רוצה פרטים על מנהל עסקים למנהלים - תואר ראשון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים למנהלים

רוצה לדעת על מנהל עסקים למנהלים - תואר ראשון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תואר ראשון במנהל עסקים למנהלים

 

תיאוריה ופרקטיקה – בו זמנית

 

תחום מנהל העסקים כבר מזמן הפך שם נרדף למקצועיות, כמעט בכל ענפי התעסוקה הקיימים; כיום, מי שרוצה להתמקצע בתחום מסוים ולהתקדם בו – יכול להוסיף להשכלתו ולהכשרתו גם לימודים מתחום מנהל העסקים. עם זאת, ולמרות הביקוש הרב למנהלים מוכשרים וטובים ולפיכך גם ללימודים בתחום לא אחת נתקלים בוגרים טריים ב"מחסום הניסיון" המוכר לכולנו: מי שהוא חסר ניסיון עשוי להתקשות להתקבל לעבודה, ואמנם, כך גם אינו צובר ניסיון וחוזר חלילה. לעומת זאת, אלה שכבר התברגו בעמדות ניהול ומבקשים כעת להעשיר את הידע המקצועי שלהם ואיתו לשכלל גם את תפקודם המעשי – נמצאים בעמדה המושלמת לשם כך בעולם מנהל העסקים.

 

מה לומדים?

 

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים למנהלים נועדו על פי רוב לבכירים בפועל המבקשים ללמוד לתואר ראשון בתחום שבו הם עוסקים, תוך שהם ממשיכים בעיסוקם המקצועי בו, והם זוכים בעצם לתיאוריה ולפרקטיקה בו זמנית – הלכה ומעשה גם יחד. היתרון הגדול בלימודים אלו הוא שהם מכשירים את הלומדים ומעשירים את ארגז הכלים שלהם בעניינים שבהם הם פוגשים על בסיס יומי, וכך הם יכולים לתרגל את הידע שהם צוברים במהלך הלימודים, ב"שדה" עצמו – במסגרת תפקידם.

 

הלימודים מקיפים את כל הנושאים והתכנים הנלמדים בתואר ראשון במנהל עסקים בדרך כלל, אלא שלרוב, הם בעלי אופי ודגשים יישומיים יותר – בזכות הניסיון המקצועי של התלמידים. הלימודים לתואר ראשון למנהלים בתחום זה  נועדו לתמוך בעבודתם בפועל של הסטודנטים ולהעשירו בידע תיאורטי, מקצועי ומעשי נוסף וזאת באמצעות סדנאות יישומיות רבות, יצירת קשרים בתוך הלימודים ועוד.

 

התמחויות

 

בחלק ממוסדות הלימוד התכניות מתקיימות במסלול כללי שבו לומדים על מגוון כלים ומיומנויות הנדרשים לבכירים. במוסדות מסוימים, מציעים לסטודנטים לבחור התמחות ובאמצעותה להתמקד באחד הענפים הרלוונטיים לעבודתם. בהתמחות לומדים קורסים ייעודיים ופרקטיים באופיים וכך מכירים מקרוב את התחום ורוכשים מיומנויות יישומיות להמשך הדרך.

 

בין תחומי ההתמחויות המבוקשים נכללים:

 

נושאי הלימוד

 

מבין נושאי הלימוד:

  • חשבונאות
  • משאבי אנוש
  • שיווק דיגיטלי
  • ניהול אסטרטגי
  • התנהגות ארגונית
  • טכנולוגיה בעסקים
  • הערכת שווי חברות
  • פיתוח מוצרים ושירותים
  • ועוד
     

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה משתנים בין המוסדות השונים; בחלק מהם דרוש ניסיון ניהולי בפועל, בחלק דורשים אנגלית עסקית או מכינה באנגלית עסקית, באחרים ממוצע הבגרות הנדרש הוא 90 ומעלה ובכולם נדרש ריאיון אישי, קורות חיים ומעבר של ועדת קבלה.

 

 

היכן לומדים?

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן): לימודי מנהל עסקים מתקיימים באוניברסיטת בר אילן במסגרת המדור לתכניות מובנות, שבו מתקיימים מסלולים ייעודיים שאורכם כשנתיים, שיכולים להתאים גם לבכירים או לאנשים עובדים. הלימודים הם רב תחומיים במדעי החברה ומשלבים בהם תחום ידע נוסף, כגון משאבי אנוש או כלכלה.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

מסלולים אלה נועדו למי שמבקשים לשלב יחד עבודה ולימודים התומכים זה בזה. אלה מסלולים יישומיים במיוחד, בעלי אופי ייחודי ואוריינטציה עסקית מקצועית והם יאפשרו לכם לתרגם את ההלכה למעשה – ולבדוק את התיאוריה בשטח, במסגרת תפקידכם כמנהלים. בסיום הלימודים תוכלו כמובן להמשיך ולנהל, להתקדם בדרגות הניהול, להמשיך ללימודים מתקדמים בתחום זה או בתחומים אחרים, או לפנות לתחומים אחרים כאשר אתם מצוידים בתואר ראשון במנהל עסקים – כאמור, המפתח לדלתות רבות מאוד כיום.

 

תואר שני


רבות מן התכניות לבכירים מתקיימים במסגרת תואר שני במנהל עסקים למנהלים. מסלולים אלה ידועים לעיתים גם בשם iMBA, או תכניות אקזקיוטיב. מדובר על תכניות מוסמך המיועדות למנהלים מנוסים בעלי וותק של מספר שנים בתפקידים בכירים, אחת ממטרות העל של מסלולים אלה היא לאפשר לאותם בכירים לקיים נטוורקינג ולהכיר עמיתים למקצוע, לכך לפתוח הזדמנויות מקצועיות חדשות נוסף על ביצוע למידת עמיתים והרחבת הידע שברשותם.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים למנהלים - תואר ראשון?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים למנהלים - תואר ראשון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מסלול מקוצר לתואר שני במנהל עסקים למנהלים
מנהל עסקים או מנהל עסקים למנהלים?
מנהל עסקים למנהלים במרכז האקדמי למשפט ועסקים
האוניברסיטה העברית - תואר שני במנהל עסקים למנהלים
הרשמה לתואר ראשון במנהל עסקים למנהלים
מנהל עסקים למנהלים לתואר שני
מנהל עסקים למנהלים