רוצה פרטים על עיצוב אופנה לדתיות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב אופנה לנשים דתיות

רוצה לדעת על עיצוב אופנה לדתיות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי עיצוב אופנה לדתיות

 

הוד והדר לבושה

 

עיצוב אופנה הוא תחום נדרש במשק, ובנוסף – זהו תחום מעניין ביותר לעיסוק. מדובר במקצוע יצירתי ובעל מעוף, ועם זאת פרקטי, שהרי הבגד הוא אחד ממוצרי היסוד במשק. המסלולים ללימודי אופנה הם רבים ומגוונים, ואחד מהם הוא המסלול ללימודי עיצוב אופנה לדתיות, המאפשר לקהל יעד זה ללמוד במתכונות המתאימות לו.

 

 

על המסלולים

 

המסלולים ללימודי עיצוב אופנה לדתיות מתייחדים בכך שהם נלמדים במסגרות לנשים או לנערות בלבד, בשונה מהנעשה במסלולי לימוד אחרים בתחום. מלבד זאת, במסלולים אלה נלמדים כל היסודות הדרושים לעשייה מקצועית בתחום, כבשאר מוסדות הלימוד. לעתים קיים בהם דגש על גזרות מיוחדות לסקטור הדתי ועל היצע רחב יותר של עיצובים המותאמים לו, אך מסלולי הלימוד בהחלט מעניקים לתלמידות את כל הכלים המעשיים ואת הידע התיאורטי הדרושים לעיצוב אופנה לכלל האוכלוסייה. בין השאר, הם שמים דגש על פיתוח המיומנויות האישיות בתחום, על טכניקות תפירה ועיצוב, על מקורות השראה ליצירת קולקציות, ועוד.

 

 

נושאי הלימוד במסלולים

 

לכל קורס תכנית ייחודית משלו, אך בכולם נכללים ידע תיאורטי הקשור לעיצוב אופנה, וכן עיצוב מעשי ותרגול בפועל. בחלק מן הקורסים נדרשות התלמידות להחזיק בביתן מכונת תפירה, כדי שיוכלו לתרגל ולהתאמן על הנלמד. להלן מבחר של נושאים הנלמדים בקורסים השונים:

 

  • עיצוב מכנסיים
  • גזרות
  • פיתוח בגד
  • עיצוב שמלות
  • היכרות עם סוגי בדים
  • עיצוב חולצות
  • פיתוח ועיצוב קולקצייה
  • ועוד

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • מכון יעל – מציע לימוד בשיטה ייחודית, הבנויה מקורסים קצרים בעלי מפגשים ספורים בלבד, המקנים לתלמידות את כל הידע וההתמקצעות בתחומים השונים בענף. הקורס הראשון הוא קורס בסיסי והוא נמשך 15 מפגשים בני 75 דקות, אחת לשבוע. למכללה זו 8 סניפים ברחבי הארץ.

 

  • המדרשה לאופנה – מציעה קורס עיצוב אופנה למתחילות, הנפרש על פני שנה ומקנה למשתתפות את היסודות בתחום. בנוסף, לאלו המגיעות עם ידע קודם המדרשה מקיימת קורס עיצוב בגדי ערב ושמלות כלה. למכללה סניפים בירושלים, בתל אביב, באשדוד, ובחיפה.

 

קהל היעד ותנאי הקבלה

 

מרבית המסלולים ללימודי עיצוב אופנה לדתיות מיועדים לכל מי שאוהבת את תחום האופנה והביגוד ומבקשת להתמקצע בו ולרכוש כלים לעשייה. בהתאם, מוסדות הלימוד אינם מעמידים לרוב כל תנאי קבלה לצורך הצטרפות למסלולים אלה. עם זאת, שימו לב כי קורסים מתקדמים בתחום, או קורסים ייעודיים המתמקדים בעיצוב של סוגי בגדים שונים – בהחלט דורשים ידע תיאורטי וניסיון מעשי קודמים לצורך קבלה אליהם.

 

 

מידע נוסף

 

בחלק מן המסלולים מגישות התלמידות פרויקט גמר בתום המסלול, המסכם מעשית את כל אשר למדו. בנוסף, מוסדות הלימוד מעניקים לרוב תעודת גמר מטעמם, המעידה על התמקצעות בעיצוב אופנה, ועל סיום הקורס בהצלחה. בתום הלימודים במסלולים אלה יוכלו התלמידות להשתלב בבתי עסק ובחברות לעיצוב אופנה ולייצור בגדים, להמשיך וללמוד בקורסים מתקדמים וייעודיים ולשכלל את יכולותיהן, או לפתוח עסק עצמאי בתחום.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על עיצוב אופנה לדתיות?

רוצה לדעת יותר על עיצוב אופנה לדתיות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד עיצוב אופנה לדתיות
שאלות הגולשים בנושא
לימודי עיצוב אופנה לחרדיות בירושלים
לימודי עיצוב אופנה לבנות דתיות
עיצוב אופנה במסגרת דתית
קבלה לקורס עיצוב אופנה ללא 12 שנות לימוד