רוצה פרטים על צילום דיגיטלי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי צילום דיגיטלי

רוצה לדעת על צילום דיגיטלי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי צילום דיגיטלי מקצועי

לימודי קורס צילום דיגיטלי מקצועי הינם לימודי המשך לקורסים צילום למתחילים או צילום למתקדמים. הלימודים בקורס זה כוללים נושאים רבים בתחום הצילום הדיגיטלי ומאפשרים לצלם הדיגיטלי היכרות עמוקה עם מגוון הכלים הנחוצים לעבודה איכותית ומקצועית.

 

הלימודים בקורס זה מקנים לסטודנטים מיומנויות עבודה ליצירת תמונות מיוחדות במינן בכל פעם מחדש, ובנוסף לתחום הצילום הדיגיטלי עוסק הקורס גם בעיבוד תמונות ועריכתן באמצעות התוכנה הפופולארית פוטושופ, תוכנה זו ויישומיה מהווים מרכיב חשוב בעולם הצילום המודרני ככלל, וביצירתו האישית של הצלם הדיגיטלי בפרט.

 

בעזרת הלימודים בקורס צילום, הבוגרים מוכשרים לעצב, לעבד ולרטש תמונות במקצוענות וכמובן- לרכוש מיומנויות צילום גבוהות יותר מהקורסים הקודמים.

 

המצלמה הדיגיטלית מקליטה למעשה את התמונה בתור קובץ דיגיטלי וממירה את התמונה הנקלטת לקובץ ממוחשב. הצילום הדיגיטלי שינה את כל תעשיית הצילום והוציא את צילום הפילים משימוש.

 

מה לומדים?

 

קורס צילום דיגיטלי שואף להקנות למשתתפים ידע נרחב בשימוש במצלמות דיגיטליות ובהבנת האלמנטים שמאפשרים יצירת צילומים מקצועיים. בקורס נלמדים סוגי צילום שונים ונושאי לימוד תיאורטיים ויישומיים רבים מגוונים.

 

המשתתפים בקורס נחשפים לסוגים השונים של המצלמות הדיגיטליות ולומדים מהו למעשה צילום דיגיטלי. קורס צילום דיגיטלי ועיבוד תמונה פותח לרוב בלימוד יסודות הצילום ומספק למשתתפים ידע והיכרות עם מבנה המצלמה, על כל חלקיה: עדשה, צמצם, חיישן האור, איזון לבן ושימוש בפיצוי חשיפה, חיישן האור, עקרונות החשיפה: מהירות תריס, מפתח צמצם, הקפאה וטשטוש של תנועה,מיקוד אוטומטי, שימוש נכון במבזק , חיישן אלקטרוני, מעבד אינטגרלי , תפעול המצלמה , תאים פוטואלקטריים, סוגי עדשות ושימוש בפילטרים מיוחדים, פורמטים לשמירת נתוני צילום ועוד.

 

בקורס גם נלמדת שפת הצילום והטכניקה, תוך בחינה מעשית של כלי השפה ותוך התמקדות בסגנונות צילום שונים: עבודה מעשית בסטילס: צילום אנשים, צילום לילה, צילום תנועה, צילום נוף, צילום דיוקן , צילום מקצועי: כמ צילומי אופנה, פרסום, אדריכלות ועיתונות והכנת תיק עבודות מקצועי בתחום, וכן תרגול צילום ידני תוך שימוש בעקרונות הצילום: חשיפה נכונה, חדות, ניגודיות, קומפוזיציה צילומית, פרספקטיבה, יחסי דו ותלת מימד ועוד.

 

בנוסף מתנסים המשתתפים בצילום סטודיו בסביבת צילום מבוקרת. צילום זה מאפשר יישום החומר התיאטורי תוך הפגנת שליטה באור, תרגול מעשי של תחומי צילום וחומרים שונים בסטודיו ועוד.

 

עיבוד תמונה

 

פרק נוסף ומשמעותי הנלמד בקורס זה הוא עיבוד תמונה. המשתתפים לומדים להכיר את תוכנת פוטושופ תוך כדי תרגולים מעשיים, מעיבודים בסיסיים ועד יצירת מציאות חדשה: סוגי פורמטים, כיול מסך ומערכת ניהול צבע. ולבסוף הם נחשפים להבנת המדיה וכוחה הויזואלי מההיבט הפילוסופי, וכן להכרת עולם האמנות והבנת המדיה ככלי תקשורת משפיע. במהלך כל הקורס מושם דגש על פיתוח נקודת המבט האישית של כל משתתף.
 

כמה זמן?

משך הלימודים בקורס צילום דיגיטלי מקצועי משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימוד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום אורכים מספר מפגשים בלבד, לרוב בין 2-5 מפגשי לימוד.

 

קיראו על: לימודי אדריכלות
 

מוסדות


  • טכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ: היחידה עורכת קורס צילום דיגיטלי ופוטושופ שנפרש על פני 15 מפגשים. המסלול מספק ידע וכלים פרקטיים לצילום ולשימוש באור וגם מעניק מיומנויות לעיבוד התמונות בתוכנת פוטושופ.

 

  • קמרה אובסקורה: בית הספר מציע קורס לצילום דיגיטלי במסלול למתחילים, במסלול למתקדמים ובמסלול מורחב. תכניות אלה מתקיימות בשעות הערב אחת לשבוע. בית הספר עורך קורסים נוספים בתחומי המדיה, הצילום והכתיבה.

 

  • בית הספר גליץ: במוסד זה אפשר ללמוד בקורס צילום דיגיטלי שכולל חמישה מפגשים ומשלב סדנאות צילום שמתקיימות בשטח.

 

  • מכון אבני: קורס צילום דיגיטלי של המכון מקיף 13 מפגשים חד שבועיים, ניתן לבחור בין מסלול לימודי ערב או מסלול בוקר. אפשר ללמוד בקורסים נוספים בתחומי האמנות והעיצוב.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

הלימודים בקורס זה לוקחים את יכולתיהם של התלמידים בתחום הצילום הדיגיטלי צעד אחד קדימה והופכים אותם לצלמים מקצועיים בתחום. בתום הלימודים יוכלו הבוגרים להשתלב בתחום כצלמים מן השרה הראשונה, ליצור תמונות מרהיבות ולעבד אותן בצורה ייחודית, הנותנת דרור ליצירתיות הטמונה בכל אחד. רבים מבוגרי הקורסים הללו בוחרים לצאת לדרך עצמאית עם סיום לימודיהם.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על צילום דיגיטלי?

רוצה לדעת יותר על צילום דיגיטלי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור