רוצה פרטים על קורס ניהול למנמ"רים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול למנהלי מערכות מידע ( מנמ"רים )

רוצה לדעת על קורס ניהול למנמ"רים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול למנמ"ר

 

מנהלי מערכות מידע ראשיים בחברות (הידועים גם בשם מנמ"ר) אחראיים על תכנון וניהול אסטרטגי של מחשוב הנדרש לפעילות עסקית תקינה. שירותי טכנולוגיות המידע שהם מספקים נוגעים לעובדים במגוון מחלקות בארגון. עליהם לפתח תשתיות וטכנולוגיות המותאמות לצורכים האישיים של המשתמשים וכן לבצע טיפול ותחזוקה לאותם פתרונות.
 

קיראו על:  לימודי מחשבים

 

תפקיד המנמ"ר

 

מנהלי מערכות מידע עומדים בראש צוות העובדים האחראיים על פיתוח המערכות ותחזוקתן. הם מפקחים על העבודה השוטפת ומנהלים זמנים, תקציבים ודרכי פעילות. נדרשים גם ניהול היבטים טכנולוגיים כגון אסטחת מידע וטיפול בתקלות שוטפות.

 

ניתן לומר כי לבעלי תפקידים אלה תרומה משמעותית להצלחת הארגון. עליהם להפגין בקיאות טכנולוגיות ולהבין כיצד להתאים טכנולוגיות לצורכי החברה כדי לאפשר לה להגיע ליעדיה ולהעלות את רווחיותה.
 

מה לומדים?

 

בקורס לומדים על תהליכי הניהול הייעודיים לתחום מערכות המידע. המשתתפים לומדים כיצד להוביל בהצלחה תהליכים טכנולוגיים בארגון תוך היכרות עם בעיות ואתגרים מקצועיים, כלים להתמודדות עם סיכונים וכיוונים עתידיים אליהם צפוי הענף לצמוח.

 

תכני הקורסים מותאמים לאתגרים שעמם מתמודדים כיום אנשי מקצוע בענף זה. המשתתפים לומדים על היבטים טכנולוגיים רלוונטיים ובמקביל מפתחים כישורי מנהיגות הנדרשים בתחומם. הם מתוודעים לחידושים טכנולוגיים עדכניים, ולומדים כיצד מנמ"רים יכולים לסייע בבחירה של טכנולוגיות באופן המותאם לצורכי החברה ליעדיה.

 

במסלולים רבים מושם דגש פרקטי על היכרות עם אתגרים עכשוויים שעמם מתמודדים אנשי המקצוע בשטח. לרוב נכללים תרגילים פרקטיים ודיונים בכיתה, ובחלק מן המוסדות מאפשרים למשתתפים גם לקחת חלק בהתנסות בארגונים.
 

  

נושאי הלימודים

 

להלן רשימה חלקית של נושאי הלימוד:

 

  • גישות מתקדמות ביחידת IT
  • מגמות והתפתחויות בעולם החומרה
  • יחסי גומלין: מנכ"ל-מנמ"ר-CFO
  • כלים ומערכות לניהול מרכז תמיכה
  • היבטים פיננסיים
  • מדידת ביצועים של יחידת IT
  • נושאים מתקדמים בניהול מש"א
  • ועוד

 

למי מתאים הקורס?

 

ההכשרות יכולות להתאים לבעלי ניסיון בתחום המחשוב. יכולים ללמוד בהן מנהלי פיתוח, שירות ותפעול שברצונם לקדם את הקריירה. כמו כן, גם מי שכבר עוסקים בפועל בתפקיד מנהלי מערכות מידע יכולים לקבל בהכשרות אלה כלים פרקטיים לייעול עבודתם הנוכחית. 

 

 

כמה זמן לומדים?

 

משך ההכשרה משתנה ממוסד למוסד. לרוב הוא מתפרס על פני שבעה חודשים בממוצע, במתכונת של 30 מפגשים בני 4 שעות לימוד. ישנם מוסדות שבהם משך הקורס ארוך או קצר מהיקף זה.

 

הלימודים כוללים שעות לימוד פרונטליות ושעות לימוד המוקדשות לביצוע פרויקט מעשי בקבוצות.

 

מוסדות לימוד

 

  • ג'ון ברייס הדרכה -  ג'ון ברייס הדרכה עורכים קורס מנמ"ר בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. הקורס כולל לימוד מעשי ועבודה קבוצתית. הוא ערך בשיתוף המי"ל וכולל 132 שעות לימוד אקדמיות.

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה - ניתן ללמוד קורס CIO ניהול מערכות מערכות מידע שבו יכולים מנמ"רים ובכירים בתחום ה - IT לרכוש ידע טכנולוגי וניהול הנדרש בתפקיד.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים - הקורס להכשרת מנהלי מערכות מידע CIO מתמקד בשלושה צירים - טכנולוגי, עסקי וניהולי ובו יכולים אנשי IT לרכוש ידע עדכני למקצוע המנמ"ר.

 

  • הטכניון - היחידה ללימודי חוץ והמשך: מתקיים קורס ניהול בכיר למנמ"רים CIO, המיועד למנמ"רים, מנהלי מחלקות פיתוח ומנהלי פרויקטים שברצונם לפתח מיומנויות ניהוליות בתחום ה - IT. במוסד הלימוד מציעים מסלול ניהול בהיקף 4 חודשים או מסלול ניהול וטכנולוגיה בהיקף 7 חודשים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי מחשבים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול למנמ"רים?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול למנמ"רים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור