קורס חשבות שכר ברשת מכללות מעוף

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס חשבונאות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי חשבי שכר - מכללת מעוף.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס חשבי שכר ברשת מכללות מעוף

 

רשת מכללות מעוף היא המכללה הטכנולוגית מקצועית הגדולה ביותר באזור השרון. הרשת הוקמה בשנת 1992 ומאז ועד היום הכשירה למעלה מ- 4000 סטודנטים שהשתלבו בהצלחה בשוק העבודה הישראלי. המכללה שומרת על קשר שוטף עם מעסיקים בתעשייה ומתאימה את תוכניות הלימודים בהתאם לדרישות המשתנות במשק.

 

במסגרת המכללה ניתן ללמוד קורסים מקצועיים מגוונים מעולם המחשבים וההיי טק, קורסי חשבונאות ומזכירות, לימודי שוק ההון, לימודי שפות ועוד מגוון של קורסי העשרה המיועדים להרחיב את האופקים של כל המעוניינים לרכוש השכלה. המכללה מציעה כיתות לימוד מרווחות, מעבדות מחשבים מתקדמות הכוללות תוכנות מקצועיות לשירותם של הסטודנטים.

 

המכללה דוגלת במדיניות של "דלת פתוחה" עבור הסטודנטים ומעניקה יחס חם ואישי לכל אחד. הסניף הראשי של המכללה ממוקם בחדרה וסניפים נוספים פועלים בנתניה ובעפולה.

 

תוכנית לימודים

 

בית הספר לחשבונאות ומזכירות של מכללת מעוף כולל צוות הוראה גדול המורכב מאנשי מקצוע בכירים המכהנים בתפקידים מובילים בתחומי החשבונאות והמזכירות. הלימודים בבית הספר מעניקים ידע מקצועי ופרקטי ומכשירים את הסטודנטים להשתלב במקצוע. תוכניות הלימודים מותאמות לדרישות התמ"ת ומופעלות תחת פיקוחו. הסטודנטים נגשים לבחינות החיצוניות עם ציון מגן מטעם המכללה, מה שמעלה את הסיכויים להצליח בבחינות.

 

המיתון הכלכלי האחרון שפקד את העולם המערבי וההתפתחויות הכלכליות האחרונות הובילו להגברת המודעות בתפקידיהם של חשבי השכר בארגון או בעסק. מודעות זו באה לידי ביטוי בהענקת הכשרה מקצועית מקיפה והסמכת אנשי מקצוע מיומנים בתחום. קורס חשבי שכר במכללת מעוף פותח אפשרויות רבות בפני הסטודנטים להשתלבות בתחום.

 

נושאי לימוד

 

מטרת הלימודים בקורס היא להטמיע ידע ומיומנויות הנדרשות בתחומי השכר, בהיבטי המיסוי ובהיבטים המשפטיים. תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאי לימוד כגון:

 

  • לימודי מס הכנסה
  • הוצאות לשכיר
  • מילוי טפסים
  • דיני עבודה
  • זיכויים והטבות מס
  • חישובי מס לשכירים
  • ביטוח לאומי
  • תכנוני מס
  • ועוד.

 

במהלך הקורס המשתתפים רוכשים ידע מקיף בתוכנות המשמשות חשבי שכר בכירים בשוק ומטמיעים את הידע שרכשו באמצעות התוכנות. דגש מיוחד מושם על תוכנת "מיכפל".

 

תוכנית הלימודים מתקיימת תחת פיקוחו של משרד התמ"ת ומכינה את התלמידים לעבור את הבחינות החיצוניות של התמ"ת ולשכת רואי החשבון. בלימודים מתקיימים בצורה של שיעורים פרונטאליים, תרגולים במעבדות המחשבים והכנה אינטנסיבית לבחינות החיצוניות.

 

למי מיועד הקורס?

 

קורס חשבי שכר מיועד למנהלי חשבונות, אנשים בעלי תפקידים הקשורים לשכר ולפיננסיים בחברה ולמנהלים המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום.

 

משך הלימודים ותעודות

 

קורס חשבי שכר במכללת מעוף אורך שבעה חודשי לימוד במסגרת לימודי יום/ערב או שישי בבוקר. בוגרים שעברו בהצלחה את הבחינות החיצוניות יקבלו תעודת גמר קורס והסמכה מקצועית כחשבי שכר מטעם התמ"ת ומכללת מעוף.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי הקורס יכולים להשתלב במגוון של תפקידים החל מעיבודים של תשלומי שכר ועד לדיווח מול המוסדות הרלוונטיים. חשבי השכר אחראיים גם על הפרשות קופות הגמר, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות ועוד. כיום, כל ארגון וחברה מעסקים חשבי שכר, עסקים בינוניים וגדולים כאחד. מכללת מעוף מתחייבת בפני כל סטודנט לסייע למצוא עבודה גם סיום הקורס ומעבר הבחינות החיצוניות.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת מעוף - רשת מכללות

כלים שיעזרו לך לבחור