קורס עיצוב גרפי לפרינט ודיגיטל - מכללת iNT (לשעבר מכללת נס)

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי עיצוב? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על iNT - עיצוב גרפי ובניית אתרים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניו מדיה ועיצוב גרפי לפרינט ולדיגיטל, בניית אתרים במערכת וורדפרס ועיצוב חווית משתמש במכללת INT

 

המסלול אינו פעיל, למסלולים נוספים של מכללת iNT (לשעבר מכללת נס) לחצו כאן

 

לעתים נדמה כי עולם האינטרנט הוא חי יותר מהעולם האמיתי, אין דבר שלא קיים באינטרנט ואין דבר שלא ניתן לעשות בו, החל מחנויות ורכישה של מוצרים מירקות ועד בגדים וארונות, וכלה בקריאת ספרים, תקשורת עם רופא המשפחה ועוד. כדי שעסק יצליח חייב שיהיה לו אתר אינטרנט אטרקטיבי שמושך אליו גולשים. לשם כך האתר צריך להיות מעוצב ונוח למשתמש. לימודי ניו מדיה בשילוב בניית אתרים, עיצוב גרפי ועיצוב חווית משתמש אוגד בתוכו כל מה שצריך כדי לבנות אתר מאפס ולמשוך אליו גולשים.

 

תכנית הלימודים

 

קורס ניו מדיה ועיצוב גרפי לדיגיטל ולפרינט, עיצוב חווית משתמש ובניית אתרים במערכת וורדפרס במכללת INT משלבים בחובם את לימודי העיצוב הגרפיים הכלליים עם ההיבטים הנוספים ההכרחיים לעיצוב אתר. לשם כך משתתפי הקורס לומדים על הכלים לעיצוב גרפי אשר תקפים הן לדיגיטל והן לפרינט, כמו InDesign, Illustrator ו- Photoshopוכן על ממשק משתמש UI/UX. נוסף על כך, לומדים לבנות אתרים בעזרת מערכת וורדפרס.

 

תכנית הלימודים מחולקת לארבע חטיבות מרכזיות – עיצוב גרפי, מבוא לוורדפרס, חווית משתמש וממשק משתמש UX. ארבע החטיבות מקנות למשתתפים ארגז כלים עשיר אשר מסייע להם לעצב כל דבר בכל תחום, לרבות עיצוב לוגואים לחברות, עיצוב כרטיסי ביקור ועיצוב אתרי אינטרנט על כל מאפייניו – בנייה, נראות וחוויית משתמש.

 

הקורס מתקיים בשלוחות מוסד הלימוד בבתל אביב ובבאר שבע.

 


מתכונת הלימוד

 

היקף הקורס מחולק לשניים – לשיעורים במכללה, כ- 310 שעות לימוד פרונטאליות, וכ-430 שעות עבודה עצמאית על פרויקט.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים שנלמדים במהלך הקורס:

 

  • ממשק ניהול וורדפרס
  • בניית אפליקציה ללקוח
  • אנליטקס ושיפור מהירות
  • מציאת קונספט וחשיבה יצירתית
  • הרמה האסטרטגית והרמה הפונקציונאלית    
  • ניהול מדיה
  • תבניות פוג'ו
  • פוסטים ועמודים
  • תהליכים וכלי ניווט    
  • ועוד

 

על מוסד הלימודים

 

מכללת iNT – המוסד לטכנולוגיה וחדשנות, מציעה מגוון רחב של הכשרות בתחום הניהול והטכנולוגיה. המכללה מהווה מרכז הדרכה מוכר ומוסמך של חברות מובילות בעולם והיא נחשבת לאחת מהמכללות המובילות בתחום ההכשרות הטכנולוגיות. כיום היא פועלת בפריסה ארצית ומציעה לקהל הרחב קורסים והשתלמויות העונים לצרכי התעשייה ומכינים את הבוגרים להשתלבות מוצלחת בתעשייה. המכללה מתהדרת בסגל מרצים מיומן ובשותפים עסקיים מהמובילים ביותר תעשיית ההייטק הארצית והעולמית עימם נמנות חברות כמו מייקרוסופט SAP, CISCO ו – IBM.


תנאי קבלה

 

הקורס מועד לכל מי שרוצה ללמוד ולהשתלב בתחום כמעצבים גרפיים בחברות לבניית אתרים, במשרדי פרסום או כעצמאים. כדי להתקבל לקורס יש להיות בעלי ניסיון תפעולי בעבודה עם מחשב, שליטה בשפה האנגלית ולהחזיק במחשב עם תכונת ADOBE CC. הקבלה ללימודים מותנית בריאיון קבלה.

 

תעודה

 

תלמידים שנכחו בלפחות 85% מהשיעורים והגישו את כל המטלות הנדרשות מקבלים תעודת גמר בניו מדיה ועיצוב גרפי לפרינט ולדיגיטל, בבניית אתרים ובעיצוב חווית משתמש מטעם מכללת INT.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.