קורס ממונה ביטחון ביחידה לביטחון לאומי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי ביטחון? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מנהל ביטחון מונחה - היחידה לביטחון לאומי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהל ביטחון מונחה ביחידה לביטחון לאומי

 

קורס מנהל ביטחון מונחה ביחידה לביטחון לאומי מיועד להקנות למשתתפים ידע וכלים מקצועיים להפעלת מערכות ביטחוניות מורכבות. הלימודים בקורס תורמים לשיפור הרמה המקצועית והמבצעית של העומדים בראש מערך הביטחון ומספקים להם את הכלים הנחוצים לקבלת החלטות נכונות.

 

הקורס פועל במסגרת המכללה למקצועות הביטחון אשר נוסדה לפני 15 שנים מתוך כוונה לבחון את המטרות ולספק מענה לצרכיהם של גופים ביטחוניים, מוסדיים ופרטיים. מכללה זו קיבלה את תו התקן של משטרת ישראל לקיים קורסים שונים בתחום הביטחון כגון קורס קציני ביטחון, קורס מנהלי ביטחון, קורס מנהלי אירועי ספורט וקורס מנהלי ביטחון באירועי ספורט. הקורסים מתקיימים בסניפים השונים הפרוסים בארץ ועם סיומם זוכים הבוגרים בתעודת גמר של משטרת ישראל בשיתוף היחידה לביטחון לאומי.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס מנהל ביטחון מונחה:

 

  • אבטחה עצמית
  • בקרה וביקורת
  • סיכול פיגוע
  • הפקת לקחים
  • הכרת סוגי מתקנים מאובטחים
  • יחסי גומלין פנים ארגוניים
  • מיגון וטכנולוגיה בתחום האבטחה
  • מצבי חירום ואסון רב נפגעים
  • תפיסת האבטחה והמענה המבצעי
  • ועוד...

 

קהל יעד

 

קורס מנהל ביטחון מונחה מיועד בעיקר לאלו העוסקים בתחום האבטחה ובכלל זה ממוני ביטחון מקומיים המכהנים בגופים ציבוריים ,קציני בטחון המכהנים ברשויות מקומיות, קציני בטחון המכהנים במוסדות ובארגונים פרטיים, מנהלי אבטחה בחברות שמירה ועוד.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לקורס מנהל ביטחון מונחה היחידה לביטחון לאומי יידרשו לעבור ראיון קבלה אישי. בוגרי הקורס יוכלו לתפקד כממוני ביטחון באחד מהגופים הציבוריים, וזאת לאחר שיעברו את התבחינים למינוי על פי החוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס מתפרסים על פני 190 שעות אקדמיות וכוללים תרגילים, סיורי שטח ובחינת הסמכה. הלימודים מתקיימים במפגש חד שבועי בין השעות 08:00 ועד 17:20.

 

הסמכה

 

בוגרי הקורס שעברו בהצלחה את כל דרישות הקורס, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם משטרת ישראל- אגף מבצעים, חטיבת אבטחה ובשיתוף היחידה לביטחון לאומי.

 

לסיכום

 

קורס מנהל ביטחון מונחה ביחידה לביטחון לאומי הוא קורס מקיף ומקצועי המשלב את משתתפיו בתרגילי שטח ובהתנסות מעשית ומעניק להם ליווי צמוד ופרטני. הניסיון הרב, המיומנות , הרמה המקצועית, והראיה המערכתית של כל תחומי הביטחון מאפשרים למכללה לספק לתלמידים את ההכשרה היעילה והמיטבית ביותר.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.