קורס אירידיולוגיה במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

 מכללת רידמן - קורס אירידיולוגיה 

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אירידיולוגיה במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

רואים ריפוי

האירידיולוגיה מתמקדת בגלגל העין, באישון ובלובן העין למטרת אבחון בעיות בריאותיות שונות. ההנחה עליה מבוססת הגישה היא שהשינויים התבניתיים והסימונים בקשתית העין יכולים להעיד על מצבי תחלואה שונים המתפתחים בחלקי הגוף. משום כך, בכוחה לזהות חולשות או נטיות תורשתיות שעלולות להוליד הפרעות גופניות ונפשיות ועל כן היא נחשבת כרפואה מונעת.

מטרתו של אבחון אירידולוגי היא להאיר את תשומת ליבו את המטופל ללקויים תפקודיים שונים באברים או במערכות הגוף השונות, במטרה לפנות לטיפול רפואי, בנוסף, אבחון אירידולוגי מסוגל לזהות את הגורמים והסיבות לתחלואות הגוף. מטפלים אלטרנטיביים רבים בוחרים לשלב טכניקה זו במסגרת התרפיה בקליניקות שלהם, יחד עם גישות נוספות. מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית מציעה קורס אירידיולוגיה שמתאים למטפלים מנוסים ומתחילים שמעוניינים להכיר שיטה זו ולכלול אותה בסל הכלים הטיפולי שברשותם.

 

 

 

תכנית הלימודים

 

במהלך הקורס, התלמידים מכירים את הסימנים המופיעים על קשתית העין ובוחנים את משמועתם ברבדים בריאותיים שונים. בהמשך הם לומדים לאבחן סוגי מחלות וליקויים בריאותיים וכן לבצע אבחוני אישיות לפי מבנה הקשתית. הם בוחנים את התאמת האבחונים והטיפולים לשכבות גיל שונות, מילדים בגיל שש ועד לקשישים.


מתכונת הלימוד

 

קורס זה כולל כ - 120 שעות לימוד. הוא משלב תרגולים מעשיים שכוללים הצגה של מקרי בוחן אבחוניים וביצוע אבחונים בין התלמידים. כמו כן מתקיימת התנסות קלינית (סטאז') בפיקוח המרצים, במהלכה יכולים המשתתפים להכיר מקרוב את תהליכי האבחון הנלמדים.

נושאי הלימוד

 

  • אבחונים לפי מערכות גוף
  • התפתחות האירידיולוגיה
  • הפילוסופיה האירידולוגית
  • אבחון אירידולוגי לפי אישונים
  • קשרים בין סימנים אירידיולוגיים
  • חלוקת קשתית לאזורים מעגליים    
  • אנטומיה של העין
  • אבחון רגשי ורוחני
  • הכרת מפת הקשתית
  • מארגי סיבים בקשתית
  • שימוש בזכוכית מגדלת    
  • ועוד


על מוסד הלימוד

 

בית הספר לרפואה טבעית במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית מכשיר אנשי מקצוע בתחומי הרפואה המשלימה. ברידמן מעניקים לסטודנטים ידע מקיף והשכלה מעמיקה לצד טכניקות וכלים טיפוליים מגוונים בתחומים שונים כגון: תזונה טבעית, צמחי מרפא, שיטות אבחון, רפואה סינית, נטורופתיה ועוד. כמו כן נערכים במכללה קורסים בתחומים כמו ארומתרפיה, פרחי באך ודמיון מודרך, שמתאימים למטפלים שמעוניינים להעשיר את המיומנויות המקצועיות שלהם.

תנאי קבלה וקהל היעד

במסגרת תנאי הקבלה לקורס, יכולים להתקבל בוגרי קורס אנטומיה ופיזיולוגיה. סטודנטים שלומדים את הקורס במקביל יכולים אף הם להתקבל למסלול.

 

המסלול מיועד למטפלים בתחומים כגון: הומאופתים, הרבליסטים, תזונאים טבעיים, רפלקסולוגים ועוד. בנוסף, הוא מתאים לכל מי שבכוונתם לרכוש מקצוע טיפולי (סטודנטים במהלך לימודיהם). הלומדים במגמות לימוד נוספות כגון רפואה סינית או פסיכותרפיה מוזמנים גם להשתלב בקורס.

 

 

תעודה

 

תלמידים שעומדים בכל חובותיהם במהלך המסלול זכאים לקבל בסיומו תעודת גמר שניתנת על ידי מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית.

 

אפשרויות תעסוקה

בוגרי הקורס יכולים להשתלב בעבודה כמאבחנים מוסמכים בקליניקות פרטיות, בקליניקות ציבוריות, בקופות החולים, בחנויות וחברות המעניקות ייעוץ ואבחון, כמאבחנים במרפאות עיניים ובעוד מגוון של אפשרויות תעסוקה.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רידמן - לימודי רפואה משלימה

עוד מסלולי לימוד - מכללת רידמן - רפואה משלימה