רוצה פרטים על קורס מדריכי קיקבוקסינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מדריכי קיקבוקסינג

רוצה לדעת על קורס מדריכי קיקבוקסינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי קיקבוקסינג

 

קיקבוקסינג הוא ענף ספורט המשלב אימון של אירובי וכושר עם אומנויות הלחימה. שיטת התעמלות זו פותחה בשנת 1973 בתחרות שאורגנה על ידי טומי לי, מאז ועד היום נפתחו אלפי מכונים בעולם המציעים התעמלות בשיטה. מפתחי השיטה סוברים כי לא מדובר בפעילות גופנית בלבד, אלא בפעילות המשפרת את הביטחון העצמי של המתעמלים ומפתחת אצלם מיומנויות לחימה שיאפשרו להם להתמודד בסיטואציות שונות.

 

קיראו על: קורס ספורט

 

ארגון הקיקבוקס הבינלאומי ה- O.K.P.W קבע את הכללים לשימוש בשיטה וכיום, נחשב לארגון המוביל בתחום. במהלך אימון זה עובדים המתעמלים על קבוצות שונות של שרירים בו זמנית וגם על סיבולת לב ריאה. מתעמלים רבים טוענים כי האימון הוא מהנה, משלב מוסיקה קופצנית ולאחר האימון יש תחושה גדולה של רוגע, כיוון שכמו בכל אומנות לחימה אחרת, השיטה מאפשרת שחרור לחצים וכעסים. התעמלות בשיטה מתאימה גם לאלו שאינם אוהבים להתעמל בחדר הכושר ומותאמת בדרגות שונות לכל הגילאים והאוכלוסייה.

מכיוון שמדובר בתחום התעמלות פופולארי קיימת דרישה גדולה למדריכים מקצועיים שעברו הכשרה פורמאלית בתחום. קורס זה הוא מבוקש בישראל, גם משום שמדובר בתחום מתפתח וגם מפני שבדיוק כמו האימון עצמו, גם הלימודים בתחום מהנים מאוד.
 

תנאי קבלה

 

כחלק מתנאי הקבלה לקורס, יכולים להתקבל בעלי מקצוע כגון מאמנים, מורים, מדריכים בתחומי הספורט בעלי תעודת הסמכה מוכרת.

 

מטרת הקורס

 

 

מטרת תוכנית הלימודים הינה הקניית טכניקות ומיומנות בתחום הקיקבוקסינג, בתחום ההדרכה ובשילוב ביניהם על מנת להכשיר את המשתתפים להדרכת אימונים אלה בקרב מגוון אוכלוסיות.

 

נושאי הלימוד:

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

ההיסטוריה של הקיקבוקסינג הקשר בין קיקבוקסינג לגמישות
התאמת אימון קיקבוקסינג למוסיקה תרגילי קיקבוקסינג
עבודה על גמישות הגוף התמודדות עם פציעות
טכניקות ושיטות אימון ועוד...

 

היכן לומדים?

 

  • ביה"ס B.Education - מציע קורס בהיקף של חמישים שעות לימוד אקדמיות הכוללות לימודים עיוניים ומעשיים. הקורס מתקיים במתכונת חד שבועית ומחירו 2,250 ש"ח כולל דמי רישום.

 

  • מכון וינגייט, בית הספר למאמנים ומדריכים - קורס מדריכים במכון וינגייט הינו קורס בהיקף של שלושים שעות לימוד אקדמיות הכוללות חמישה מפגשים באורך 6 שעות כל מפגש. עלות הקורס הינה 1,620 ש"ח כולל דמי רישום.

 

  • בית הספר למקצועות הספורט - מציע קורס בהיקף של שלושים ושלוש שעות לימוד אקדמיות הכולל שישה מפגשים במתכונת חד שבועית. בית הספר למקצועות הספורט מציעה עזרה במציאת עבודה לבוגרי הקורס. עלות הקורס הינה 1,550 ש"ח כולל דמי רישום.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מדריכי קיקבוקסינג?

רוצה לדעת יותר על קורס מדריכי קיקבוקסינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מדריכי קיקבוקסינג
שאלות הגולשים בנושא
קורס מדריכי קיקבוקסינג - איפה מתקיים?
קורס קיקבוקסינג באזור חדרה