לימודי ניהול עסקים קטנים ובינוניים במכללת להב

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ניהול? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס ניהול עסקים קטנים ובינוניים - מכללת להב.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול עסקים קטנים ובינוניים במכללת להב

 

להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, מתמחה בתחום פיתוח המנהלים בישראל. היא מהווה בית ספר אקדמי למנהלים שמעוניינים לפתח את הידע, היכולות והכישורים לאורך כל שנות הקריירה הניהולית והתמחותה העיקרית היא בשילוב האינטגרטיבי המדויק בין ידע אקדמי וכלים יישומיים.

 

להב מספקת חווית לימוד ואיכות תוכניות ברמה הגבוהה ביותר וזאת במטרה ליצור ערך ותועלות משמעותיים למנהלים ולארגונים. הלימודים בתכנות הלימוד בלהב מתקיימים באוניברסיטת תל-אביב ובסיום הלימודים מוענקת תעודה מטעם להב, שדורגה בשנת 2008 כבית הספר הטוב בארץ.

 

מטרות התוכנית:

 

התכנית שואפת להקנות למשתתפים כלים יישומיים ומיומנויות הדרושים לניהול ולמקסום הרווחיות של העסק ולספק להם את הידע הנדרש לגיבוש תכנית עסקית לצמיחה המתוכננת של העסק. התכנית מקיפה את כל עולמות התכן המתקדמים בניהול מודרני.

 

תוכנית הלימודים

 

הלימודים בקורס ניהול עסקים קטנים ובינוניים במכללת להב מוביל את המשתתפים לתכנן ולבנות תכנית עסקית אישית.
קצב האירועים וההתפתחויות בסביבה העסקית המודרנית הולך וגדל ולכן מנהלים של עסק קטן ושל עסק בינוני נדרשים לגלות יכולות גבוהות בזיהוי ההתרחשויות ובהתאמת העסק לשינויים הבאים.

 

הכרות עם פלטפורמות שיווק וניהול עדכניות וחסכוניות, כמו שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות, מאפשרות לעסקים בגדלים אלה למנף את יכולותיהם ולהגדיל את רווחיותם. קורס ניהול עסקים קטנים ובינוניים בלהב שואף להקנות למשתתפיו כלים יישומיים ומיומנויות עסקיות הנדרשים לניהול יעיל ולמקסום התפוקות של העסק בסביבה עסקית משתנה.

 

במהלך התכנית המשתתפים לומדים לגבש תכנית עסקית יישומית, שתביא לידי ביטוי את הידע ומגוון הכלים שנלמדו בקורס. תכנית זו תסייע להתפתחות ולצמיחה המתוכננת של העסק שבניהולם או בבעלותם.

 

* הקורס נלמד בהיקף של 11 מפגשים ; בימי א' , בין השעות: 16:00-20:15.

 

נושאי לימוד

 

התכנית מקיפה נושאים עיוניים והתנסות מעשית ונושאי הלימוד המרכזיים בקורס הם:

 

  • מכירות וקד"מ
  • ניהול השיווק
  • יחסי ציבור
  • ניהול פיננסי
  • דיני חוזים ומשפט מסחרי
  • התנהגות צרכנים
  • ניהול משא ומתן
  • מקורות מימון לעסקים
  • חשבונאות ניהולית ניתוח דוחות כספיים
  • עבודה מול בנקים
  • אסטרטגיות לניהול עסקים קטנים
  • ועוד.

 

במהלך הלימודים בתוכנית המשתתפים נדרשים להכין לקראת סיום הקורס תוכניות עסקיות יישומיות לעסקיהם. במהלך ההכנה המשתתפים יוכלו לקבל סיוע בהכנת התכנית באמצעות פורום מיוחד למטרה זו. התוכניות העסקיות יוחזרו למשתתפים עם משובים ספציפיים.

 

קהל היעד

 

קורס זה מיועד למנהלים ובעלי עסקים קטנים או בינוניים.

 

המרצים בקורס:

 

להלן רשימת המרצים המיומנים בקורס: אביעד לוי, ד"ר עלי בוקשפן, יוסי בר אל, גלי מיכאל, ד"ר רוני הורביץ, ד"ר יובל קליש, ערן שחר ורו"ח עזרא שמש.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: להב פיתוח מנהלים - אוניברסיטת תל אביב

כלים שיעזרו לך לבחור