קורס הכנה למבחן רופאים ממשלתי בבית הספר האמריקאי לרפואה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס הכנה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס הכנה למבחן רופאים ממשלתי - ביה"ס האמריקאי לרפואה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה למבחן רופאים ממשלתי בביה"ס האמריקאי לרפואה

 

בחינת הרישוי הממשלתית לרופאים

 

רופאים שסיימו לימודי רפואה בחו"ל מחויבים בבחינת רישוי ממשלתית של משרד הבריאות בישראל. בחינה זו שונה מהבחינה של מסיימי לימודי רפואה שלמדו בישראל, הבחינה מתקיימת בשפה האנגלית ורמתה גבוהה הרבה יותר. בכל שנה נבחנים 1000 רופאים בבחינת הרישוי אך אחוזי ההצלחה בבחינה נמוכים ביותר.

 

הסיבה לרמת הבחינה הגבוהה, כפי שרואים אותה מנקודת מבטו של משרד הבריאות היא הדרך להבטיח לקהל החולים בישראל את רמת השירות הגבוהה ביותר האפשרית. הידע הנדרש בבחינה הוא ברמת בקיאות של 100% בחומר התיאורטי.

 

מבנה הבחינה

 

הבחינה הינה בת 280 שאלות בחמישה תחומים:

  • רפואה פנימית
  • מיילדות
  • נשים
  • פסיכיאטרי
  • כללית

 

הבחינה מורכבת משאלות פתוחות בסגנון של נייר ועיפרון. חומר הבחינה המדויק ומבנה השאלות בה נותרים חסויים. ציון עובר בבחינה הוא 60 מתוך 100. במידה ורופא נכשל בבחינה, יוכל להבחן שוב במועד הבחינה הבא.

 

בית הספר האמריקאי הינו אחד מן המוסדות בישראל המכינים רופאים לבחינת הרישוי. הקורס מתקיים בשפה האנגלית, בהתאם לשפת הבחינה ומספר המקומות בו מוגבל. רופאים שלמדו בחו"ל תלויים בבחינת הרישוי לצורכי עבודה בבתי החולים בישראל, אך מספר העוברים את הבחינה כל שנה נמוך מאוד. ללא מעבר בחינת הרישוי לא יכול רופא בוגר לימודי רפואה בחו"ל להתקבל להתמחות בישראל.
 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.