רוצה פרטים על קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הכשרת יועצים להתנהגות חיות מחמד

רוצה לדעת על קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד

 

תוחלת החיים של חיות המחמד התארכה עד מאד, אך עם זאת, סביבתם הטבעית התואמת את צרכיהם הפיזיולוגיים הוחלפה בסביבה ביתית סגורה ומוגבלת. כתוצאה מכך, חיות מחמד רבות החלו לפתח בעיות התנהגותיות ופסיכולוגיות שונות, הדורשות את טיפולו של יועץ מקצועי המתמחה בתחום הפסיכולוגיה של בעלי החיים הביתיים.

 

הייעוץ ההתנהגותי עבור בעלי החיים נחשב כיום לתחום התמחות מוכר ומבוקש, והמעוניינים להשתלב בו נדרשים להתוודע לשיטות המחקר בתחום האתולוגיה הוטרינרית, ולהכיר את דפוסי ההתנהגות והתופעות הנפשיות הקשורות לעולמן הפנימי של חיות המחמד. 

 

היועצים ההתנהגותיים לבעלי חיים רוכשים הכשרה שונה מזו שרוכשים הוטרינריים ובכך הם משלימים את הטיפול הפיזי המבוצע על ידי רופאים וטרינריים. פעמים רבות מתקיים שיתוף פעולה מלא בין הוטרינרים והיועצים ההתנהגותיים, ולא פעם מרפאות וטרינריות מפנות את הבעלים ליועצי ההתנהגות, כדי שיסייעו לאבחון בעיות פסיכולוגיות אצל חיית המחמד.

 

 

למי מיועדים הלימודים?


הקורס מיועד לבעלי זיקה לבעלי חיים, וכן למי שתחום העיסוק שלהם כולל עבודה עם בעלי חיים, כגון וטרינרים, עוזרי וטרינרים, מאלפי כלבים, מטפלים באמצעות בעלי חיים, מנהלי פינות חי, ועוד.
 

מה לומדים?

 

משתתפי הקורס רוכשים את כל הידע הנדרש לפתרון בעיות התנהגותיות של בעלי חיים. התכנית מתמקדת בשיטות ההתערבות לטיפול פרטי, מערכתי, ומשפחתי, וכן בנושאים הנוגעים להתפתחותם הפסיכולוגית ולדפוסי ההתנהגות של בעלי החיים בסביבה האנושית.

 

נוסף על כך, הקורס כולל התנסות מקצועית באמצעותה התלמידים יכולים לרכוש ניסיון יישומי וללמוד הלכה למעשה לפתור בעיות התנהגותיות. דרישות הקורס כוללות גם קריאת מאמרים רלוונטיים בתחום ומכתבי עת מקצועיים. עם סיום הקורס התלמידים מתבקשים להגיש עבודת גמר המביאה לידי ביטוי ניתוח מקרה טיפולי אמיתי בבעל חיים, שבוצע בתקופת ההתמחות. בעבודה זו הסטודנטים נדרשים לבצע אינטגרציה של החומר העיוני הנלמד בשיעורים, ולהפגין שליטה והבנה מעמיקה בטכניקות הטיפוליות הנפוצות בתחום.

 

 
נושאי לימוד
  • אתולוגיה.
  • בעלי כנף.
  • תיאוריות למידה.
  • חושים והורמונים.
  • בעיות התנהגות בכלבים.
  • שיטות לעיצוב התנהגות.
  • אתיקה וצער בעלי חיים.
  • מצבי חרדה, דיכאון, וטראומה.
  • התאמת חיית מחמד למשפחה.
  • ועוד.

 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה לקורס הינם:

  • גיל 20 ומעלה.
  • אישור על סיום 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה ברמה טובה בשפה האנגלית.
  • בריאות גופנית ונפשית תקינה.
  • ראיון אישי לבחינת ההתאמה לתכנית.

 

מה משך הקורס?

 

היקפו של הקורס הינו כחודשיים, הוא כולל 300 שעות לימוד (שישה מפגשים חד שבועיים), מהן 240 שעות לימוד עיוניות, ועוד 60 שעות המוקדשות להתנסות מעשית (פרקטיקום). כמו כן, מתקיימים סיורים לימודיים.

 

איזו תעודה מקבלים?


בסיום הקורס, מוענקת לבוגריו תעודת גמר "יועץ התנהגות חיות מחמד" מטעם מוסד הלימוד, ומשרד החינוך – האגף לחינוך מבוגרים (לצורכי גמול השתלמות). כדי לקבל את התעודה, יש לעמוד בהצלחה בכל דרישות הקורס, לרבות נוכחות, הגשת עבודת הגמר, והשלמת תקופת ההתנסות המעשית.

 

היכן לומדים? 

  • מגן דוד ירוק (תל אביב): זוהי מכללה למקצועות פרא ווטרינריים, המציעה גם לימודי תעודה להכשרת יועצי התנהגות, שהיקפה 6 מפגשים. במהלך הקורס לומדים לאבחן ולסייע בבעיות נפוצות בכלבים, בחתולים, בבעלי כנף, ובמכרסמים. התכנית כוללת סיורים לימודיים בספארי ובמרכזי לכלבי נחייה. מקצועות נוספים הנלמדים במכללה זו כוללים ספרות כלבים, עוזרי וטרינר, טיפול באמצעות בעלי חיים, ועוד.

 

נוסף על כך, ניתן ללמוד אצל מורים פרטיים, שהינם אנשי מקצוע העוסקים בתחום זה. הקורסים נערכים בקבוצות קטנות, למאלפים ולווטרינרים קיימים המעוניינים בהרחבת הידע שברשותם ניתן לבצע התאמות בחומר הנלמד, בהתבסס על הידע המקצועי. ישנם קורסים המתמקדים בבעל חיים מסוים, כגון חתולים או כלבים, וכן קורסים המקיפים מגוון סוגי חיות מחמד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי תעודה , מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


בוגרי הקורס יכולים להשתלב כשכירים במרפאות וטרינריות ובמרכזים העובדים עם בעלי חיים, וכמו כן, באפשרותם לעסוק במקצוע כעצמאיים ולהציע שירותי ייעוץ ללקוחות. מסגרות נוספות שבהן נדרשים שירותיהם של היועצים כוללות כלביות, מרכזים לכלבי נחייה, ועוד. כיום ישנו ביקוש רב ליועצים אלו, ולרוב הם פועלים בשיתוף עם מרפאות וטרינריות, כאשר הווטרינרים לרוב מפנים אל המומחים בייעוץ כאשר עולה הצורך לאבחן או לטפל בבעיה התנהגותית.


העוסקים בפועל במקצועות כגון אילוף או טיפול באמצעות בעלי חיים, יכולים ליישם את העקרונות הנלמדים במסגרת עבודתם השוטפת. בוגרי הקורס המעוניינים להמשיך ולהתמקצע יכולים לקחת חלק בלימודי תעודה בענפים רלוונטיים נוספים כגון כלבנות טיפולית, אילוף, חינוך בעזרת בעלי חיים, ועוד.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד?

רוצה לדעת יותר על קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ייעוץ להתנהגות חיות מחמד
שאלות הגולשים בנושא
היכן מתקיים ייעוץ התנהגות לחיות מחמד?