאחורי גלי ביקוש גבוהים. כמו כן, הם לומדים כיצד מאתרים הזדמנויות להשקה ואיך יוצרים מסעות שיווק מוצלחים דרך תכנון נכון של מוצרים ושירותים. בהמשך, הם דנים במודלים של חדשנות בסוגים שונים של עסקים ומכירים שיטות לפרסום ושיווק באינטרנט ודרכים ליצירת קמפיינים ויראליים במדיה החברתית. בנוסף, הם מקבלים כלים להערכת סיכויי הצלחה של מוצרים ולקבלת החלטות אסטרטגיות שיכולות לסייע להגדלת רווחים.

 


מתכונת הלימוד


אורכו של קורס חדשנות עסקית נע בין חודשיים וחצי לשלושה חודשים, וכולל בין 48 - 60 שעות לימוד אקדמיות. השיעורים נערכים במתכונת שנוחה לאנשים עובדים ומתקיימים אחת לשבוע, בשעות אחר הצהרים והערב.


במהלך המפגשים, המשתתפים לוקחים חלק בהרצאות, בדיונים קבוצתיים, בניתוח מקרי בוחן, בתרגולים מודרכים ובמפגשים עם מרצים אורחים מענפי הניהול. כמו כן, בחלק ממוסדות הלימוד הם צריכים להכין פרויקט גמר מעשי בו הם מיישמים את עקרונות החדשנות בניהול שנלמדו, בליווי של מנחה.

 


נושאי הלימוד

 

  • חדשנות בעיצוב תעשייתי
  • הצלחה של השקות
  • חשיבה יצירתית בעסקים
  • יצירת ציפייה בשוק
  • מותגים לטווח קצר וארוך
  • ארכיטקטורות מותג
  • ביקוש ודינמיקה בין אישית
  • בחירת עיתוי לשיווק
  • חדשנות וקיימות סביבתית
  • הטמעת חדשנות בארגונים
  • תכנון שירותים חדשים
  • תמיכה בהחלטות בזמן אמת
  • השקת להיטים שיווקיים    
  • אסטרטגיה וגישה קריאטיבית    
  • ועוד

 

תנאי קבלה


לקורס פיתוח חדשנות עסקית מתקבלים מועמדים מנוסים ובעלי ותק בניהול בארגונים ובחברות. בנוסף לרקע עסקי קודם, חלק ממוסדות הלימוד דורשים גם תואר ראשון לפחות או השכלה אקדמית מתאימה אחרת.

 


תעודה


משתתפים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס מקבלים תעודת גמר, שמוענקת מטעם מוסד הלימוד. כדי לקבל את הדיפלומה הם צריכים להיות נוכחים ב - 80 אחוזים מהשיעורים לפחות ולהגיש את התרגילים והעבודות לאורך הקורס.


מוסדות

 

 

  • תפנית - האוניברסיטה הפתוחה (פרישה ארצית): בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס חדשנות ויזמות עסקית במסגרת מסלולי לימודי התעודה. הקורס כולל כ - 48 שעות לימוד שמוחלקות ל - 12 מפגשים. התלמידים מכירים מודלים עסקיים ולומדים כיצד מתכננים קמפיין שיווק ברשת ואיך הופכים אותי לוויראלי. ל"תפנית" סניפים ברחבי הארץ, בין היתר בערים ירושלים, חיפה, באר שבע, תל אביב, רעננה, אשדוד ומודיעין.


אתם ודאי שואלים באילו עוד מוסדות מתקיים קורס זה, מתי מתקיים יום פתוח ומהי עלות התכנית. נציגי השירות האישי שלנו כאן כדי להשיב על כל השאלות שלכם. דרכם תוכלו לקבל מידע רב על כל הקורסים, במהירות ובקלות.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס חדשנות עסקית?

רוצה לדעת יותר על קורס חדשנות עסקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור