רוצה פרטים על קורס בודקי מעליות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס בודקי מעליות

רוצה לדעת על קורס בודקי מעליות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס בודקי מעליות

 

בבנייני גורדי שחקים המעלית מהווה פונקציה משמעותית וחיונית. השירות שמספקת המעלית תלויה במידה רבה במידת התחזוקה שלה. עם הזמן, רכיבים במעלית נשחקים, הבלאי נותן את אותותיו מה שיכול להשפיע על רמת תפקודה ואף להוביל לאסון גדול. שימוש במעלית שאינה תקינה מסכן את כל המשתמשים בה ועל כן חשוב במיוחד לתחזק את המעליות באופן שוטף ולבדוק את תקינותה לעיתים דחופות.

 

כל ההנחיות הקשורות להתקנת מעליות ותחזוקתן הם מטעם משרדי התמ"ת. בכדי לעסוק בתחום בדיקת המעליות יש צורך לעבור את מבחן ההסמכה לבודקי מעליות הנערך על ידי התמ"ת. על פי ההנחיות, כל מעלית חייבת לעבור בדיקת תקינות פעם בחצי שנה ועל כן, קיים ביקוש גדול לאנשי מקצוע איכותיים שעברו את מבחן ההסמכה. הלימודים בקורס בודקי מעליות מעניקים את כל הכלים הנדרשים על מנת להפוך לבודקי מעליות ומכינים את המשתתפים לקראת בחינת ההסמכה.

 

 

קהל יעד

 

הקורס להכשרת בודקי מעליות מיועד למהנדסי מכונות או חשמל, או להנסאי מכונות או חשמל, הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים או לחילופין בפנקס ההנדסאים והטכנאים.

 

נושאי לימוד

 

מטרת לימודי בודקי מעליות הינה הכנת המשתתפים למבחן ההסמכה של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה.

 

להלן חלק מנושאי הלימוד בקורס:

 

פיזיקה וחוזק החומרים חוקים ותקנות בדיקות ונהלים
דרישות בטיחות התאמה לבעלי מוגבלויות הוראות חילוץ
סיכוני חשמל תהליך הבדיקה ועוד...

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לקורס בודקי מעליות הינם: מהנדס מכונות או מהנדס חשמל בעל חמש שנות ניסיון לפחות בעבודה כמהנדס, הנדסאי מכונות או הנדסאי חשמל בעל עשר שנות ניסיון בעבודה כהנדסאי יידרשו למבחן כניסה על מנת להתקבל.

 

היכן ניתן ללמוד להכשרת בודקי מעליות

 

  • אוניברסיטת אריאל - היחידה ללימודי חוץ והמשך: ביחידה מתקיים קורס בודק מוסמך למעליות בהיקף של 311 שעות. המסלול כולל תרגולים מעשיים ותקופת סטאז' שמאפשרים לתלמידים להתכונן לקראת בחינות ההסמכה לבדיקות מעליות. הקורס נערך בשלוחה בתל אביב.

 

  • מכללת אורט קריית ביאליק: מוסד הלימוד מציע מגוון של הכשרות מקצועיות בתחומים מבוקשים בתעשייה, בהם גם קורס להכשרת בודקי מעליות מוסמכים. עוד נלמדים במכללה זו מסלולים ללימודי הנדסאי.

 

  • מכללת אורט סינגאלובסקי (תל אביב): ניתן להשתתף בקורס מעליתן מוסמך במכללה, שהיקפו כ - 424 שעות לימוד. בקורס רוכשים את הידע המקצועי הנדרש להתקנה, תחזוקה והרכבה של מעליות.

 

אתם בטח שואלים את עצמכם איפה מתקיים הקורס, מה עלות הלימודים ומתי מתקיימים ימים פתוחים. נציגי השירות האישי שלנו כאן כדי להשיב על כל השלות שלכם ו לתת לכם את המידע שאתם זקוקים לו. דרכם תוכלו לקבל את כל הפרטים על הקורס בזמן קצר ובקלות רבה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס בודקי מעליות?

רוצה לדעת יותר על קורס בודקי מעליות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס בודקי מעליות
שאלות הגולשים בנושא
לימודי הסמכה לבודקי מעליות