רוצה פרטים על הכנת תיק עבודות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

בניית תיק עבודות

רוצה לדעת על הכנת תיק עבודות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנת תיק עבודות

כל מי שרוצה להתקבל ללימודי עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, ארכיטקטורה/תואר ראשון באדריכלות או תחומים אומנותיים נוספים, צריך, כחלק מתהליך הקבלה להציג בין היתר גם תיק עבודות. לתיק העבודות משקל רב בהחלטה אם לקבל מועמד למכללה או לאוניברסיטה מסוימת ולכן יש לכך חשיבות רבה.

 

בשל החשיבות הרבה של תיקי העבודות, נפתחו בשנים האחרונות לא מעט קורסים המסייעים להכין תיקי עבודות בצורה הטובה ביותר. המטרה של מכינה לעיצוב היא להכין את המועמדים בצורה הטובה ביותר לתהליך הקבלה, בעזרת הכנת תיק עבודות מקצועי והכנה לקראת יתר שלבי הקבלה (ראיון, מבחנים וכו’).

 

תיק עבודות טוב מציג בצורה מצוינת את היכולות המקצועיות, היצירתיות והכישרון של כל מועמד, ולכן אסור לזלזל בהכנתו ומי שמתקשה בהכנת התיק, מומלץ שישתתף באחד מקורסי ההכנה בתחום זה.

 


מה לומדים, היכן וכמה זמן?

לימודי קורס הכנת תיק עבודות כוללים מגוון נושאים, בין היתר בתחומים כמו איור ורישום, צילום, יסודות האדריכלות, גרפיקה ממוחשבת, עיצוב גרפי, הבעה יצירתית, מבנה תיק עבודה והכנתו, מיומנויות בראיונות קבלה ועוד. המדובר בסוג של "מכינה" לקראת תהליך הקבלה וישנם סוגים רבים של קורסים.

 

כל אחד צריך לבחור את הקורס בתחום בו הוא מתקשה במיוחד. בתי הספר המעבירים את קורסי ההכנה הם במקרים רבים גם בתי ספר לעיצוב בעצמם. בין בתי הספר בהם ניתן להשתתף בקורסי הכנת תיק עבודות - מכללת ביטוי, מכון קווים, מכון אבני, המכללה המשותפת ומכללות נוספות העוסקות בעיצוב.

 

הלימודים נמשכים כחודשים עד שישה חודשים (20-120 שעות) ולעיתים אף יותר. משך הקורס תלוי בסוג ובהיקף של החומר הנלמד. בסיום הקורס, התלמידים יהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר לקראת תהליך הקבלה למסלולים השונים (בתחומים השונים) ויהיו להם את כל הכלים על מנת להתקבל למסלול המבוקש על ידם.

 

כמובן שקורס זה לא מבטיח קבלה, אך ללא ספק מעלה את הסיכויים להתקבל לחוגים המבוקשים באופן ניכר.

כל מי שרוצה לשפר את סיכוייו להתקבל לבצלאל, אוניברסיטת תל אביב, שנקר או לשאר מוסדות הלימוד בהם יש חוגים איכותיים בתחומי העיצוב והארכיטקטורה, מוזמן להירשם לקורס הכנת תיק עבודות על מנת ליצור לעצמו יתרון על פני שאר המועמדים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הכנת תיק עבודות?

רוצה לדעת יותר על הכנת תיק עבודות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד הכנת תיק עבודות