לימודי מפעיל תיירות יוצאת ונכנסת Tour Operator בבית הספר הארצי לתיירות בישראל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תיירות - מלונאות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מפעילי תיירות - בית ספר לתיירות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 
קורס מפעילי תיירות יוצאת ונכנסת בבית הספר לתיירות בישראל
 
לתור את עולם העסקים
 
ענף התיירות נמצא בצמיחה כל עוד קיימים וגדלים הרצון והיכולת של אנשים בכל העולם לצאת ממקום מגוריהם ולבקר באתרים אחרים - מוכרים פחות או יותר, רחוקים יותר או פחות. יש אף להניח, כי הביקוש לצאת לטייל ברחבי תבל גדול מכפי שניתן לראות בעיניים, למדוד ולכמת. מכאן שהפוטנציאל הכלכלי של ענף ייצור זה הוא משמעותי, וההשתלבות בו כדאית למי שיודע לזהות הזדמנויות עסקיות.
 
קורס מפעילי תיירות - Tour Operators, הוא מסלול לימודים שנועד להכשיר אנשי מקצוע המתמחים בהיבט הייצור, התפעול והשיווק הקשורים בענף התיירות, כמו גם בהיבט הסיטונאי של ענף זה. הקורס מתאים לבעלי אוריינטציה שיווקית, יזמים מלידה, כאלה שטובים ביישום של רעיונות ומבינים את שפת העסקים. משתתפי הקורס נחשפים לאתרי תיירות מובילים ולומדים להתאים אטרקציות לרצונות ולטעמים של קהלי יעד שונים. בנוסף, הם לומדים כיצד להתנהל מול חברות התעופה ומול גופים וספקים נוספים בענף התיירות הסיטונאית.
 
על הלימודים
 
בקורס מפעילי תיירות יוצאת ונכנסת בבית הספר לתיירות בישראל לומדים על מבנה ענף התיירות, מתעמקים בתחום התיירות הסיטונאית ובחברות הפועלות בענף, מכירים יעדי טיול ונופש בארץ ובעולם, ומוכשרים לבנות מסלולי מסע וחוויה, המותאמים לקהלי יעד שונים – לקבוצות וללקוחות פרטיים. בנוסף, הסטודנטים לומדים כיצד להשתמש בתוכנת "אמדאוס" הייעודית לתחום, כיצד לתקשר עם ספקים וכיצד לשווק ולמכור תיירות.
 
נושאי הלימוד
 
בקורס עוברים על הנושאים הבאים ויורדים לעומקם:
 
  • חוקים ותקנות בענף התיירות
  • תמחור והגשת הצעות מחיר
  • גיאוגרפיה תיירותית
  • מידענות ואיסוף מידע נכון באינטרנט
  • ייצור מוצרי נסיעות ותיירות
  • הפקת פרסומים לתיירות הסיטונאית
  • תכנון מוצרי נסיעות ותיירות
  • ועוד
  • תפעול והזמנות של מוצרי תיירות – בהיקפים שונים
 
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
קורס מפעילי תיירות יוצאת ונכנסת בבית הספר לתיירות בישראל מיועד לכל מי שמעוניין לעסוק בתפקידי ייצור ותפעול בענף זה, כמו גם למי שכבר עוסק בתיירות אך אינו בקי בחלקו הסיטונאי של הענף. לצורך קבלה למסלול, על המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות ולשלוט בשפה האנגלית.
 
פרטים נוספים
 
מסלול זה נלמד בהיקף של 150 שעות לימוד אקדמיות בתכנית חד שנתית, והלימודים מוצעים בירושלים, בתל אביב או בחיפה. מתכונת הלימוד היא מתכונת לימודי ערב, והמפגשים נערכים אחת לשבוע. על מנת לסיים את הקורס בהצלחה, על המשתתפים להגיש עבודת גמר. כדאי לדעת, כי בוגרי קורס "סוכני נסיעות" בבית הספר לתיירות, ואף סטודנטים הלומדים בו, יכולים להצטרף למסלול מפעילי תיירות במתכונת לימוד מקוצרת.
 
אפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים במסלול יזכו הבוגרים שעמדו בכל דרישותיו – בתעודת "מפעיל תיירות" מטעם בית הספר, המנוהל על ידי אוניברסיטת חיפה. כך, בוגרי המסלול יוכלו לעסוק בתחומי התיירות הסיטונאית, כמתכנני מסלולים לקבוצות ולבודדים בארץ ובעולם, כאנשי ייצור ותפעול בתחום תיירותי זה, וכן כאנשי שיווק ומכירות בענף, או כפקידי הזמנות.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית הספר לתיירות בישראל

כלים שיעזרו לך לבחור